Jump to content

Obeštećenje zbog greške servisa


KK-1122

Preporučene objave

Pozdrav, prilikom servisa perilice posuđa, ovlašteni serviser je oštetio kuhinjsku radnu ploču što sam odmah pismeno prijavila te je servis pristao na nadoknadu štete. Inzistiraju platiti isključivo stolaru na temelju ponude.  Ja bih htjela da servis obeštećenje uplati na moj račun pa da ja time raspolažem kada i kako želim, pri čemu bih pristala na manji iznos nego je na ponudi (oštećenje nije veliko pa bih ploču mijenjala za nekoliko godina, jer je ova kuhinja nova, od prošlog ljeta). Gospodin koji riješava moj slučaj je podsmješljivo rekao da mogu biti sretna jer sam za tu čvrkicu dobila novu ploču, a moj prijedlog da uplatu izvrše na moj račun je odbio.

Moje pitanje je: može li servis uvjetovati nadoknadu štete/obeštećenje uplatom isključivo stolaru? Mogu li zahtjevati isplatu na moj račun jer se radi o mojoj kuhinji i mojoj kuhinjskoj ploči?

Zahvaljujem, pozdrav

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija