Jump to content
Anaanci

Alimentacija punoljetnog djeteta

Preporučene objave

Pozdrav,

zanima me imam li pravo tražiti alimentaciju od oca koji živi u inozemstvu(unutar EU). Imam 20 godina i redovan sam student. Moji nikada nisu bili u braku i nikada nije donešena nikakva presuda za alimentaciju. Imam li pravo tražiti ikakav iznos za godine kada nije plaćao alimentaciju? Ako imam pravo na zaostatke kome bih se trebala obratiti? Hvala

Podijeli ovu objavu

Podijeli na drugim stranicama

Imate pravo na uzdržavanje za pet godina unatrag, mjesečno sa zateznom kamatom, po mom mišljenju, jer je sve ostalo zastarjelo. Morate podnijeti tužbu protiv oca pred općinskim sudom, gdje su Vaši roditelji imali posljednje zajedničko prebivalište.

Podijeli ovu objavu

Hvala na odgovoru. Zanima me dali je potrebna neka posebna procedura posto se on nalazi u inozemstu ne u hrvatskoj te da li ce biti isplacen iznos po tablici koju hrvatska ima za alimentaciju ili po visini alimentacije drzave u kojoj se on nalazi. Koliko ce dugo trajati sam proces te da li je potrebno angazirati odvjetnika?

Podijeli ovu objavu

Prije 59 minuta, Anaanci je napisao:

Zanima me dali je potrebna neka posebna procedura posto se on nalazi u inozemstu ne u hrvatskoj

Za sada ne. Znate li njegovu adresu?

prije 1 sat, Anaanci je napisao:

da li ce biti isplacen iznos po tablici koju hrvatska ima za alimentaciju ili po visini alimentacije drzave u kojoj se on nalazi.

Po našim ˝tablicama˝.

prije 1 sat, Anaanci je napisao:

Koliko ce dugo trajati sam proces te da li je potrebno angazirati odvjetnika?

Ovisno o opterećenosti suda, a pravna pomoć Vam treba ukoliko smatrate da Vam je potrebna.

Podijeli ovu objavu

Ne znam adresu jer nismo u kontaktu. Dali bi se zaostaci za zadnjih 5 godina trebali isplatiti prema prosjecnoj placi u hrvatskoj jer su njegova primanja oko 15000?

Uređeno od Anaanci

Podijeli ovu objavu

Prije 37 minuta, Anaanci je napisao:

Ne znam adresu jer nismo u kontaktu.