Jump to content

5dc166bde45d9_hkzupma4.png.9590e296d178dd1c80ff94d41d2e91a8.png Hrvatsko udruženje za kaznene znanosti i praksu, u suradnji s Vijećem Europe, vas poziva na  XXXII. redovno savjetovanje, pod nazivom "JAČANJE UČINKOVITOSTI KAZNENOG POSTUPKA PRIMJENOM STANDARDA EUROPSKOG SUDA ZA LJUDSKA PRAVA", koje će se održati od 5. do 7. prosinca 2019., u hotelu Remisens Premium Hotel Kvarner u Opatiji.  Preuzmite PROGRAM XXXII. REDOVNOG SAVJETOVANJA, Opatija.pdf i prijavite se za sudjelovanje.

Tinkica_zg

Ovrha od A1 mrežnog operatera

Preporučene objave

Bila sam ugovorni korisnik B-net usluge (net + tv) od 2016. g. i redovito sve račune plaćala, a od 01.11.2017. sam se preselila na novu adresu pa sam pokrenula postupak za preseljenje B-net usluga na novu adresu još u drugoj polovici 10 mj. 2017. g. Budući da B-net nije imao infrastrukturne uvjete da mi nastave pružati dotične usluge na novoj adresi, ponudili su mi opciju prelaska na tadašnji Vip (sadašnji A1) kao jedini način da mi omoguće prijevremeni raskid ugovora bez naplaćivanja penala budući da sam u to vrijeme bila pod ugovornom obavezom koja je trajala još godinu dana. Međutim, ni Vip operater mi nije mogao osigurati tehničke uvjete za preseljenje usluge na novu lokaciju i pružiti net + tv usluge. No, na nagovor Vip operatera uz opetovano ponavljanje da ću svejedno morati platiti penale za prijevremeno raskidanje ugovora, ugovorila sam usluge satelitske televizije. Potom sam početkom 12 mj. 2017. g. poslala prigovor B-net službi za korisnike za nepoštenu poslovnu praksu i tražila da mi se ne naplaćuje naknada radi prijevremenog raskida ugovora. U međuvremenu sam stornirala ugovaranje usluge satelitske televizije. Dobila sam službeni odgovor od B-neta da na posljednjem računu za obračunsko razdoblje 11/2017 u kojemu je nastupio raskid ugovora nije vidljiva naplata naknade za prijevremeni raskid ugovora. Tu je daljnja korespondencija i moje djelovanje završilo budući da sam njihov odgovor smatrala zadovoljavajućim. Od tada više apsolutno nikakve veze nisam imala s dotičnim operaterom, niti mi je na novu adresu stigla bilo kakva obavijest, račun ili opomena zbog neplaćanja.

Međutim, prije dva dana sam dobila Rješenje o ovrsi izdano od javnog bilježnika prema kojem me ovrhovoditelj A1 Hrvatska d.o.o. tereti za nepodmireno dugovanje za obračunsko razdoblje 11/2017 (s rokom dospijeća 15.12.2017.) u iznosu 159,34 HRK. Ukupno nastali trošak sada iznosi 256,25 HRK, a ukupno predvidivi trošak 537,50 HRK. Ukoliko se zaista radi o neplaćenom računu, napominjem da račun nikada nisam dobila, kao niti opomene (ako su uopće bile poslane) jer sam se preselila na novu adresu 01.11.2017. gdje nisam imala usluge B-neta, iako sam službeno bila još pod ugovornom obaveznom. Naime, raskid B-net ugovora je glasio s datumom 21.11.2017. uz kojeg nisam dobila nikakav račun za plaćanje, a pretpostavljam da su mi oni naplatili rečeni iznos od 159,34 kn za razdoblje 01.-21.11.2017. iako uopće nisam mogla koristiti usluge jer usluge nikada nisu ni bile isporučene na novu adresu. Također, cijeli taj postupak sam pokrenula još u 10 mjesecu 2017. i smatram da je nepošteno da mi se naplaćuje račun za usluge koje nisam mogla koristiti i da ispaštam zbog sporosti rješavanja cijele problematike koju sam na vrijeme pokrenula. Račun uz dobivenu ovrhu mi nije predočen tako da nikada nisam dobila uvid u njega. Smatram također važnim za napomenuti da mi nije jasno kako je račun mogao biti dostavljen nakon što sam se odselila (čak ni mojeg prezimena na poštanskom sandučiću na staroj adresi nije više bilo). I to se sve dešava nakon što je prošlo 2 godine.

Htjela bih pisati pritužbu javnom bilježniku koji me tereti za ovrhu pa me zanima slijedeće:

- da li imam utemeljene osnove za pritužbu s obzirom da nisam navela u prigovoru B-netu točan datum svoje selidbe?

- na koje zakonske odredbe se mogu pozvati? 

Također, napominjem da nemam prijavljeno boravište/prebivalište na staroj kao ni na novoj adresi pa ne znam da li bi mi to možda moglo stvarati problem. 

Zahvaljujem na bilo kakvoj pomoći!

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
prije 5 sati , Tinkica_zg je napisao:

Naime, raskid B-net ugovora je glasio s datumom 21.11.2017. uz kojeg nisam dobila nikakav račun za plaćanje, a pretpostavljam da su mi oni naplatili rečeni iznos od 159,34 kn za razdoblje 01.-21.11.2017.

Je li ovaj iznos bio standardni mjesečni iznos na ime ove usluge ili su ga umanjili s obzirom da se radi o usluzi do 21. u mjesecu?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Da, pretpostavljam da su umanjili iznos jer je obračunsko razdoblje trebalo biti od 1 - 21.11.2017. Inače, za cijeli mjesec je iznos računa bio 179 kn, tako da bi ovaj iznos od 159 kn taman odgovarao tome. No, s obzirom da nikad nisam vidjela račun, ovo je samo logična pretpostavka.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Mišljenja sam da bi trebali podmiriti glavnicu i nastale troškove, i da pri tome pazite da uplatu izvršite u ovom roku od 8 dana od zaprimanja rješenja o ovrsi. Zatim da tu potvrdu o uplati dostavite javnom bilježniku koji Vam je dostavio rješenje o ovrsi, te da pri tome tražite da se u što kraćem roku postupak obustavi sukladno čl. 72. st. 2. Ovršnog zakona, i da Vam se žurno dostavi rješenje o obustavi. Iz više razlog smatram da sa prigovorom ne bi uspjeli u postupku, već bi si još samo napravili niz dodatnih troškova, počevši od ovih predvidivih, pa do troškova prigovora i troškova parničnog postupka.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Razumijem, zaista Vam puno hvala na odgovoru i pomoći. Ako nemam čvrste temelje za prigovor onda svakako to neću ni započinjati, tako da ću platiti troškove. Ako će Vam se kojim slučajem dati ukratko mi navesti glavne razloge zašto smatrate da s prigovorom ne bi uspjela, čisto da znam da ubuduće, bila bih Vam zahvalna. 

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
Prije 59 minuta, Tinkica_zg je napisao:

Ako će Vam se kojim slučajem dati ukratko mi navesti glavne razloge zašto smatrate da s prigovorom ne bi uspjela,

Udovoljili su Vašem zahtjevu za prijevremeni raskid usluge bez naplate naknade, u cijelosti su uzeli u obzir da je obračunsko razdoblje za 11. mjesec bilo kraće i na temelju toga su Vam ispostavili umanjeni račun, obračunata usluga je točno do dana raskida ugovora, prijava boravišta i prebivališta Vam nije regulirana sa stvarnim stanjem, pa se ne možete pozvati da niste zaprimili nikakvu opomenu i račun.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite svoj korisnički račun na ovoj stranici. Lako je, potpuno besplatno i trajno!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad




×