Jump to content
DADOvrana

problem s reklamacijom

Preporučene objave

pozdrav,prije nekih 5 mjeseci sam putem web shopa kupio jedan dijo za auto,koji nije baš jeftin ima garanciju godinu dana isti taj dijo se vrlo jednostavno ugrađuje nije u pitanju neki komplicirani zahvat.sam,sam ga ugradio,po struci sam mehaničar tako da svoje vozilo sam održavam,sad se desilo da proizvod treba reklamirat i obratio sam se prodavatelju koji je zatražio račun,reklamacijski obrazac i radni nalog...???račun sam uspio naci na stranici istog web shopa pregledavajući naruđbe iako su oni to mogli sam putem broja naruđbe,reklamacijski obrazac sam također ispunio i dostavio ali ne priznaju mi reklamaciju već uporn traže radni nalog ugraditelja da bi uopće moj slučaj uzeli na razmatranje....to mi jednostavno nema smisla...da li mogu što napraviti po pitanju ovog problema??

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Pa ako ste mehanicar, napravite sami sebi radni nalog i dostavite im. Imate li dokumentaciju iz kutije tog proizvoda i sto pise kako se ugradjuje ili sto im pise na reklamacijskom listu. A kao sto Borbena rece, sto stoji u Općim uvjetima? Iscitajte sami ili poslikajte bar te neke kljucne dijelove.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite svoj korisnički račun na ovoj stranici. Lako je, potpuno besplatno i trajno!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad




×