Jump to content

Pravo potrošača


matek95

Preporučene objave

Poštovani,

obraćam Vam se sa specifičnom situacijom u odnosu kupac-prodavatelj (tvrtka). Naime, u 8. mjesecu 2019. godine odlučili smo renovirati podove na stubištu, našli smo tvrtku s kojom smo dogovorili iznos materijala plus postavu, nakon njihovog izvida na terenu, u iznosu od 25 000kn. Nakon što smo odabrali boju, pokazane su nam probne podne ploče koje smo prihvatili i radovi su mogli početi. 2 tjedna nakon toga vlasnik tvrtke javlja da su ploče gotove te da radovi mogu početi. Ploče koje su postavljene 1. dan ne odgovaraju boji koja je odabrana no Vlasnik uvjerava da nisu još potpuno suhe te da će se ujednačiti boja nakon što se posuši jer su ploče na bazi cementa. Nakon što su radovi završeni odmah se mogla vidjeti razlika u nijansi ploča (izgleda kao šahovska ploča) no vlasnik tvrtke i dalje uvjerava da će se to sve izjednačiti kroz mjesec dana. Tu tek kreću problemi, nakon dolaska s posla uvidjeli smo da je boja fuge narančasta (odabrali smo skroz različitu boju) i ploče su loše "iznivelirane" no oni to smatraju gotovim poslom i odlaze. Naravno, već je sve uredno plaćeno. Tada vlasnik spomenute firme odlazi na more te obećava riješiti sve kad se vrati s mora. Nakon dolaska s mora i puno pisanja mailova izlazi na teren i kaže da će to popraviti (iako je veoma jasno da je problem u samom materijalu i da se problem popraviti ne može već se može samo mijenjati), odugovlači svoj dolazak već dulje vrijeme stalno s novom izlikom, a kada ga se nazove na mobitel odgovara na probleme s odgovorom "Bude Vam se oko već naučilo na to". Također, iako se radi o tvrtki, račun za radove nikada nije ispostavio.

Ono što me zanima je kako postupiti u ovakvoj situaciji, naše stare obloge su potpuno uništene i više se ne mogu vratit pošto su ove nove koje se trenutno gule i raspadaju preljepljene preko starih. Svaka ploča se klacka i bučna je, a o dizajnu ne vrijedi ni trošiti riječi. Kako "prisiliti" tvrtku na popravak ili ju barem "natjerati" na povrat novaca. Kome se obratiti u ovakvom trenutku?

Zahvaljujem puno na odgovorima.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Možete se obratiti društvu za zaštitu potrošača, možete putem odvjetnika tražiti naknadu štete za nestručno izvedene radove, možete, pošto se radi o trgovačkom društvu, pokrenuti postupak pred sudom časti HGK, možete zaprijetiti da ćete prijaviti to društvo poreznoj upravi za neizdavanje računa, možete reći da ćete ići u medije ili na društvene mreže pa da ćete im dati negativan publicitet... Ima raznih načina, od onih koji su izravniji (kao što je tužba radi naknade štete zbog nestručno izvedenih radova), do onih koji su neizravni (pritisak putem medija ili državnih institucija).

Platili jeste?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija