Jump to content

DSL obmanjivanje krajnjeg korisnika


Robach

Preporučene objave

Evo javljam se po pitanju DSL-a ili ADSL-a u xxxxxx. Ne mogu vjerovati da je prošlo već skoro tri godine od kada je dotična usluga puštena u PROMET ( NEPROMET ), a da je nemaju mogućnost svi imati.

Da li je moguće da što se više boriš i nazivaš službe za korisnike dotičnih firmi koje su davaoci tih usluga da si tim sve dalje od cilja, da li itko sluša uopće molbe koje su upućene njima tj. da li itko od njih opće sluša samog sebe dok ti daju pusta obećanja.

Dakle kao i sami što vidite radi se o priključku DSL-a kojeg valjda nikada neću dobiti jer dok bude to i izvedivo doći će do promjene u tehnologiji i naravno DSL će se ugasiti i pojavit će se nešto novo što ja opet ne budem mogao imati jer nema interesa od dotičnih firmi da mi to omoguće.

Kada su se pojavile reklame prije tri godine « Prijavi se budi prvi » ili tako nešto slično, već tada sam se prijavio. Nadajući se da to nije jedna od poznatih finti za istraživanje tržišta naravno nikada nisam dobio odgovor od xxxx. Tada sam pokušao da vidim što sam mogu učiniti: nazvao sam čovjeka iz xxxx koji radi na razvoju ADSL-a i on mi je rekao da ja nema šanse po mjestu gdje stanujem makar imam i ISDN ( znači da nije u pitanju prastara centrala ) da dobijem DSL do početka 2007 godine, tada mi je to bilo potpuno nestvarno da je moguće da u Hrvatskoj gdje je do svakog sela došla optika baš nikoga nije briga za svoje korisnike.

Malo poslije toga na scenu dolaze i drugi operatori kod kojih sam se odmah javio ali sam svima njima postavio pitanje što je sa DSL-om. Jedino sam pozitivan odgovor dobio od xxxxx. Njihov čovjek kod kojeg sam došao da promijenim telefonskog operatora kaže mi: Gospodine kod nas sigurno nećete imati problema oko dobivanja ADSL- a jer xxxxxx radi na novoj tehnologiji ( ADSL 2 ) koja će biti dostupna svim xxxxx korisnicima do kraja 2005 godine.

Pomislio sam mojim mukama je kraj. Ali tek tada počinje najgore razdoblje za krajnjeg korisnika. Pošto je prošlo 30 dana od potpisa ugovora dolazi mi već drugi račun od xxxxx nazivam službu za korisnike xxxx gdje mi kažu da uopće nemaju moj ugovor niti kopiju osobne iskaznice pomislio sam bože pa kome sam to dao podatke.

Tek poslije ponovnog prijavljivanja i davanja ponovno osobnih podataka dobio sam napokon račun od xxxxx. U redu zaboravio sam na početne trzavice u nadi da će me uskoro obavijestiti o priključenju na DSL. Naravno nitko nije zvao 4 mjeseca dok god ja nisam nazvao službu za korisnike negdje u 4 mjesecu 2006 ponovno nazivam službu za korisnike gdje dobivam odgovor da sam u planu za priključenje u 6 mjesecu OK pomislio sam nije strašno bolje i to nego 2007 kod xxxxxx.

U to vrijeme sam uveo i telefonski broj na još jednoj kućnoj adresi gdje boravim preko ljeta tj. u splitsko-dalmatinskoj županiji naravno i njega sam prebacio na xxxxx , gdje su mi ponovili obećanje za DSL.

Dakle potpuno sam vjerovao xxxxxx.

Ponovno nazivam 8 mjesecu gdje mi kažu da im u kompjuteru stoji da je priključak moguć u 10 mjesecu. OK i meni je smiješno ali pošto navikli na čekanje tj. odgojeni smo na redove za: kavu, šećer itd. Sjetio sam se vremena koje smo prije u socijalizmu proživljavali i svi skupa se žrtvovali za nešto bog sam zna za što i za koga.

Zovem u 10 mjesecu i prvo ispričam kompletnu priču o obećanjima da bi mi gospođa rekla da sam u 12 mjesecu 100% priključen na DSL.

Poslije ovoga sam napisao upit na e-mail xxxxxx.

Nikada nisam dobio pisani niti ikakav odgovor.

Naravno pričekao sam da prođe i taj 12 mjesec.

2.1.2007 utorak ponovno zovem službu za korisnike xxxxx gdje mi kažu da napokon imam mogućnost priključka na DSL i da idem na njihovo najbliže prodajno mjesto u xxxxxx i da podnesem zahtjev sa DSL-om , dolazim tamo prvo na krajnje neposlovan odnos prema stranki. Prvo pitanje prodavača: da li ja znam čitati i ne vidim da na vratima piše INVENTURA. Drugo nema on nikakve obrasce za DSL i tko me poslao njemu. Kada sam rekao da su me postali iz službe za korisnike rekao mi je pa zašto oni nisu zaprimili vaš zahtjev. OK pa zar je moguće da takve firme još posluju sa takvom arogancijom još u samom centru. Vratio sam se doma i nazvao ponovno službu za korisnike tamo mi se javila naravno druga gospođa kojoj sam sve ispričao da su mi rekli da imam mogućnost priključka na DSL ali nemaju zahtjeva za njega. Rekla mi je da će ona sve provjeriti nazvati me kroz 15 minuta. Kada me ponovno nazvala rekla je da kada ukuca moj tel. broj da joj stoje dva datuma jedan u 12 mjesecu a jedan u 2 mjesecu. Onda sam joj rekao da me stvarno više zavlače sa svim tim glupostima i mjesecima i da mi kaže konkretno kada ću imati mogućnost za DSL. Rekla je: neka nazovem krajem 1 mjeseca. OK povjerovao sam u to i mislio sam da su tada ozbiljno shvatili da me zavlače i OBMANJUJU.

Zovem 24.01.2007 i pogodite odgovor: nazovite u 4 mjesecu 2007 .

 

Sada mi recite da li je to moguće ne radi se tu sada više o DSL-u ( naravno volio bih ga imati ) već o obmanama i dostojanstvu jednog malog potrošača koji svaki mjesec svoje obveze redovit plaća i to mu je HVALA.

 

Samo da napomenem da se uredno svi davaoci tih usluga reklamiraju u svim medijima za proizvod koji ne mogu ponuditi krajnjem korisniku.

 

 

 

Molim vas ako tko ima kakav savjet neka odgovori

 

 

Hvala

 

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija