Jump to content

Naručio sam jedan proizvod a dobio sam dva


Immortalis22

Preporučene objave

Poštovanje,

neznam uopce dali ova tema pripada na ovom forumu, vjerojatno ne, ali nisam znao gdje da objavim.

evo ovako 06.11.2019 naručio sam paket preko ekupi, došao mi je 07.11.2019, nakon toga 18.11.2019 mi dolazi mail od korisničke podrške Ekupi koji glasi “ poštovani zaprimili smo obavijest od dostavne službe kako paket koji ste naručili kod nas nije moguće locirati, shodno gore navedenom šaljemo vam novi proizvod” to ja nisam ni vidio do danas kad mi je došla poruka na mobitel da će mi danas dostaviti taj paket.

paket je uredno dostavljen...

moralno znam da nije u redu da zadrzim i jedan i drugi paket, ali dali ja mogu zadržati oba paketa bez da odgovaram kazeneno za to?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ma ništa, uzeo kutiju i ušao u kuću i to je to.

mislim da je došlo do greške njihove i sad niti nemaju moj potpis da sam preuzeo niti mogu njima vratiti proizvod i onda su oni kao dostavna služba obavijestili njih da je pošiljka jednostavno izgubljena i to je to.

nemam nikakvo drugo objašnjenje, naposlijetku hrvatska pošta je dostavljac tako da mi nije ništa čudno da rade takve propuste.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija