Jump to content

Dva dečka se žene??


ludigrk

Preporučene objave

Hrvatski Obiteljski zakonik u svom članu 5 definira brak kao: "Zakonom uređenu životnu zajednicu žene i muškarca." U članku 24(1) kao pretpostavke za sklapanje braka navedeno da je za postojanje braka potrebno:

1. da su nevjesta i ženik osobe različita spola,

 

Slijedom toga u Hrvatskoj se ne mogu vjenčati osobe istog spola.

 

Prema Zakonu o rješavanju sukoba zakona s propisima drugih zemalja u određenim odnosima, a u dijelu koji se tiče vjenčanja osoba različitih državljanstava u Hrvatskoj vrijedi sljedeće pravilo:

"U pogledu uvjeta za sklapanje braka mjerodavno je, za svaku osobu, pravo države čiji je ona državljanin u vrijeme stupanja u brak."

 

Pošto je po hrvatskom zakonodavstvu uvjet za sklapanje braka taj da su nevjesta i ženik osobe različita spola, a pošto je pravo države čiji ste državljanin u vrijeme stupanja u brak mjerodavno u pogledu uvjeta za sklapanje braka, bez obzira gdje se taj brak sklapa, nema načina da po hrvatskom pravu brak bude skopljen ako ne udovoljava uvjetima koje za hrvatskog državljanina propisuje hrvatsko zakonodavstvo.

 

Zbog posljedne odredbe teško da bi brak hrvatskog državljana mogao uopće zaključiti u Nizozemskoj ili Španjolskoj, osim u slučaju da međunarodno privatno pravo tih država, osim što omogućava brakove osoba istog spola, ne zauzima i dijametralno suprotan stav od hrvatskog međunarodnog privatnog prava u pogledu uvjeta za sklapanje braka, i ne propisuje da je u pogledu uvjeta za sklapanje braka mjerodavno pravo države u kojoj se brak sklapa. Jedino u tom slučaju bi hrvatski državljanin mogao u tim zemljama sklopiti brak s osobom istog spola.

 

Nije mi u te detalje poznat sadržaj Nizozemskog, a još manje Španjolslog međunarodnog privatnog prava, no iznenadio bi se da je ono zauzelo pristup koji je toliko različit od hrvatskog pristupa. Kolizijska pravila međunarodnog privatnog prava su u dobrom dijelu harmonizirana na europskom kontinentu, i ne izgleda mi vjerojatno da bi odredbe njihovog prava zauzimale toliko različita polazišta od Hrvatskog u pogledu prava mjerodavnog za uvjete za sklapanje braka.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

svidio mi se tvoj odgovor činjenicama na provokaciju ( jer ne vjerujem da su "dva dečka" očekivala ovako egzaktan pravni savjet, nego beskrajno prepucavanje u fikusovom stilu, u stilu Pride-a..itd. )

 

Mislim da bi našim sugrađanima koji se identificiraju na osnovu svog spolnog identiteta, trebalo omogučiti pravni okvir legalizacije zajedničkog života, omugučiti im prava koja imaju drugi ljudi unutar braka, ali jedino u okviru Zakona o zaštiti osoba s duševnim smetnjama, a nikako u okviru Obiteljskog zakona.

 

Naime, kao što oko 17 % (?) tzv. normalnih ljudi , ljudi s kojima se družimo, pijemo, chatamo, razgovaramo o politici i vremenu, stupamo u brak, zadovoljava kriterije za dijagnozu poremećaja iz axis II , DSM-IV - a neki od njih su teški i opasni ( poput antisocijalnog i BPD ) , a neki imaju vecu smrtnost od karcinoma ( BPD 8% )...i svi ti ljudi imaju sva prava iz Obiteljskog i drugih zakona....ne vidim logičku prepreku da se i homoseksualcima ne omuguče prava koja proistječu iz njihovih " dubokoprožimajučih obrazaca ponašanja i odbrambenih mehanizama " trenutno društveno neprihvatljivih u Republici Hrvatskoj.

 

Odbijanjem toga priznajemo da seksualnost utječe na našu logiku i da diskriminiramo poremećene od poremećenih u negativnom smislu, umjesto toga da ih diskriminiramo u pozitivnom smislu ( za mene ovo znači da poznajemo utjecaj na bliske osobe poremećenih i na tome gradimo procjenu da li su duševne smetnje teške i opasne i treba li ograničiti njihova zakonska prava- primjerice pravo na jednostranu skrb o malodobnoj djeci osobi koja ima Granični poremećaj osobnosti, pa makar bila heteroseksualna ( što baš i nije tako, jer u sklopu općeg nestabilnog i nerazvijenog identiteta, osobe s graničnim poremećajem imaju nestabilan i nerazvijen spolni identitet )

 

 

Naime, iako je homoseksualnost izbačena iz klasifikacije duševnih bolesti i poremećaja pod nazivom homoseksualnost, ona je tamo ostala pod dijagnozom: Nerazvijeni ili nepotpuni spolni identitet, homoseksualni, heteroseksualni, biseksualni...što je na neki način i logično jer se zapadna medicina bavi osobom koja joj se "obrati" - bez općeg intelektualnog stava - to prepušta javnosti, sociologiji, religiji, kulturi....to je moguće objašnjenje ovog manevra s klasificiranjem.

 

Nerazvijeni ili nestabilni spolni identitet ima mnogo dodira s teškim i opasnim poremećajima osobnosti: prvo, postoji i širi poremećaj identiteta u smislu praznine, postoji samoranjavajuće ( s ciljem suzbijanja boli i praznine koja navire iznutra s drugom boli ) i samouništavajuće ponašanje ( pogledajte samo homo - forume koliko diskutiraju o vlastitom samoranjavanju), postoji nemogučnost kontrole emocionalnih ispada i neprimjerena ljutnja ( nasilje među homoseksualnim bliskim osobama je češće nego među heteroseksualnim bliskim osobama ), postoji na kraju krajeva i promiskuitet....( obrazac nestabilnih interpersonalnih veza i olako stupanje u nesigurne seksualne odnose u sklopu samodestruktivnog ponašanja )

 

Ipak, sve to nije razlog da ne dobiju društvena i zakonska prava kao i onih drugih uvjetno rečeno sličnih 17 %.

 

Osobno, vidim veliku opasnost od prihvaćanja homoseksualnosti kao normalnosti. To srozava ionako krhki i zanemareni princip da se uvijek i svugdje moramo pitati: tko smo, zašto i zbog ćega živimo, postupamo i ponašamo se onako kako se ponašamo. I uvodi nezdravu logiku - ono sam što mogu platit, što mogu izlobirat i uvest u trenutne zakone.

 

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ja se samo pitam, kamo to vodi? Ova liberalizacija sa zapada koja zapljuskuje i ove krajeve koje su tradicionalno odgojene i žive u duhu konzervativizma prelazi svaku mjeru dobrog ponašanja i ukusa (blago rečeno). Sa moralnog aspekta gledišta - bilo kakva legalizacija neprirodnog odnosa (homoseksualni brakovi, pedofilija... , predstavlja nakaradu ovog društva. Mene jeza lovi od činjenice da bi i moj sin mogao ovakvim pride paradama i halabukama o "pravima istospolnih zajednica" ući u takve vode. To bi za mene značilo korak do samoubistva. Ne bih mogao to sebi oprostiti, bez obzira što je moj problem potpuno drugačije naravi, a kamoli to prihvatiti. Ipak živim u svom svijetu konzervativizma i tradicionalizma, prema duhu i učenju Biblije i vrijednosti društva koje prihvačaju samo zdrave životne stavove i postulate. OVO MI SE GADI! FUJJ!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Provokacije ili ne.... molim vas da se suzdrzite od iskazivanja stavova koje druge mogu uvrijediti, a istovremeno vas molim i da postujete pravila Legalis foruma.

 

Tema je u obiteljskom a ne u caffeu pa su vase objave nevezane uz pravni aspekt potpuno nepotrebne i neprihvatljive.

 

Vec smo imali ispada s netrpeljivosti prema odredjenim skupinama i upozoravali vas na odredbe Ustava i zakona, a pravil ovog portala. Kako se ne bi u nedogled odvijala ovakava prepucavanja i provociranja, objave koje nisu u skladu s pravilima cemo odmah obrisati.

 

Hvala na razumijevanju.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani Fikuse ,

 

Mislim da je ljepota univerzuma i u svakolikoj različitosti i raznolikosti .

Zamislite kako bi bilo strašno da su sve žene i cvijeće , po meni ukrasi prirode , identični .

Ako volite ruže , a netko drugi obožava maslačak , sigurno mu se zbog toga ne rugate i ne osuđujete ga .

Nemojte zaboraviti da lopta jače skače što je snažnije udarite .

 

Evo jedne provokativne pjesmice :

 

Homofob je za mene bolesni primitivac ,

koji se često deklarira kao konzervativac .

 

Vrlo blizak pojam je i rasizam ,

a sve mi smrdi na crni nacizam .

 

Uz primjerenu Aninu reakciju ,

citirat ću već objavljenu edukaciju :

 

 

 

" Homofobija i heteroseksizam jasno vrše pritisak na lezbijke, muške homoseksualce i biseksualne žene i muškarce kroz individualne oblike verbalnog i fizičkog napastovanja i kolektivnih djelovanja koji uzrokuju nevidljivost, bezvrijednost i diskriminaciju homoseksualaca i biseksualaca. Međutim, homofobija i heteroseksizam također štete i heteroseksualcima. Održavanjem rigidnih definicija "prikladnog" seksualnog ponašanja i veza, opušteno uživanje u bilo kakvoj senzualnoj interakciji ili emocionalnoj bliskosti među pripadnicima istog spola je ograničeno. Strah od toga da će biti shvaćen kao lezbijka ili homoseksualac ograničava razvoj prijateljstva među pripadnicima istog spola. Ovi strahovi pridonose razvoju stresa i emocionalne nefleksibilnosti i mogu uništiti heteroseksualnu vezu.

 

Homofobija često razara obitelj kad roditelji saznaju da im je dijete lezbijka, homoseksualac ili biseksualac. Koliko bi bolje bilo sačuvati obitelj podupiranjem i poštivanjem svih rođaka, bez obzira na njihovu seksualnu orijentaciju.

 

U društvu gdje su postignuća lezbijki, homoseksualaca i biseksualaca skrivena ili omalovažavana , heteroseksualci imaju iskrivljen pogled na stvarnost; uče jedino o životima drugih heteroseksualaca. Negiraju mogućnost učenja iz iskustava, vještina i znanja lezbijki, homoseksualaca i biseksualaca. Heteroseksualci mogu obogatiti svoj život ukoliko ostanu u kontaktu s lezbijkama, homoseksualcima i heteroseksualcima.

 

Negiranje jednakih ljudskih prava lezbijkama, homoseksualacima i biseksualcima neodgodivo vodi ka ograničavanju prava svih ljudi. Vlade koje su najžešće potiskivale homoseksualce, također ograničavaju ljude na temelju spola, rase, etničke pripadnosti, vjerskih uvjerenja i klase. Ako lezbijke, homoseksualci i biseksualci mogu biti meta diskriminacije, svakaa druga grupa u društvu može postati meta. Ako duboko vjerujemo u slobodu i individualna prava, tada ćemo cijeniti sve ljude i razlike među njima koje tako mnogo pridonose pluralističkom društvu."

 

Cijeli članak dr. med. Livie Puljak možete pročitati na linku: www.medicina.hr

 

Evo još , da nebi bilo nismo znali ,

te se čudili kao da smo s drveta pali :

 

Muška i ženska homo-seksualnost, kao jedna od seksualnih orijentacija, definira se kao emocionalna, seksualna, fizička, romantična, duhovna sklonost i privlačnost prema osobama istog spola. Drugim riječima, poticaji na koje osoba erotski odgovara dolaze od osoba istog spola. Ženska homoseksualnost poznata je još i pod nazivom lezbijstvo.

 

 

Različita društva u različitim vremenima različito su se odnosila prema homoseksualnosti. Sama riječ homoseksualnost stvorena je u 19. stoljeću kako bi označila osobe koje imaju seksualne želje prema osobama istog spola. Od tada se i razne znanstvene discipline bave homoseksualnošću i slika koju danas imamo o homoseksualnosti uvelike je konstruirana na temelju čitavog niza metoda, praksi, analiza i informacija koje dobivamo od drugih. Vlastita iskustva i poznanstva s homoseksualcima najčešće su izostavljena iz stvaranja osobne slike o homoseksualnosti.

 

Često se spominje grčka civilizacija kao jedna od rijetkih koja je tolerirala homoseksualnost. Važno je istaknuti kako je među starim Grcima homoseksualnost bila potpuno drugačije shvaćena nego danas. U nekim polisima homoseksualnost je bila tolerirana i doživljavana kao uspostavljanje odnosa između mlađeg i starijeg muškarca. Seksualni užitak bio je muškarcima dostupan u raznim oblicima, pa tako i kroz homoseksualni odnos. Podjela seksualnih praksi nije bila svedena na muško - ženski odnos, već na odnos aktivan - pasivan. Dominantno ponašanje u staroj Grčkoj bilo je heteroseksualno, a homoseksualni odnosi bili su prihvaćeni kao proširen način postizanja seksualnog užitka.

 

Uz staru Grčku antropolozi su otkrili još nekoliko primjera civilizacija (sjevernoamerička indijanska plemena, plemena na Novoj Gvineji) u kojima su istospolni odnosi, no ne nužno i homoseksualnost kao orijentacija, bili društveno prihvaćeni. Ipak, najviše je primjera izrazito negativnog odnosa društva prema homoseksualnosti.

 

Proglašenje homoseksualaca bolesnim, devijantnim osobama postala je praksa većine društava. Kroz povijest mnoge zemlje uvele su kaznene zakone prema kojima su mnogobrojni homoseksualci bili kažnjavani, zatvarani, mučeni, spaljivani ili javno stigmatizirani. I danas neke zemlje predviđaju kaznene mjere protiv osoba koje se upuštaju u homoseksualne odnose. Fizičko nasilje nad homoseksualcima ili otpuštanje s posla česte su pojave. Istraživanja pokazuju da su homoseksualci u adolescentnoj dobi tri puta više skloniji samoubojstvu nego njihovi heteroseksualni vršnjaci. Ipak najnovija istraživanja u SAD-u, govore o smanjenju tog trenda.

 

Snažan utjecaj katoličke crkve koja je kroz povijest zastupala izrazito homofobične stavove svakako je doprinijelo osudi, pa čak i progonu, homoseksualnosti od strane društva. Crkva je homoseksualnost definirala kao grijeh. U samoj Bibliji postoji nekoliko rečenica koje osuđuju homoseksualnost, no homoseksualci vjernici često ističu kako se Evanđelje niti jednom riječju ne dotiče homoseksualnosti. Niti druge religije nisu bile blagonaklone prema homoseksualnosti, ali odnos prema njoj se razlikuje od religije do religije. Tako npr. islam koji drugačije shvaća pojam grijeha od katoličanstva, ne bavi se toliko sankcioniranjem homoseksualnosti. Današnji izrazito homofobični zakoni u nekim islamskim zemljama prije su rezultat protivljenja zapadnoj kulturi nego odraz vjerskih tekstova. Judaizam, temeljeći se na Starom zavjetu koji govori o sodomiji i grijehu, homoseksualnost doživljava kao potpuno neprihvatljiv identitet. Budistički nazor na svijet ne govori o pojmu grijeha, ali se distancira od homoseksualnosti ukoliko ju se, prvenstveno, doživljava kroz homoseksualne odnose koji u sebi sadrže požudu, jer se smatra da to može biti prepreka prosvjetljenju.

 

Posebno se treba osvrnuti i na nacionalsocijalistički režim A. Hitlera, u čijim je koncentracijskim logorima likvidirano oko pedeset tisuća homoseksualnih osoba (prave brojke se još uvijek utvrđuju). Na mnogima od njih vršeni su i biološko-medicinski eksperimenti. Upravo su događanja u poslijeratnoj Njemačkoj primjer društvene paranoje prema homoseksualnim osobama. Naime, nakon poraza nacizma raspušteni su koncentracioni logori u kojima su bili zatočeni i homoseksualci (označeni s trakama na kojima je bio nacrtan ružičasti ili crni trokut). Bile su potrebne samo dvije godine da se osobe koje su proživjele strahote logora ponovno nađu iza rešetaka jer je tadašnji novi, denacificirani njemački zakon i dalje predviđao zatvorske kazne za homoseksualne osobe.

 

Danas, počekom 21. stoljeća, odnos nekih društva prema homoseksualnosti bitno je drugačiji. Promoviranje ljudskih prava, znanstvene spoznaje da homoseksualnost nije bolest i sve glasniji glas homoseksualaca u javnosti doveo je do sve veće prihvaćenosti homoseksualnosti u društvu. Većina razvijenih zemalja ukinula je diskriminatorne, kaznene zakone. Seksualna orijentacija shvaćena je kao pravo na vlastiti identitet koji ne ugrožava druge, tako da danas čak i Ustavi nekih zemalja ne dozvoljavaju diskriminaciju na temelju seksualne orijentacije. I u okviru vjerskih zajednica pojavile su se struje koje se s puno više tolerancije odnose prema homoseksualnosti. U Nizozemskoj, homoseksualni brak je po pravima izjednačen s heteroseksualnim, a sve više zemalja omogućava registriranje tzv. zajedničkog kućanstva. Većina zapadnoevropskih političkih stranaka u svoje programe uvrštava zaštitu prava homoseksualaca, a odnedavno su gradonačelnicima Berlina i Pariza postali deklarirani homoseksualci. S druge strane, u Egiptu se sudi grupi ljudi optuženih zbog homoseksualnosti.

 

 

 

Na svršetku evo još nekih interesantnih podataka iz Hrvatskog Izvješća o društvenom razvoju za 2006. godinu posvećenog ranjivim skupinama u društvu :

 

Hrvatski su građani i dalje podijeljeni

kada je riječ o homoseksualnosti. Tako 70,3%

ispitanika u istraživanju provedenom 2003. godine

na nacionalnom uzorku smatra seksualni odnos

između punoljetnih osoba istoga spola „pogrešnim“

ili „uvijek pogrešnim“ dok je suprotnog je mišljenja

14.1% ispitanika. S druge strane, samo se 15,4%

slaže s tvrdnjom da homoseksualci „nisu bolji od

kriminalaca“ te da ih „treba najoštrije kažnjavati“ dok

se s tvrdnjom ne slaže 64,4% anketiranih (Štulhofer

i Brajdić Vuković, 2004). U jednom drugom nacionalnom

istraživanju, 50% građana je izjavilo kako ne bi

prihvatilo homoseksualnu osobu za prijatelja, a 47%

ih je bilo suprotnog mišljenja. Prema istoj studiji,

pravo na bračnu zajednicu homoseksualnom bi

paru priznalo 39% anketiranih, a 55% je protiv toga

(Carana, 2002.).

Prema rezultatima Europskog istraživanja vrednota

iz 1999. godine, u Hrvatskoj je homofobija

natprosječno izražena. Tako 53% hrvatskih ispitanika

nije željelo homoseksualnu osobu za susjeda,

u usporedbi s, prosječno, 34% ispitanika u drugim

europskim zemljama (Baloban, 2005.: 264). Da se

homoseksualnost ni u kom slučaju ne može opravdati

držalo je čak 68% ispitanih građana Hrvatske te

gotovo upola manje (39%) ispitanih u ostatku Europe.

U usporedbi s Hrvatskom, neprihvaćanje je homoseksualnosti bilo raširenije samo u Letoniji, Litvi, Mađarskoj, Rumunjskoj i Turskoj.

 

Povrede ljudskih prava pripadnika seksualnih manjina

poglavito se odnose na nedostupnost prava koja

proističu iz registrirane zajednice/braka, na povrede

dostojanstva i fizičkog integriteta (uznemiravanje i

zlostavljanje u javnim prostorima) te slučajeve diskriminacije na radnom mjestu.

 

Prema trenutnom stanju, istospolni partneri mogu dokazati svoju vezu tek nakon njezina raspada (ako mogu dokazati barem tri godine zajedničkog života) i pritom, retrogradno, ostvariti samo dva prava - pravo na uzdržavanje i pravo na podjelu zajedničke stečevine – u usporedbi s više od šezdeset prava koja proizlaze iz sklapanja braka, odnosno dvadeset i devet koja ostvaruju osobe u izvanbračnoj zajednici.

