Jump to content

Neisporučivanje plaćenog proizvoda


AR15 fan

Preporučene objave

Dana 30.09.2019. godine sam u trgovini XY kupio poluautomatsku sportsku pušku. Prije same kupovine mi je rečeno kako je dotični primjerak zadnji i da je rezerviran te da ću morati čekati 2 mjeseca za dobavu druge, te se onda nakon kraće rasprave trgovac dohvatio mobitela i navodno nazvao osobu koja ju je rezervirala te mi je prodavač rekao kako osoba koja je navodno rezervirala pušku nije ostavila predujam i da joj nije hitno da ju kupi. Kupio sam dotični primjerak, otišao sam kod prijatelja koji je profesionalni puškar, radi u vojsci. On mi je sugerirao da tu pušku vratim na reklamaciju zbog defektne cijevi. Vratio sam se u trgovinu sat i pol nakon kupovine i reklamirao sam pušku na što mi je prodavač nazvao gazdu u Rijeku te mi je gazda odbio vratiti novce, da je to komplikacija pošto sam platio kreditnom karticom na rate, da za povrat oružja na reklamaciju moram donjeti potpisani zapisnik od drugog puškara, za je za to duga procedura ali da ako inzistiram da se to može napraviti no da će biti problema. Onda mi je ponudio da će oni meni ići na ruku i uzeti pušku natrag na reklamaciju bez ikakvog zapisnika i da će ju zamjeniti za drugi primjerak istovjetan plaćenom modelu i proizvođaču za dva mjeseca kada dobe novu pošiljku. Od tada do danas je prošlo gotovo 3 i pol mjeseca. Na svaki moj poziv u Zagreb u trgovinu prodavač se pravda da nisu ništa dobili, da nema informaciju ništa kada bi išta moglo doći, da nazovem u Rijeku gdje je sjedište. U Rijeci mi se uredno javlja druga osoba, nije riječ o gazdi već netko tko tamo radi, uporno se pravi da ne zna o čemu je riječ, iznova traži objašnjenje da što je kupljeno, kada je kupljeno, pa tobože se sjeti i traži broj mobitela da će provjeriti sa MUPom da li su riješeni papiri za uvoz i da će javiti u toku dana i nikada ne jave. Zagreb sam zvao 30.10.2019. 17.12.2019. i 07.01.2020. dok sam Rijeku kontaktirao 17.12.2019. 23.12.2019. i 07.01.2020. Sit sam čekanja, otplatio sam u trenutku pisanja ove teme 4 od 6 rata na kreditnoj kartici u ukupnom iznosu 3587 kuna, s time da mi kroz nekoliko dana slijedi uplata još 896 kuna za iznos 5. rate po redu što se penje na iznos od 4483 kune za koje ja još nisam dobio kupljeni i plaćeni proizvod. Imam račun, ispis kartice s prodajnog mjesta i potvrdu potpisanu i ovjerenu od strane trgovca potpisom i žigom trgovine gdje piše da je kupljeni proizvod plaćen i da se čeka preuzimanje.

Zanima me na koji način da se obratim izdavatelju kartice i zatražim storno kupnje i na koji zakon i članak zakona da se pozovem u pokušaju pregovora s vlasnikom trgovine da mi vrate do sada uplaćeni novac.

Hvala.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Jeste li se u bilo kojem trenutku obratili trgovcu sa zahtjevom da požuri isporuku, jer Vam roba koju ste naručili i gotovo u cijelosti isplatili, nije isporučena, te da je Vama isporuka u roku bila bitni sastojak ugovora o kupoprodaji, što je trgovcu bilo poznato, i da ste, ako Vam u nekom ostavljenom roku ne isporuče robu, spremni raskinuti ugovor i tražiti povrat novca? Pokušajte tako.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija