Jump to content

Iznajmljeni apartman_lažno oglašavanje


nina1990

Preporučene objave

Poštovani, 

nisam sigurna jesam li ovo svrstala pod pravu temu, no radi se apartmanu koji smo bukirali ovo ljeto na Pelješcu. Apt je bukiran preko bookinga, međutim naplatu je izvršila agencija booker.com koju je vlasnik apartmana angažirao da za njega vrši najam. Apartman je bukiran na 2 tjedna, cijena je bila cca 1000 EUR, a naplata je izvršena 2 tjedna prije dolaska. Na slikama je naravno apartman izgledao vrhunski, no kad smo došli apartman nije odgovarao onome na slikama niti blizu. Trebali smo imati prostran apartman sa balkonom, pogledom na bazen, more te okolne otoke. Soba je bila u prizemlju, bez balkona i pogleda, prljava tj puna prašine, školjka je izgledala kao da nitko nije pustio vodu nekoliko godina, vrata se nisu mogla skroz otvoriti od lavaboa već smo se morali provlačiti da uđemo u wc, a ruke su se morali prati stojeći sa strane jer nije bilo mjesta doći ispred. Preko puta je bio zasebno mali tuš, također prljav, sve skupa jako klaustrofobično. Također je pisalo da je 5 min od plaže što smo tražili jer nismo htjeli biti vezani za auto svaki dan, međutim apartmana je na pola pola između Trpnja i Orebića, na sred ceste, najbliža plaža je u Orebiću što je 10ak min vožnje autom, a do plaže u tom mjestu trebalo bi se spuštati po nekoj 'planini' dolje te planinariti ponovno gore što def. nije 5 min od apartmana. Pisalo je i da soba ima frižider, što nam je u mailu i potvrđeno jer nam je to važno, ali kad smo došli toga nije bilo. Pitali smo što je s tim, na što je vlasnik bio izrazito neugodan i bezobrazan, rekao da je da ne zna tko je to nama potvrdio, da oni to nemaju, ali nakon rasprave rekao je da nam može osigurati ako ćemo jesti u njegovom restoranu te trošiti još novca kod njega. Nakon toga su nam donijeli mini frižider za hlađenje vina. Na kraju smo odbili sobu jer smo rekli da to nije ono što smo bukirali, gospođa koja je bila tamo rekla nam je da nije prvi put da se ovo događa, nitko nam nije ponudio nešto alternativno. Otišli smo, jedva našli drugi smještaj jer je bio 8.mj, ponovno ga platili te se cijelo vrijeme dok smo tamo bili natezali s bookingom oko povrata novca. Na kraju su nam iz bookinga rekli da oni nisu odgovorni jer je naplatu izvršila agencija, da su oni u ovom slučaju samo platforma preko koje su se oglasili i da nam oni moraju izvršiti povrat. Kontaktirali smo i agenciju koja nas je opet na booking upućivala i tako je to trajalo neko vrijeme - nitko ne prihvaća krivnju, već nas vrte od jednog do drugog. Nakon dugih i iscrpnih razgovora s voditeljicom u toj agenciji gospođa je rekla da smo u pravu, ali da vlasnik ne želi dati povrat, a ako bi nam oni vratili novac onda bi oni teško njega natjerali da njima vrati pa da nam tako ne mogu pomoći. Oni su naravno kontaktirali i tog vlasnika da čuju njegovu stranu priče, a vlasnik je njoj rekao nekoliko priča - od toga da to nije njegov apartman već da smo mi otišli negdje drugdje, fotkali i sad pokušavamo njemu smjestit, zatim da to ipak je njegov apartman ali da nas nisu oni tu smjestili već smo mi došli i sami smo hodali po sobama kako bi našli najgoru, pa da je to soba od sobarica i da mi nismo tu trebali bit itd...uglavnom, puno različitih scenarija koji nemaju smisla, gospođa iz agencije vidi da nemaju smisla, ali nam ipak neće dati povrat jer vlasnik ne žele i oni mu ništa ne mogu. Ja imam naravno fotke sobe koju smo trebali dobiti te fotke onoga što smo dobili (koje mogu poslati ako je potrebno) iz čega se jasno vidi da je apartman definitivno preplaćen te da je definitivno lažno oglašavan. Kontaktirali smo i Udrugu za zaštitu potrošača koji su nam rekli po kojim člancima se možemo pozvati na lažno oglašavanje te po kojim osnovama to je, između ostalog, lažno oglašavanje, međutim s agencijom nismo i dalje ništa postigli. Obzirom da to sve sad traje mjesecima i ne znamo više što možemo napraviti zanima nas možete li nam dati neki savjet što bi još mogli i koje su nam opcije kako bismo dobili svoj novac natrag, a u nadi da sljedeća opcija nije nužno angažiranje odvjetnika te suđenje jer za to nemamo još dodatnog novca.

Hvala unaprijed!

Ivana

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ne vidim drugu opciju osim da tužite vlasnika apartmana. Vi možete na temelju odredbi članaka koje Vam je dala udruga za zaštitu potrošača prijaviti tržišnoj i turističkoj inspekciji tog iznajmljivača, ali to samo znači da će on dobiti prekršajnu kaznu, oni ne mogu naložiti povrat novca i to nije svrha tog postupka.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija