Jump to content

100.000 tema na Legalis portalu!  Nakon 16 godina od pokretanja ove stranice, dana 31.07.2019. na Legalis portalu je pokrenuta 100.000-ta tema. Time je na ovom portalu raspravljeno više od 100 tisuća pravnih pitanja, i to kroz 526.000 pojedinačnih objava korisnika. U ovom trenutku Legalis portal broji 90.700 registriranih korisnika.

rtrpljnr123@gmail.com

Zakon potrošača

Preporučene objave

Stanar koji 1 puta godišnje kaže stanarima/ koji dolaze samo u svoj stan po ljeti/ koliko trebaju platiti za potrošnju vode,to radi bez da pokaže račun Vodovoda.Meni je odredio cijenu za 2019 400,00 kn ,a toliko je bilo i prošle godine.Isto tako kuča sa 7 stanara je dobila cestu,tako da prilaz do kuće oko 10 m2 treba asfaltirati ilu betonirati. Taj stanar mi je usmeno rekao da je prikupio 3 ponude i da moram platiti 1600 kn.Znači za 7 stanara je 11200 kn.Rekao sam mu da je to previše za taj posao.Stanar sa kućom iznad je za 40 m2 platio majstoru  3 puta manje i to 4000 kn.Tom stanaru koji zastupa i mene rekao sam da pita vlasnika kuče za majstora,pa da i nama majstor  napravi po povoljnijoj cijeni.To stanar odbija učiniti.Kao ja radim da svima nama bude bolje.Tako da me zanima ili molim pojasnite mi o Zakonu potrošaća,šta taj stanar mora učiniti.Smatram da prvo mora pristigle  ponude transparentno dati  stanarima,najbolje,staviti u poštanski sandučić.Nakon toga da sasluša stanare i izabere se najpovoljniji izvođač.Molim da malo pobliže objasnite ovaj dio prava stanara.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Nemamo upravitelja.Ima 7 stanova.Nema zajedničke pričuve.Taj stanar samo skuplja novac 1 puta godišnje za vodu.Stanari u stanovima borave samo u ljetnim mjesecima i eventualno dođu još koji puta.Stanar ne pokazuje račun od Vodovoda ,nego kaže iznos koji želi.Meni je naplatio za 2018 god. 400 kn i sada mi je rekao za 2019 g. 400 kn.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Taj stanar jedini boravi stalno u kući.Ostali stari žive u Njemačkoj,Sloveniji i Bosni i Hrvatskoj.Rekao sam mu ,da ću obavijestiti stanare ,da je iznos koji je on odredio za betoniranje 10 m2  previsok,te da ću obavijestiti nadležne institucije.Zanima me koje institucije mogu obavijestiti ?Tu se radi možda o  1 kubiku betona.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Rješenje svih ovih problema bi bilo u imenovanju Upravitelja zgrade, a kasnije i predstavnika stanara. Naime, sve zgrade koje imaju tri ili više stanova ili drugih prostora, moraju imati ovakav organizirani način upravljanja nekretninom. Kako Vaša zgrada nema upravitelja, u tom slučaju bi trebalo tražiti od lokalna uprava npr. grada Zagreba, da Vam imenuje prinudnog tj. privremenog upravitelja koji će upravljati zgradom do sklapanja ugovora o redovnoj upravi.

 

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Što se "zaštite potrošača" tiče, da ne otvaram novu temu, nadovezati ću se na ovu. Zbog nedostataka u unajmljenom apartmanu, tražila sam od booking.coma povrat dijela novca. Napisali su mi da ne vide razloga zašto, a iznajmljivač je nadodao da ne odobrava on povrat, već booking.com. Ja sam sve prijavila inspekciji. Ako inspekcijski nalaz bude, da tako kažem, u moju korist, da li bi onda trebala dobiti novce natrag? Ako bookingu pošaljem to, imaju li kakvu obvezu vratiti mi novce?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

A na koju onda "foru" oni odlučuju da li mi se treba vratiti novac ili ne? Iznajmljivač kaže da oni odlučuju. Imam mail u kojem mi booking.com odgovara da ne vide razlog za povratak sredstava, a iznajmljivač mi je proslijedio e-mail u kojem drugi "agent" bookinga odgovara da ne vidi elemente za povratak novca. Ja ne znam čime je regulirano tko je za to "odgovoran". Biti će da je ipak iznajmljivač. Doduše, ima brat primjer od prošle godine kad je dobio u Zg-u sobu koja ne da je bila prljava nego je bila "usvinjena"...kako je trebao ostati samo jednu noć, a nije bilo iznajmljivača na licu mjesta (brava na šifru), sve je usnimio i tražio naknadno povrat novca. Od iznajmljivača (ali porukama preko bookinga). Kako isti nije odgovarao, obratio se direktno bookingu i taj mu je ponudio neki dio svote na koji je onda pristao. Pa sad...

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Budemo vidjeli. Ako bude inspekcijski nalaz pokazao nedostatke, poslati ću ga i tražiti povrat sredstava na osnovo toga. Od bookinga, pa ćemo vidjeti, možda posluži nekome drugome informacija, u budućnosti.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite svoj korisnički račun na ovoj stranici. Lako je, potpuno besplatno i trajno!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad


  • Online korisnici

    No members to show



×