Jump to content

Studentica - porezna olakšica roditeljima


Blues u Parku

Preporučene objave

Poštovani,

registrirala sam se samo zbog traženja savjeta i ne snalazim se na forumu, pa ne znam otvaram li pitanje na ispravan način i na ispravnom mjestu i ispričavam se unaprijed.

Studentica sam. Prošle godine prešla sam za 900 kuna zaradu od 15 000 kuna prema kojoj više nisam porezna olakšica roditeljima, ali nisam toga bila svjesna do danas kada je roditeljima stiglo privremeno porezno rješenje gdje su dužni platiti skoro 6000 kuna razlike. (Ako nekog zanima zašto - glupa sam i nisam računala da se plaća koju dobijem u prvom mjesecu za rad u prosincu računa kao prihod u 2018. godini, a ne 2017.)

Znam da sam zabrljala i čeka me sad sezona kako bih to ispravila, ali zanima me kako dalje.
Radila sam kao studentica do 9. mjeseca, a nakon toga me poslodavac zaposlio u 10. mjesecu kao običnu radnicu, a tata me u 9. mjesecu skinuo s porezne kartice.

Zanima me na koji način su u poreznoj došli do iznosa od 6000 kuna i mogu li ja ikako taj iznos smanjiti.

Prvo - pretpostavljam da kada sam prešla zaradom tih 15 000 kuna, oni moraju vratiti iznos porezne olakšice za cijelu godinu, a ne samo za ostatak godinevremena otkako sam taj iznos prešla? To bih voljela znati, a ne mogu naći po zakonima gdje je to definirano. I jesu li mi oni obračunali povrat za cijelu godinu ili samo tih 9 mjeseci dok me nisu skinuli s porezne kartice svoje? Kako da sama to izračunam, kome da se obratim da to provjerim?

Drugo - moram platiti taj iznos do polovine osmog mjeseca. Mogu li to nekako produžiti podnošenjem prigovora i kako da taj prigovor sastavim, na što da se usmjerim?

Hvala unaprijed

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama