Jump to content

Sumnjiva čistoća goriva


anonimno

Preporučene objave

zna se desiti da kada voziš sa praznim rezervarom na stijenkama rezervara se skupi (kondenzira) vlaga, pa kada natočiš gorivo ta voda padne na dno jer je teža od goriva. Tada ju pumpa povuče prema motoru i eto problema. Nema nekog pametnog savjeta za taj problem, jedino da čim padneš na pola rezervara točiš do vrha.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ovo naravnoi vrijedi ako kvar ulazi u garanciju.

Meni je zahvaljujući tom računalu ubrizgavanja također otišla dizna, a sad mi javljaju iz citroena da mi auto neće biti gotovo do kraja mjeseca!!!

 

Ako auto ne poprave u primjerenom roku, tražite NOVO!

Ovo dolazi u obzir samo ako je kvar obuhvaćen garancijom, ali ako je problerm u gorivu onda nije kriv proizvođač , odnoisno srevis i troškove snosite VI

:-o:-o

 

Preporučam oprez!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

nema visine naknade. Ako auto ne dobijete u garancijskom roku tamo vam stoji da dobijete novi auto. Ako vam pak zbog toga što vam je auto potreban, nastane kakva šteta (npr. morali ste korisititi rent-a-car), onda vam je prodavatelj (ili proizvođač) dužan naknaditi te troškove. Ovo vrijedi bez obzira na to koliko vam je auto bilo u servisu

 

Sve ove stvari regulira Zakon o obveznim odnosima iz 2005. godine

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Imam dokaz da je autokuća zaprimila vozilo 3.4.07, a na istom papiru, na poleđini piše da se "...krajnji datum isporuke vozila određuje na temelju mogućnosti ovlaštenog servisera na dan zadnjeg radnog naloga...". I to je to, nigdje se ne spominje koliki je to broj dana...znači li to da su se na ovaj način oslobodili odgovornosti...?

 

P.S. Zaista su se, baršto se tiče pribavljanja zamjenskog vozila (to je isto bila priča za sebe) pokazali fer, ali mjesec dana mi se čini previše za nabavu jednog čipa iz Francuske, prodaju mi priče da će biti raspoloživo u Francuskoj 24.4, a da će VALJDA doći do kraja mjeseca. Jedino ako šalju golubom pismonošom....

 

Hvala na dosadašnjim savjetima, jedino bi trebalo promjeniti naslov teme, jer je od goriva otišla u drugom smjeru....

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Napokon kad je auto popravljen, novi problem...

 

AUto je na parkiralištu ovlaštenog servisa u mjesec dana koliko se čekao popravak udaren, tako da su zadnja vratza ulupljena...

 

rekli su da nije problem i da će sve popraviti...

 

znam da imam osnova za tužbu, samo me zanima ima li smisla, koliki su mi to troškovi i mogu li (ikako) izgubiti takav slučaj?

 

Ako odnesem auto na popravak idući tjedan, može li mi fotografija udarca biti valjan dokaz??

 

Molim pomoć!!

 

Hvala!!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Mislim da bi trebali zasada izbaciti riječ "tužba" iz riječnika.

Servis vam sve zasada sređuje, ali neka vam prilikom ponovnog popravkla opet daju dokumentaciju da je auto kod njih njihovom krivicom (oštećenje nastalo u servisu njihovom krivicom), tako da u slučaju ponovnih problema možete zatražiti novo auto jer su vam očito dali auto s nedostacima koji u prometu nisu uobičajeni

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija