zlatica objavljeno: 13. lipanj 2007. Dijeli objavljeno: 13. lipanj 2007. Ovako! Dobila sam poziv iz PU da moram donijeti neke dodatne dokumente kao prilog poreznoj prijavi. Poslodavac mi je bacio na stol papire za nabavljenu opremu još iz 2003. godine koji nigdje nisu evidentirani. Pa sad ja pitam: da li mogu te račune uključiti u poreznu prijavu i dodatno smanjiti dobit (trošak amortizacije koji ranije nije bio priznat), te što sve moram priložiti uz to? Hvala unaprijed Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ani2 odgovoreno: 13. lipanj 2007. Dijeli odgovoreno: 13. lipanj 2007. PU vam je sigurno navela koje to dodatne dokumente trebate dostaviti. Pitanje je kakve veze imaju ti dodatni dokumenti sa opremom koja nije evidentirana danom stavljanja u upotrebu. Da biste te račune uveli u PD obrazac najprije morate to sve proknjižiti. Samim tim mijenja vam se bruto bilanca koju morate dostaviti PU. Morate dati obrazloženje zašto do sada niste tu opremu uveli u popis osnovih sredstava i obračunavali amortizaciju. Sukladno MSFI i MRS-ovima ispravke su moguće ali uz točno određene uvjete. Nadam se da to znadete. A što se tiče smanjenja dobiti tj. izmjene PD obrasca, mislim da ćete navuči izvanredni nadzor PU u poslovanje tvrtke. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.