Jump to content
Sign in to follow this  
rtrpljnr123@gmail.com

Šteta u apartmanu,koje je počinio gost preko agencije booking

Preporučene objave

Poštovani,molim za pravni savjet. Gost Rus iz Njemačke rezervirao je apartman preko bookinga.Kod dolaska odmah se počeo neprimjereno ponašati.Ostavio je svoj auto u dvorištu od 14,00 do 18,00 sati, tako da druga 2 gosta iz Njemačke /došli i'sto preko bookinga/ nisu mogli uči sa autima na parking,a ja nisam mogao u garažu.Upozoren je više puta i to je ignorirao i išao se kupati.Izvadio je gumeni čamac i motor i stavio u garažu.Nije želio dani putovnice.Pokazan mu je vez u moru za brod,on je rekao da če brod drugdje staviti.Može imati posljedice zbog toga rekao sam mu.Prijavio sam bookingu neprimjereno ponašanje gosta i zatražio od bookinga da ga upozori ,da napusti apartman radi nepoštivanja kučnog reda.Zatim je skinuo kutiju za stvari od 2 metra i stavio na ormar u apartmanu.Rekao sam da stavi tu kutiju pokraj svoga auta na parkingu,nije to učinio.Booking mene nije kontaktirao u vezi gosta.Kada je bilo veliko nevrijeme,sa orkanskim vjetrom i kišom,gost nije savio tendu na terasi.Gost iz Austrije iz susjednog apartmana je to vidio i kasnije mi je to rekao,za mlatarenje tende uslijed vjetra.Gost je tek drugi dan oko 12 sati prijavio da je tenda pala na terasu.Pogledao sam i svi šarafi  kojima je tenda bila učvrščena u zid su bili savijeni,a dio tkanine tende potrgan.Tražio sam gosta da plati za majstora i postavljanje iste ili za novu ako je oštečena.On je to odbio.Javio sam bokingu šta je učinio i da boking meni refundira za te troškove.Boking je pristao platiti 15 % svoje provizije,ali da se pošalju slike štete.To je učinjeno.Pozvao sam majstora ,tako da je on vidio i rekao što je uzrokovalo pad tende.Stavili smo djelomično odmotanu tendu /kakvu smo našli/ natrag na zid,ali škare metalne od tende su bile u kvaru ,te se ona nemože zatvarati ni otvarati.Pozvao sam gosta da vidi tendu ponovno stavljenu ,ali on se oglušio na moj poziv.Nakon odlaska gosta na terasi  su nađene 2 fotelje od pruča ,koje su oštečene.1 je slomljena noga i drugoj je slomljeno postolje za sjedenje .Tako da je potrebno kupiti novi komplet fotelja.Gost nije prijavio štetu ,nego je fotelje namjestio tako ,da šteta nije vidljiva.Učinjene su slike fotelja i poslane bookingu.Gost je poslao zahtjev bookingu od 800 €,za pretrpljeni strah uslijed pada tende i za eventualne opekline od  struje.Na terasi nema elek.instalacija i tenda se ručno otvara.On traži od bookinga da mu to plati ,inaće će mene tužiti. Mene nova tenda će koštati ca 300 € i nove fotelje 400 € .Majstor montaža 2 puta / dolazak iz Šibenika ca 100 €.Gost je u recenziji naveo još u apartmanu neku prljavštinu i slično,ali postupak je sljedeći:ukoliko gost nađe nešto u apartmanu,treba tražiti od domačina da to popravi ili da počisti.Gost za vrijeme svog boravka nije niša prijavio.Gost je u recenziji , gdje je meni dao ocjenu 3 i prosječnu ocjenu 3,5 /od 10/,priznao da srečom nije bio u apartmanu,tako da nije stradao od pada tende.Od gostiju prije u 2 apartmana ,dobio sam ocjene za mene 2 x po 10,i za apartman gdje je boravio taj gost 9,5 i za drugi app 8,5 ocjenu.Tražim booking da izbriše njegovu recenziju lažnu,jer pada rejting kod bookinga i to utječe na dolazak sljedečih gostiju,ali boking to ne želi učiniti.Molim za savjete u pogledu tužbe protiv bookinga i i gosta radi nadoknade štete materjalne i ugledan radi pada rejtinga.Booking ništa nije učinio da zaštiti iznajmljivača od nekorektnog ponašanja gosta  a i pogledu nekorektnih ocjena gostiju ništa ne poduzima,tako da oštečuje iznajmljivače.

Uređeno od rtrpljnr123@gmail.com
greške u pisanju

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Uzimate li kod rezervacije "damage deposit"?

Imate li plaćenu policu osiguranja za takve slučajeve?

Booking ima podužu Terms and conditions listu koju ste nadam se pročitali.

Ako jeste, tada znate i sami da su vam šanse male ili nikakve da dobijete tužbu protiv bookinga.

Tužba zbog uništenja stvari osobno protiv gosta? 

Teško..dugotrajno..skupo a u slučaju pozitivnog ishoda kako se mislite naplatiti u Rusiji npr?

Nisu oni čuli za blokadu računa .

Zašto nije dao putovnicu?

Kako ste ga upisali u e visitor ako nije dao?

Da li ste obavijestili nadležnu službu da se gost odbija registrirati?

Zašto ste takvog gosta primili u apartman?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Gost je iz Rusije ali živi u Njemačkoj.Gosta sam tražio 4 puta putovnicu,ali je to njegova supruga osorno odbijala dati.Tek predvečer su to učinili.Booking sam odmah obavijestio,ali za sebe imaju svu pravnu zaštitu.Iznajmljivače oni ne štite,te objavljuju ne istinite recenzije,kojima osporavaju ugled iznajmljivača. Do sada sam imao 4-5 slučaja sa gostima iz Rusije,koji žive u Njemačkoj. To su ljudi čiji preci su bili Nijemci. Ti turisti prijave dolazak 1 familije,a drugi dan dođe još jedna familija.Imao sam slučaj da treči dan došle još 2 osobe, ukupno 10 osoba.Prijaviš policiji,ali policija samo napravi zabilježbu i ode. Kada sam ih zamolio da izađe 6 osoba iz apartmana,htjeli su me baciti niz stepenice,a jedan je kuhinskim nožem nasrnuo na mene. Dođe policija,pa izgubiš 4 sata u policijskoj stanici,dok nađu prevoditelja i na kraju ništa.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite svoj korisnički račun na ovoj stranici. Lako je, potpuno besplatno i trajno!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad

Sign in to follow this  



×