Jump to content

reklamacija parketa u novogradnji


sylba

Preporučene objave

Pozdrav!

 

imamo slijedeći problem: kupili smo stan u novogradnji te ga preuzeli u 11/2018. Garancija je 2 godine. Ovu jesen počinje jako škripati parket i problem se sve više pojačava. Kontaktiran je investitor koji nas je uputio na izvođača. Nakon toga je kontaktiran izvođač  radova  koji je i osobno stigao na reklamaciju i vidio problem na licu mjesta  Na licu mjesta izvođač/parketar je rekao da trenutno nije u mogućnosti ukloniti nedostatke zbog svojeg lošeg zdravstvenog stanja te nas  je informirao da je on zatvorio svoj obrt i da se obratimo ponovno investitoru . Ponovno smo se obratili investitoru koji nam je poslao dopis izvođača koji kaže da nije problem u izvođenju radova već u kvaliteti parketa. Investitor nam piše slijedeće:"  ........ možete zatražiti da se kontaktira proizvođač podne obloge te će se, u slučaju nepostojanja nedostatka svi troškovi vezani uz izlazak proizvođača fakturirati Vama kao vlasnicima stana......."   Ima tko kakav savjet što napraviti u ovom slučaju? Kome da se obratimo sa ovim problemom jer se investitor pravi da to nije njegov problem. Hvala!

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija