Jump to content
ACMILAN

Zaštita potrošača - kašnjenje isporuke

Preporučene objave

Koja su prava kupca koji je prilikom narudžbe namještaja u trogvini platio i namještaj i dostavu, a isporuka nije obavljena u dogovorenom roku od 30 dana. Od strane prodavatelja naknadno je primljena pisana isprika i molba da se odobri dodatan rok od 10 dana što je prihvaćeno. No, danas je prošao i dodatan rok od 10 dana (RADNIH) i roba još nije isporučena. Kakva su kupčeva prava u ovom slučaju? Napominjem, sve je plaćeno, i roba i dostava.
Može li kupac tražiti povrat dijela novca na ime neispunjavanja ugovorenih obaveza?
Kupac robu želi primiti, ne želi otkazati ako će to biti u razumnomr roku, a on je svakako već prošao. Hvala na savjetu.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Danas smo saznali da namještaj još nisu ni počeli izrađivati. Rok za isporuku je sada tek za nekih 20 dana. Ima li tko kakav savjet što učiniti?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite svoj korisnički račun na ovoj stranici. Lako je, potpuno besplatno i trajno!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad


  • Online korisnici

    No members to show



×