Jump to content

isključenje vode


aladin9

Preporučene objave

  Pozdrav, zbog neredovitog plaćanja isključena je voda u stanu-kući za odmor a što saznajem tek nakon prodaje istog,odnosno,kupac-novi vlasnik me obavještava o tome prilikom prenosa režija na svoje ime.

Od davatelja usluge konkretno Ponikve Krk nisam dobio nikakvu obavijest da su isključili vodu,i dalje je fiksna naknada naplaćivana pa me zanima da li se ista smjela naplaćivati ako je došlo do isključenja.

telefonskim kontaktom s navedenim davateljem usluge bili su vrlo neljubazni te mi nisu htjeli dati nikakvu informaciju kada je i zašto bez obavijesti voda isključena s obrazloženjem da više nisam vlasnik pa nemam pravo

na nikakve informacije iako se traženo odnosi na razdoblje kada sam bio vlasnik. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija