Jump to content

ZSPC i propuštanje pješaka


entity

Preporučene objave

Lijep pozdrav.

Ne javljam se s problemom i kaznom, nego raspravom među prijateljima i potrebom pojašnjenja.

Naime, rasprava je o Zakonu o sigurnosti prometa na cestama, specifično članku 134, stavku 1.

Citiraj

(1) Ako se na obilježenome pješačkom prijelazu prometom ne upravlja uređajima za davanje prometnih svjetala ni znacima ovlaštene osobe, vozač je dužan pješačkom prijelazu približavati se sigurnosnom brzinom tako da ne ugrožava pješake, odnosno tako da može zaustaviti svoje vozilo da bi propustio pješake koji su već stupili na pješački prijelaz.

E, sad, rasprava se svodi na to što se misli pod "propustiti pješake". Jedna grupa tvrdi da to znači čekanje dok pješak ne pređe cijelu cestu, dok druga grupa tvrdi da to znači čekanje samo dok pješak ne prođe dio pješačkog prijelaza gdje auto vozi ili čeka (tj "prođe auto"). Pa nas zanima koja je interpretacija točna i kakva je praksa (policijska i sudska) u vezi toga. Dodatno, postoji li razlika vezano za broj traka na cesti?

Puno hvala!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Moje iskustvo. Davno me policajac zaustavio kada sam na skuteru vozeći se od juga prema sjeveru skretao desno iz Savske ceste u Vukotinovićevu, u Zagrebu. Pitao me znam li zašto me zaustavio rekao sam da ne znam na što mi je objasnio da sam prekršio zakon jer nisam propustio pješake koji su se kretali sa sjevera na jug te su stupili na pješački prijelaz, a ja se nisam zaustavio nego sam nastavio kretanje najjužnijom trakom. Dakle oni su bili na početku sjeverne trake, između nas je još bila srednja traka, a ja na kraju južne trake. Odgovorio sam da mi je jasno o čemu govori, da priznajem svoju grešku, ali da također smatram da bi u gradu nastao kolaps da se svi slijepo pridržavaju takvih propisa. Pustio me uz opomenu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

, entity je napisao:

E, sad, rasprava se svodi na to što se misli pod "propustiti pješake". Jedna grupa tvrdi da to znači čekanje dok pješak ne pređe cijelu cestu, dok druga grupa tvrdi da to znači čekanje samo dok pješak ne prođe dio pješačkog prijelaza gdje auto vozi ili čeka (tj "prođe auto"). Pa nas zanima koja je interpretacija točna i kakva je praksa (policijska i sudska) u vezi toga.

Ako si stao da propustiš pješaka, možeš voziti čim prođe tvoju traku. Stao si, propustio si pješaka i možeš dalje.

 

prije 17 sati , NutCoco je napisao:

Moje iskustvo. Davno me policajac zaustavio kada sam na skuteru vozeći se od juga prema sjeveru skretao desno iz Savske ceste u Vukotinovićevu, u Zagrebu. Pitao me znam li zašto me zaustavio rekao sam da ne znam na što mi je objasnio da sam prekršio zakon jer nisam propustio pješake koji su se kretali sa sjevera na jug te su stupili na pješački prijelaz, a ja se nisam zaustavio nego sam nastavio kretanje najjužnijom trakom.

Tebe je opravdano zaustavio.

 

prije 17 sati , NutCoco je napisao:

također smatram da bi u gradu nastao kolaps da se svi slijepo pridržavaju takvih propisa.

To se odnosi na većinu propisa (npr. propuštanje baš svih koji dolaze po glavnoj cesti, ali i stajanje na crveno kad nema nikoga)...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija