Jump to content

najpovoljniji ugovor


anonimno

Preporučene objave

Pozdrav!

 

Mozete li mi molim vas reci koji je od slijedecih mogucnosti placanja za mene najpovoljniji: preko studentskog servisa, autorski ugovor ili ugovor o djelu.

 

Ako ista znaci, redovan sam student i imam otvoren ziro racun. Nisam do sada imao iskustva sa financijama, pa bih volio da me malo uputite u moje eventualne obveze placanja poreza i slicno.

 

Ukoliko sam dobro shvatio, ja bih zapravo trebao primiti brutto iznos na ziro racun, i onda sam placati porez. Mozete li mi napisati kolika su davanja za pojedini navedeni ugovor?

 

Puno je pitanja, ali zbunjen sam i neupucen, pa molim vas, imajte strpljenja i razumijevanja :-)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ako imatate status redovnog studenta za vas je najpovljnije ugovaranje poslova preko student servisa.

Za autorski ugovor morate imati zadovoljene dodatne uvjete.

Isplata putem ugovora o djelu mogla bi rezultirati gubitak prava na poreznu olakšicu ako vas netko ima na PK kao uzdržavanog člana.

Što se tiče poreza, isplatitelj naknade za obavljene usluge dužan je plaćati porez po odbitku a primatelju isplatiti neto naknadu.

Dodatna saznanja o studentskim isplatama možete pronaći na ovom forumu.

potražite preko pretraživača

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala na brzom odgovoru!

 

Na stranicama studentskog servisa sam pronasao da oni uzimaju 17,82% na neto iznos. Kako uopce nemam osjecaj o redu velicine, mozete li mi reci koliko se placa porez preko ostala dva ugovora?

 

Ako odaberem opciju preko student servisa, znaci li to da bez obzira sto "poslodavac" (zapravo posrednik u prodaji licenci za autorska djela) meni uplacuje brutto iznos, ne moram nista nikome placati (ako je godisnji prihod manji od 50000kn)?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani , čestitam na studioznom pristupu problemu .

 

Dobro je znati slijedeće :