abusaef objavljeno: 6. lipanj 2019. Dijeli objavljeno: 6. lipanj 2019. (uređeno) Dakle imamo problem u stambenoj zgradi sa cijenom odvoza mješanog otpada - Gradska čistoća Zagreb - Holding. Na računima imamo zaduženo 50L kantu po stanu i tako izgleda imaju sve zgrade u Zagrebu i imamo 13 odvoza mjesečno. Problem je sada nastao što smo mi u zgradi sagradili o svom trošku kavez u kojemu imamo spremnike pod ključem i gle čuda - sa 6 uvijek punih velikih kontejnera od 1100l mi smo sada na 2 poluprazna. Zamolili smo Čistoću da nam maknu 4 kontejnera jer nam ne trebaju i tu nastaju problemi. Naime cijena po stanu nije više 50l - već 20l. U Čistoći navode da oni manje od 50L ne mogu računati i prijete da će nam vratiti sve kontejnere da zadovolje formu. Postavljam pitanje smije li itko zaračunavati nešto što ne postoji (tih 30L po stanu u našoj zgradi) i smije li itko na silu vračati kontejnere koji ti ne trebaju? Računajući cijenu mi u zgradi na ovaj način plaćamo 20000kn ukupno godišnje za ništa - to je poklon Čistoći. Dolje su u prilogu zakonski akti u kojima ja ne vidim da je minimum 50L, ali nisam pravnik pa eto molim pomoć: Prema Odluci, u članku 22. je formula po kojoj se definira cijena:https://www.cistoca.hr/UserDocsImages/Info centar/Najčešća pitanja građana/ODLUKA O NAČINU PRUŽANJA JAVNE USLUGE PRIKUPLJANJA.pdf Imamo i Cjenik još iz 2015. koji je aktualan:https://www.cistoca.hr/usluge/cjenik-usluga-1230/1230 uređeno: 6. lipanj 2019. od abusaef Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.