Jump to content
Sign in to follow this  
retlav

j.d.o.o fiskalizacija i ostali meni novi termini

Preporučene objave

Dobar dan,

Odobrili mi poticaje sa biroa za zapošljavanje za j.d.o.o, sad moram samo čekati da mi dođe na pismeno, i onda imam mjesec dana da otvorim j.d.o.o.

E sad, našla knjigovođu s kojim sam dogovorila da počimljemo raditi naravno kad otvorim firmu.

No, imam neke nejasnoće u vezi otvaranja i početka rada, naime:

Ići ću naravno kod javnog bilježnika pokrenuti otvaranje, i sad dok čekam taj papir učim na netu koji su mi koraci: ime firme, javni bilježnik, banka, pečat..., dobro svladala ja to, raditi ću sa gotovinom i treba mi fiskalna blagajna. I eto prvog problema, zovem ja tcom jučer da malo samo okvirno doznam šta i kako treba, znam da ima vjerojatno ono šta čitam na netu i boljih od tcoma za to, ali oni mi imaju i iznajmljivanje blagajne i net sve u jednom za cca 200kn, pa meni kao početnici će to biti lakše. E, međutim kaže mi osoba sa druge strane slušalice da nakon šta napravim porezni akt da onda mogu tražiti od njih fiskalnu kasu i da se to valjda radi softvera kojeg moraju napraviti ili lega god čeka 5-7 dana, znači: ja otvorim firmu i onda čekam pet do sedam dana da mogu početi raditi, jer porezni akt mogu napraviti tek kad otvaram firmu, ne mogu prije. Znam da postoje ti paragon blokovi, ali koliko sam povezala do sad, to je samo kad nema interneta, nigdje nisam pročitala da ja mogu dok ne dobijem kasu raditi na njima. A i ovo moje će biti terenskog tipa, nisam nikad vidjela da čovjek npr.ima kafić pa da privh sedam dana radi bez kase. Ili možda svi čekaju sedam dana pa tek onda počmu raditi kad se fiskalizacija sredi. Eto to je prvo pitanje ako netko zna odgovor?

A drugo, vezano za adresu firme, tj.sjedište, s obzirom da neću imati prostor, samo adresu, a živimo kod roditelja, da li to znači da ću morati uzeti osobu od osamdeset godina vodit kod javnog bilježnika da nešto potpiše za adresu, ili je dovoljno da meni potpiše pa da ja odnesem, ili netreba ništa s obzirom da sam i ja prijavljena na toj adresi, mislim ako ja imam dozvolu njenu, pretpostavljam da je za zaključiti vlastima da i firma bez prostora može imati ime na sandučiću. I to je drugo pitanje? Ostalo mi se čini da sam sve svladala ( ili mi se to samo sada tako čini dok ne krenem )

Hvala unaprijet svima na odgovoru

 

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Pozdrav.

Bez otvorene tvtke ne možete zatražiti certifikat te ne možete potpisati ni ugovor sa T-Com, također morate imati prijavljenog blagajnika (vjerojatno ćete to biti Vi). 

Taj rok 5-7 dana je njihov rok da bi Vam pripremili fiskalnu blagajnu, ali kako bi uopće mogli koristiti fiskalizaciju (na bilo kojoj blagajni) potreban Vam je Fiskalni Certifikat, a njega ćete zatražiti u FINI i to tek nakon što je tvrtka otvorena (https://www.fina.hr/fiskalizacija). Kada dobijete certifikat, tada napravite porezni akt, i sve to šaljete T-Comu. U teoriji vi bi mogli kupiti program ili uređaj za fiskaliziranje i prije otvaranja tvrtke, ali taj program ili uređaj nećete moći koristiti (osim eventualno za vježbu) dokle god vam FINA ne izda certifikat te ga povežete sa blagajnom(unesete podatke certifikata i podatke iz poreznog akta).

 

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Hvala na odgovoru,

znači kao šta sami mislila, meni će firma biti otvorene a pet do sedam dana neću moći raditi toga radi, a čim otvorim uredno će mi početi teći vrijeme za obveze firme tj.dobrnose...ma krasno.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
prije 15 sati , retlav je napisao:

A ovo za adresu firme bez poslovnog prostroa kako ide, zna li netko?

Mislite na virtualan ured? Plaćate mjesečno oko 500 kn s PDV-om, a sva pošta koja vam pristigne na tu adresu oni vam je skeniraju na mail ili vam je preusmjere u poštanski sandučić. Plus vam je ako uđete u sustav PDV-a možete prebiti taj iznos obaveze dok recimo ako vam fizička osoba ustupi prostor iznos poreza mora plaćati najmodavac i ne možete ga prebiti u poslovnim knjigama.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
Prije 45 minuta, retlav je napisao:

Ne virtualni ured, nego je terenska firma u pitanju, koja nema poslovni prostor samo adresu mora imati.

Znam samo da to obrt ima ali za j.d.o.o. nisam siguran da se to može izvesti.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

S vlasnikom nekretnine sklopite ugovor o najmu poslovne adrese i poštanskog sandučića. Mi smo za naš d.o.o. stavili da je najamnina 100,00 kn mjesečno. Nije nužna ovjera potpisa na ugovoru kod javnog bilježnika. Ugovor je potrebno prijaviti Poreznoj upravi, vlasnik nekretnine ili netko u njegovo ime. Porezna pošalje rješenje o porezu, ne više od 10,00 kn mjesečno (za najamninu od 100,00 kn) koje će vlasnik trebati platiti.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Hvala svima na odgovoru, vidjet ću šta će mi reći na poreznoj onda. Danas zvala javnog bilježnika i pitala dali šta treba sa vlasnikom nekretnine, kaže da ako nemam poslovni prostor da ne treba samo za adresu, nevjerojatno, valjda je to još jedna stvar ovisno kako u kojem gradu. Ja sam u Rijeci inače. A ništa, ići i pitati opet da budem sigurna.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite svoj korisnički račun na ovoj stranici. Lako je, potpuno besplatno i trajno!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad

Sign in to follow this  

  • Online korisnici

    No members to show



×