Jump to content
novomata

Kupnja mailom - prava potrošača

Preporučene objave

Trgovina elektroničkom robom prodaje i pouzećem preko interneta. Mailom sam se interesirao za određeni proizvod na akciji i dobio potvrdu da je ponuda ispravna. Naručio sam proizvod, te nakon traženja dobio mail da je roba poslana. Rok isporuke je bio 7 radnih dana i nakon prolaska roka kontaktirao sam trgovinu i dobio obavijest da nemaju zaprimljenu moju narudžbu.

Postoji li, temeljem mail korespondencije, obaveza trgovine da mi dostavi robu po cijeni koja je bila u trenutku narudžbe?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite svoj korisnički račun na ovoj stranici. Lako je, potpuno besplatno i trajno!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad




×