Jump to content

Alimentacija punoljetnog djeteta


Anaanci

Preporučene objave

Pozdrav,

zanima me imam li pravo tražiti alimentaciju od oca koji živi u inozemstvu(unutar EU). Imam 20 godina i redovan sam student. Moji nikada nisu bili u braku i nikada nije donešena nikakva presuda za alimentaciju. Imam li pravo tražiti ikakav iznos za godine kada nije plaćao alimentaciju? Ako imam pravo na zaostatke kome bih se trebala obratiti? Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala na odgovoru. Zanima me dali je potrebna neka posebna procedura posto se on nalazi u inozemstu ne u hrvatskoj te da li ce biti isplacen iznos po tablici koju hrvatska ima za alimentaciju ili po visini alimentacije drzave u kojoj se on nalazi. Koliko ce dugo trajati sam proces te da li je potrebno angazirati odvjetnika?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 59 minuta, Anaanci je napisao:

Zanima me dali je potrebna neka posebna procedura posto se on nalazi u inozemstu ne u hrvatskoj

Za sada ne. Znate li njegovu adresu?

prije 1 sat, Anaanci je napisao:

da li ce biti isplacen iznos po tablici koju hrvatska ima za alimentaciju ili po visini alimentacije drzave u kojoj se on nalazi.

Po našim ˝tablicama˝.

prije 1 sat, Anaanci je napisao:

Koliko ce dugo trajati sam proces te da li je potrebno angazirati odvjetnika?

Ovisno o opterećenosti suda, a pravna pomoć Vam treba ukoliko smatrate da Vam je potrebna.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 37 minuta, Anaanci je napisao:

Ne znam adresu jer nismo u kontaktu.

Morat ćete pribaviti više podataka o tuženom, samo ime i prezime neće biti dovoljno.

Prije 37 minuta, Anaanci je napisao:

Dali bi se zaostaci za zadnjih 5 godina trebali isplatiti prema prosjecnoj placi u hrvatskoj jer su njegova primanja oko 15000?