Jump to content
Sign in to follow this  
abusaef

Pogrešan obračun usluga odvožnje otpada

Preporučene objave

Dakle imamo problem u stambenoj zgradi sa cijenom odvoza mješanog otpada - Gradska čistoća Zagreb - Holding.

Na računima imamo zaduženo 50L kantu po stanu i tako izgleda imaju sve zgrade u Zagrebu i imamo 13 odvoza mjesečno. Problem je sada nastao što smo mi u zgradi sagradili o svom trošku kavez u kojemu imamo spremnike pod ključem i gle čuda - sa 6 uvijek punih velikih kontejnera od 1100l mi smo sada na 2 poluprazna. Zamolili smo Čistoću da nam maknu 4 kontejnera jer nam ne trebaju i tu nastaju problemi. Naime cijena po stanu nije više 50l - već 20l. U Čistoći navode da oni manje od 50L ne mogu računati i prijete da će nam vratiti sve kontejnere da zadovolje formu.

Postavljam pitanje smije li itko zaračunavati nešto što ne postoji (tih 30L po stanu u našoj zgradi) i smije li itko na silu vračati kontejnere koji ti ne trebaju? Računajući cijenu mi u zgradi na ovaj način plaćamo 20000kn ukupno godišnje za ništa - to je poklon Čistoći.

Dolje su u prilogu zakonski akti u kojima ja ne vidim da je minimum 50L, ali nisam pravnik pa eto molim pomoć:

Prema Odluci, u članku 22. je formula po kojoj se definira cijena:
https://www.cistoca.hr/UserDocsImages/Info centar/Najčešća pitanja građana/ODLUKA O NAČINU PRUŽANJA JAVNE USLUGE PRIKUPLJANJA.pdf

Imamo i Cjenik još iz 2015. koji je aktualan:
https://www.cistoca.hr/usluge/cjenik-usluga-1230/1230

 

 

Uređeno od abusaef

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite korisnički račun na našoj stranici. Lako je!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad

Sign in to follow this  



×