Jump to content
KK-1122

Obeštećenje zbog greške servisa

Preporučene objave

Pozdrav, prilikom servisa perilice posuđa, ovlašteni serviser je oštetio kuhinjsku radnu ploču što sam odmah pismeno prijavila te je servis pristao na nadoknadu štete. Inzistiraju platiti isključivo stolaru na temelju ponude.  Ja bih htjela da servis obeštećenje uplati na moj račun pa da ja time raspolažem kada i kako želim, pri čemu bih pristala na manji iznos nego je na ponudi (oštećenje nije veliko pa bih ploču mijenjala za nekoliko godina, jer je ova kuhinja nova, od prošlog ljeta). Gospodin koji riješava moj slučaj je podsmješljivo rekao da mogu biti sretna jer sam za tu čvrkicu dobila novu ploču, a moj prijedlog da uplatu izvrše na moj račun je odbio.

Moje pitanje je: može li servis uvjetovati nadoknadu štete/obeštećenje uplatom isključivo stolaru? Mogu li zahtjevati isplatu na moj račun jer se radi o mojoj kuhinji i mojoj kuhinjskoj ploči?

Zahvaljujem, pozdrav

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Moj savjet je: uzmite što možete, pristanite na njihovu ponudu. Naime, za naknadu materijalne štete biste u sudskom postupku morali dokazati da ste zaista tu štetu i podmirili, i u kojem iznosu, a to se dokazuje računom, tako da biste opet bili tu gdje jeste.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite korisnički račun na našoj stranici. Lako je!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad




×