dkorbar objavljeno: 15. srpanj 2019. Dijeli objavljeno: 15. srpanj 2019. Na račun za zajedničku pričuvu kojeg je izdao GSKG iz Zagreba za svibanj 2019. supruga je pravodobno podnijela pisani prigovor i isti poslala poštom preporučeno s povratnicom. Prema stranici za praćenje pošiljaka HP_a pismo je uručeno 1.7.2019., a do danas nije vraćena povratnica (nevraćanje povratnica je česta praksa u službama Grada Zagreba, to sam imao prilike vidjeti dok sam radio kao gradski službenik, to se čini kako ne bi protekli rokovi za odgovor te se ostavlja referentu i njegovoj savjesti da ovjeri i vrati povratnicu, umjesto da to uradi urudžbeni zapisnik pri primitku pošiljke). U novom računu za lipanj 2019., s dospijećem 15.7.2019. pričuva je pogrešno obračunata na identičan način kao i na prethodnom računu. Supruga je platila nesporne iznose. Molim savjet, da li treba podnijeti prigovor i na novi račun? Ukoliko ne dođe odgovor na prigovor (iz iskustva s GSKG vjerujem da ni neće), u kojem roku treba poslati poslati reklamaciju povjerenstvu za reklamacije potrošača? Na koji način na postupak utiče činjenica da povratnica nije vraćena? Unaprijed hvala na odgovoru i lijep pozdrav. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 15. srpanj 2019. Dijeli odgovoreno: 15. srpanj 2019. Prije 16 minuta, dkorbar je napisao: Molim savjet, da li treba podnijeti prigovor i na novi račun? Svakako, podnesite prigovor i poružnicu na dostavu odgovora po prvom prigovoru, i to sve poštom, preporučeno i sa povratnicom. Za prijašnji prigovor pri pošti ispunite obrazac za pokretanje potražnog postupka za povratnicu, pa neka joj oni uđu u trag. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.