Jump to content

5dc166bde45d9_hkzupma4.png.9590e296d178dd1c80ff94d41d2e91a8.png Hrvatsko udruženje za kaznene znanosti i praksu, u suradnji s Vijećem Europe, vas poziva na  XXXII. redovno savjetovanje, pod nazivom "JAČANJE UČINKOVITOSTI KAZNENOG POSTUPKA PRIMJENOM STANDARDA EUROPSKOG SUDA ZA LJUDSKA PRAVA", koje će se održati od 5. do 7. prosinca 2019., u hotelu Remisens Premium Hotel Kvarner u Opatiji.  Preuzmite PROGRAM XXXII. REDOVNOG SAVJETOVANJA, Opatija.pdf i prijavite se za sudjelovanje.

Davorzg

Rekonstrukcija stambene građevine

Preporučene objave

Dakle, pokusati cu objasniti, situacija je ovakva:

Po prostornim planovima za stan do 59 m2 treba osigurati 1 parkirno mjesto, za stan od 60-100m2 dva PM te za stan preko 100m2 treba 3 PM.

E sada po planovima stavka kaze iznimno za rekonstrukciju građevina zadržava se broj postojećih parkirnih mjesta ako ne dolazi do povećanja stambenih jedinica.
Predmetna stambena zgrada ima dvije etaze dakle prizemlje i kat sto je trenutno derutno i nije u funkciji. Dakle, napravilo bi se dva stana jedan u prizemlju i jedan na katu. To je rekonstrukcija stambene građevine.
Ono što me muci i što je problematika zgrade je da ispred zgrade se nalazi javna povrsina na kojoj su ocrtana dva parkirna invalidska mjesta. 
Dakle zgrada nema prostor za parkiranje vozila.
Da li se moze sukladno planovima po napisanome ici u rekonstrukciju i traziti posebne prometne uvjete iako napominjem zgrada nema parkirna mjesta a rekonstrukcijom bi se obnovila dva stana. Ne znam da li se sukladno gore navedenim clancima to može ostvariti?
Jasno mi je kod gradnje novih zgrada da mora imati parkirna mjesta, ali sta kod rekonstrukcije prastarih zgrada koje nemaju prostor za prihvat vozila? Moze li se ici u adaptaciju/rekonstrukciju stambenih jedinica (derutnih)?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Ukoliko je to propisano prostrnim planom kao obveza, a

prije 2 sati , Davorzg je napisao:

zgrada nema prostor za parkiranje vozila.

ista se mogu otkupiti (u biti se plaća naknada) od postojećih na javnim površinama JLS.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Pored te zgrade nalazi se gradska povrsina odnosno malo dvoriste, jako male kvadrature na kojoj su ocrtana dva parkirna invalidska mjesta za okolne stanare tako da uz tu cesticu zgrade jednostavno ne postoji prostor za parkiranje

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Molim uputu ako se netko razumije, da li mi ima pravo Grad uvjetovati širinu kolnog ulaza (za automobile) prilikom rekonstrukcije stambene građevine?

Dakle zadržava se postojeci broj uporabnih jedinica-stanova te time i postojeci broj parkirnih mjesta. 

E sad oni uvjetuju širinu kolnog ulaza do 5 metara, mislim da li imaju zakonsko uporište, nigdje to ne piše u planovima GUP, detaljni itd niti u zakonu u prostornom uređenju i gradnji. 

Kod mene je kolni ulaz postojeci sirine 9 m pa mi nije jasno, otkud to uporište...

Još nekako i kužim za novogradnje ali kod rekonstrukcije - nadogradnje sta ih se tice sirina ulaza, ako to negdje pise da pročitam

Uređeno od Davorzg

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Ako postoji kuca di je 50 kvadrata stambeni prostor i 30 kvadrata poslovni prostor-kafic i sad ako se želi rekonstruirati odnosno da se kafic poveca dodatnih 20 kvadrata da li je potrebno osigurati parkirna mjesta?

I da li u tom slučaju se gleda cjelina i stan i kafic ili se samo uvjetuju parkirna mjesta za predmet rekonstrukcije to jest kafic za tih dodatnih 20 kvadrata ili se gleda kafic u cjelini za parkirna mjesta?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite svoj korisnički račun na ovoj stranici. Lako je, potpuno besplatno i trajno!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad




×