anonimno objavljeno: 8. prosinac 2006. Dijeli objavljeno: 8. prosinac 2006. Molim vas ako tko zna neka mi odgovori u kojem zakonu, pravilniku, odredbi ili bilo kojem drugom pravnom dokumentu se spominje tzv " Mrtvi kut ". Pročitao sam cijeli zakon o Sigurnosti prometa na cestama i nisam našao. Molim da mi netko odgovori koji pravni dokument i koji članak istoga spominje tzv. " Mrtvi kut ". Ubnapeijd hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Zip odgovoreno: 8. prosinac 2006. Dijeli odgovoreno: 8. prosinac 2006. je napisao: Molim vas ako tko zna neka mi odgovori u kojem zakonu, pravilniku, odredbi ili bilo kojem drugom pravnom dokumentu se spominje tzv " Mrtvi kut ". Pročitao sam cijeli zakon o Sigurnosti prometa na cestama i nisam našao. Molim da mi netko odgovori koji pravni dokument i koji članak istoga spominje tzv. " Mrtvi kut ". Ubnapeijd hvala 2. RADNJE VOZILOM U PROMETU Članak 43. (1) Vozač koji namjerava na cesti ili drugoj prometnoj površini obaviti neku radnju vozilom (uključiti se u promet, prestrojiti, odnosno mijenjati prometnu traku, pretjecati, obilaziti, zaustavljati se, skretati udesno ili ulijevo, okretati se polukružno, voziti unatrag i sl.) ne smije početi takvu radnju ako time dovodi u opasnost druge sudionike u prometu ili imovinu. (2) Prije započinjanja radnji iz stavka 1. ovoga članka, vozač je dužan uvjeriti se da to može učiniti bez opasnosti za druge sudionike u prometu ili imovinu, vodeći pritom računa o položaju vozila te o smjeru i brzini kretanja. (3) Novčanom kaznom u iznosu od 500,00 kuna kaznit će se za prekršaj vozač ako postupi suprotno odredbama ovoga članka. Članak 44. (1) Prije obavljanja radnji vozilom iz članka 43. ovoga Zakona, vozač je dužan druge sudionike u prometu jasno i pravovremeno upozoriti o svojoj namjeri, dajući im znak pomoću poka¬zivača smjera i stop svjetla ili – ako oni ne postoje – odgovarajući znak rukom. (2) Ako znak iz stavka 1. ovoga članka vozač daje pomoću pokazivača smjera, on ga mora davati za sve vrijeme obavljanja radnje vozilom, a nakon obavljene radnje – mora prestati davati znak. (3) Vozač nije dužan nakon pretjecanja drugog vozila dati znak da se namjerava vratiti na prometnu traku kojom se kretao prije pretjecanja. (4) Novčanom kaznom u iznosu od 300,00 kuna kaznit će se za prekršaj vozač ako postupi suprotno odredbama stavka 1. i 2. ovoga članka. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 8. prosinac 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 8. prosinac 2006. Tu se nigdje ne spominje mrtvi kut kao takav. Razumijete me, u nekim službenim papirima ( spisima vještaka ) a vezano za jednu prometnu nesreću piše " mogao se u tom trentku nalaziti u mrtvome kutu ". A baš sam pojam mrtvi kut kao takav nigdje u zakonu ne postoji. I što je uopće taj mrtvi kut !? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 9. prosinac 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 9. prosinac 2006. To znači da je moguće da se sudionik u prometu nalazio na takvom mjestu da ga niste mogli uočiti provjeravanjem u retrovizor,ali ste zato morali okrenuti glavu i provjeriti situaciju u prometu.I to vam govori čl 43.st 2 zoscp Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 9. prosinac 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 9. prosinac 2006. što je uopće taj mrtvi kut !? kada te netko pretjece, bilo s lijeve, bilo s desne strane, u jednom trenutku se nalazi u poziciji pri kojoj je za vozaca pretjecanog vozila "nevidljiv" u oba retrovizora... noviji auti imaju tzv "asfericni" vanjski retrovizor - vanjski kraj tog retrovizora je drugaciji od ostataka, obicno je odijeljen nekakvom crticom, i time se eliminira mrtvi kut odnosno barem njegov veci dio. nije to nigdje zospcom definirano, ali moj prethodnik dobro kaze - 43. 1 i 2 obuhvacaju i obavezu provjere prometne situacije iza sebe, dakle i one iz "mrtvog kuta", a to se radi okretanjem glave i uci se u auto skoli... sto se tocno dogodilo? presjekao si pravac kretanja vozilu koje te pretjecalo? ako je to, kriv 99% jesi, medjutim nekakav doprinos od strane ostecenog postoji ako je nepropisno pretjecao (puna linija, krseci propise o brzini kretanja, prije raskrizja itd...) Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 9. prosinac 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 9. prosinac 2006. Ja sam skretao lijevo a tip je motorom pretjecao mene na mjestu gdje zabranjeno, prije raskrižja, na punoj crti i prije pješačkog prijelaza, te je utvrđeno da je od njegove strane bilo i prekoračenja brzine i to dosta velike, više od 30 km od dozvoljene ( a to je minimum koji se utvrdio, tako piše ). Ja sam dao žmigavac ( lijevi ) stao, propustio vozila iz suprotnog smjera, pogledao retrovizore okrenuo glavu i krenuo, kada ono bum , tres . Ko grom iz vedra neba. Imaju i svjedoci koji tvrde ovo moje navedeno. E sada zanima me baš taj tzv. " Mrtvi kut " jer da sam okrenuo glavu za 360 % vjerujem da ga opet ne bi vidio. Jer kako tvrde svjedoci ovaj je jurio ko raketa i to u naseljeu. Mislim da li postoji mogučnost da se uopče u mrtvom kutu ne vidi s obzirom na navedeno. Bio sam trijezan kao i on. Eto ja sam se pridržavao svih propisa, osim što me terete da ga nisam vidio, iako se nalazio u tzv. "mrtvom kutu ". A negdje u zakonu o sigurnosti prometa na cestama piše da ako netko skreće lijevo i zauzeo je takav stav ( položaj ) sa vozilom ( dao žmigavac i sve ostalo, približio se središnjoj crti i sve kako treba da se skrene lijevo ) da ga je ovaj što ga pretiče , mora preteči s desne strane mog vozila ( odnosno vozila koje skreće lijevo ), što ovaj ni to nije učinio. Eto, molim mišljenje ! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 9. prosinac 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 9. prosinac 2006. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 10. prosinac 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 10. prosinac 2006. Zar nitko nema komentara ? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bilotko odgovoreno: 10. prosinac 2006. Dijeli odgovoreno: 10. prosinac 2006. i ima i nema.. kao sto su vam vec prije napisali, sve se svodi na radnje vozilom u prometu i navedeni clanak zospc-a.. to vam se slozi sada ovako: skretao ulijevo a da se sa sigurnoscu nije uvjerio pretjece li ga koje vozilo i da li ce skretanje moci valjano obaviti... i onda je doslo do sudara.. sada vam treba vjestak prometne struke koji bi prema tragovima na cesti, na vozilima, ostecenjima i dr. rekao tko se gdje nalazio i analizirao mogucnost izbjegavanja sudara.. ako je ovaj bio na lijevoj prometnoj traci i bio u fazi pretjecanja, vi ste krivi, bez obzira na njegovo eventualno krsenje propisa..to ne umanjuje vasu krivnju za vasu radnju.. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 11. prosinac 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 11. prosinac 2006. Da kako moj predhodnik kaže sada je sve u rukama vještaka,on će utvrditi da li ste Vi mogli uočiti morista ili ne,vještak će vam zapravo "suditi" Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 11. prosinac 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 11. prosinac 2006. Mislim da li postoji mogučnost da se uopče u mrtvom kutu ne vidi s obzirom na navedeno. ne postoji, uz provjeru situacije lijevo bocno okretanjem glave, pokriveno je sve... je li tebi sude na kaznenom ili prekrsajnom sudu? je li vjestvo izradjeno? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 11. prosinac 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 11. prosinac 2006. Još nije bilo vještačenje, ali zanima me ako vještak procjeni da mi se ovaj nalazio u tzv. " Mrtvom kutu ", odnosno da ga ja nisam mogao u tom trenu vidjeti, mislim je li to dobro ili nije po mene. Ne znam i hoće li biti vještaćenje. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 11. prosinac 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 11. prosinac 2006. je napisao: I što je uopće taj mrtvi kut !? nemoj se ljutiti, ali kako si ti dobio/dobila uopce vozacku dozvolu??? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 12. prosinac 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 12. prosinac 2006. je napisao: Još nije bilo vještačenje, ali zanima me ako vještak procjeni da mi se ovaj nalazio u tzv. " Mrtvom kutu ", odnosno da ga ja nisam mogao u tom trenu vidjeti, mislim je li to dobro ili nije po mene. Ne znam i hoće li biti vještaćenje. Ako vještak utvrdi da ga nikako nisi mogao vidjeti,to je dobro za tebe,znači ako je motociklist išao takvom brzinom da ga nisi mogao pravovremeno uočiti,odnosno da si ga mogao uočiti ali nije ti ostalo vremena za reakciju.Mi ovdje ne znamo kakav postupak se protiv tebe vodi,je li motociklist stradao .da bi ti mogli konkretnije odgovoriti. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 13. prosinac 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 13. prosinac 2006. zanima me ako vještak procjeni da mi se ovaj nalazio u tzv. " Mrtvom kutu ", odnosno da ga ja nisam mogao u tom trenu vidjeti, mislim je li to dobro ili nije po mene. svejedno je. vjestacenje, ako nije islo kao istr. radnja, ce najvjerojatnije biti ako ne priznas krivnju. ako te nakon toga oglase krivim, morat ces i to vjestacenje platiti. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 15. prosinac 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 15. prosinac 2006. Mozes li reci gdje se dogodila ta nezgoda? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 17. prosinac 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 17. prosinac 2006. To je školski primjer. Zanimalo me što će ljudi reči, treba mi za referat. Idem u prometnu školu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 17. prosinac 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 17. prosinac 2006. mislim da o tome imaš i u knjižici za za polaganje vozačkog ispita.. onako jednostavno i jasno.. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 5. siječanj 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 5. siječanj 2007. Zanimljivo je to sto ste sve napisali. Imao sam slicnu nezgodu, samo je stvar da sma ja vozio motocikl, nisam prekoracio brzinu, a policijski zapisnik kaze da sam ja kriv za to. Nema nikakvog mrtvog kuta. E sam mene zanima s obzirom da se ovjde radi o istoj stvari a dvije razlicite "presude". Moze li mi netko malo to pojasniti. Kod suca nisam jos bio. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
dsemovca odgovoreno: 5. siječanj 2007. Dijeli odgovoreno: 5. siječanj 2007. E da ne bi sve dobili na pladnju, pogledajte policijski zapisnik, odnosno prekršajnu prijavu, vidite po kojim člancima ste prijavljen, uzmite ZSPC i analizirajte stvar. No ipak ću malo pojasniti, kod prometne nezgode gdje je faktor pretjecanje, uzima su uloga tj. faza skretanja vozila ispred i faza preticanja. Ako je utvrđena faza pretjecanja drugog vozila, znači da je drugo vozilo oduzelo prednost vozilu koji ga pretiče i obrnuto. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 8. siječanj 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 8. siječanj 2007. Zanimalo me što će ljudi reči, treba mi za referat na ovom forumu ce ti reci tocno, ovdje obitavaju oni sa iznadprosjecnim poznavanjem problematike. za pravu sliku o educiranosti prosjecnog vozaca (ako je to ono sto ti je trebalo) trebao si anketu postaviti na nekom auto-forumu gdje se okupljaju vozaci amateri, ne ovdje... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.