Jump to content
Tomislav_28

Neprijavljivanje članova kućanstava za potrošnju vode

Preporučene objave

Pozdrav, zanima me kome se žaliti na predstvnika stanara u slučaju kada nije prijavio sve članove u stanovima? Naime u zgradi postoji 61 stan a prijavljeno je 84 članova te su računi za vodu (zajedničko brojilo) jako visoki. Predstavnik stanara je porukom na oglasnoj ploči obaviješten da je uočen propustali se na sve oglušio te broj članova stoji. Molim savjet kome se obratiti. Hvala unaprijed.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Znači usklađivanje stvarnog stanja ste zatražili i od predstavnika stanara i od upravitelja zgrade tj.pravne službe? Jeste to tražili pisanim putem ili samo usmeno? 

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Predstavniku stanara je usmeno rečeno da je očito da broj nije realan te da prijavi sve članove prije skoro 2 mjeseca. S obzirom da ništa po tom pitanju nije napravljeno zanima me koji su mi daljnji koraci.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Pogledajte prvo Opće i tehničke uvjete isporuke vodnih usluga vašeg isporučitelja. Među ostalime mora biti i odredba da se korisnicima usluge javne vodoopskrbe -suvlasnicima čiju potrošnju mjeri samo glavni vodomjer, količina vodne usluge obračunava na način da se količina vodne usluge očitane na glavnom brojilu dijeli na ukupan broj osoba u suvlasničkoj zajednici, te da se temeljem pisanih podataka ovlaštenog predstavnika suvlasnika o broju osoba koje stanuju u pojedinom stanu i svakoj promjeni koja nastaje tijekom mjeseca, svakom suvlasniku obračunava pripadajući dio količine vodne usluge prema broju osoba koje stanuju u njegovom stambenom prostoru.

Dakle, prema Općim uvjetima predstavnik je dužan dostaviti Isporučitelju pisane podatke o broju osoba koje stanuju u pojedinom stanu, kao i svaku promjenu na mjesečnoj razini.

Nadalje, od usmenoga uglavnom nema ništa pa prema tome se uputi pismeni dopis i predstavniku kao i upravitelju sa zahtjevom da se u određenom roku Isporučitelju dostavi popis stvarnih korisnika po stanu, isto napravi i prema upraivtelju kao drugoj ovlaštenoj osobi. Ako se predstavnik ogluši, mijenjate ga na način da se upravitelju dostavi suglasnost večine suvlasnika za izbor novog predstavnika.    

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Puno hvala na odgovorima, u svakom slučaju nema nekog zakonskog rješenja tj prijave nadležnoj instituciji nego je jedino rješenje smjeniti sadašnjeg predstavnika.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
Citiraj

prijave nadležnoj instituciji

Ne. Možete se obratiti i Isporučitelju vodnih usluga, no oni obračun i naplatu vrše prema dostavljenim podatcima predstavnika te pojedinačne dopise takove vrste ne uimaju u obzir, osim nekih koji u svojim Općim i tehničkim uvjetima propisuju da mogu postupiti prema dostavljenom popisu na kojoj je suglasnost večine suvlasnika.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite svoj korisnički račun na ovoj stranici. Lako je, potpuno besplatno i trajno!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad




×