 

O odnosu policije prema seksualnim manjinama

postoji vrlo malo podataka. Uz pojedina svjedočanstava

o provociranju i ponižavanju transseksualnih osoba,

nedavno istraživanje sugerira kako bi nespremnost na

prijavljivanje nasilja moglo imati veze i s neprimjerenim

odnosom policije prema žrtvama. Naime, Pikić i Jugović

(2006.) navode kako se samo jedna petina (22%) osoba koje su doživjele nasilje zbog svoje seksualne orijentacije obratilo za pomoć policiji, pri čemu je svaka četvrta od njih tako doživjela dodatne neugodnosti "

 

 

Želim Vam odlično zdravlje i brisanje iz memorije svaki izam .

 

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Drago društvo!!

Moj dečko i ja ćemo se oženiti, u to ne sumnjajte, samo tražimo najprihvatljiviji način (pa čak i u okviru onog zakona 'duševno bollesnih' koje je netko ovdje spomenuo)!!

Jedino je žalosno u cijeloj priči što se Hrvatska NIKADA neće pomaknuti od svoje zapadnobalkanske točke i mentaliteta.. nažalost, čak ako i usvoji zakone Europske unije.. (ako uostalom i uspije ući u Uniju!!!)..

Nikada nisam pride-paradirao, jer to smatram nepotrebnim, mislim da se puno više može napraviti edukacijom.. no, kod Balkanaca je to drukčije.. čak je i Hitler skužio da su Balkanci šupljoglavci, ali dobri za šljaku pa ih nije odmah ubijao... I za kraj - ovo sa sinom... zaista tragično razmišljanje - odreći se sina zbog njegove seksualne orijentacije?? I tu kod nas nema zakona koji bi Vam oduzeo roditeljska prava zbog nepoštivanja djeteta....

U svakom slučaju - velika većina nas homoseksualaca u Hrvatskoj je tiha... zbog konzervativizma i utjecaja crkve puno je homoseksualaca u braku što uništava odnose unutar obitelji i dovodi do njenog raspada.. Pitajte se postupate li ispravno kada nas želite smjestiti u umobolnice ili zatvor??!!

SVIMA KOJI SU IZRAZILI TOLERANTNO I HUMANO RAZMIŠLJANJE, NAJLJEPŠA HVALA, UZ PUNO POZDRAVA!!

 

fikus je napisao:

Ja se samo pitam, kamo to vodi? Ova liberalizacija sa zapada koja zapljuskuje i ove krajeve koje su tradicionalno odgojene i žive u duhu konzervativizma prelazi svaku mjeru dobrog ponašanja i ukusa (blago rečeno). Sa moralnog aspekta gledišta - bilo kakva legalizacija neprirodnog odnosa (homoseksualni brakovi, pedofilija... , predstavlja nakaradu ovog društva. Mene jeza lovi od činjenice da bi i moj sin mogao ovakvim pride paradama i halabukama o "pravima istospolnih zajednica" ući u takve vode. To bi za mene značilo korak do samoubistva. Ne bih mogao to sebi oprostiti, bez obzira što je moj problem potpuno drugačije naravi, a kamoli to prihvatiti. Ipak živim u svom svijetu konzervativizma i tradicionalizma, prema duhu i učenju Biblije i vrijednosti društva koje prihvačaju samo zdrave životne stavove i postulate. OVO MI SE GADI! FUJJ!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Pa ne bih više iznosio svoje stavove o ovome, kako ne bih izazivao duhove moderatora, samo kratko: život je lijep, ali u dvoje (sa djevojkom) je još ljepši! Prekrasno je vidjeti mladića i djevojku u ljubavnom zagrljaju u nekom parku ili na vjenčanju. Moj mentalni sklop ne može nikako prihvatiti drugu opciju. Naprosto NE MOŽE! A ono o Hitleru imam posebno mišljenje koje ne bih iznosio, upravo zbog negativnih reakcija koje bih mogao pobuditi kod moderatora i poštovanja prema Legalisu! Pozdrav,

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

fikus je napisao:

Sa moralnog aspekta gledišta - bilo kakva legalizacija neprirodnog odnosa (homoseksualni brakovi, pedofilija... , predstavlja nakaradu ovog društva.

 

koliko kod se trudim shvatiti ljude čiji mentalni sklop ne može u svojoj okolini prihvatiti ništa što je drugačije orijentacije od njihove (takvi su, kakvi su, nisu ni oni krivi), toliko ne mogu vjerovati ovom što sam upravo pročitala, da se u nečijoj glavi homoseksualni odnosi izjednačuju s pedofilijom te da se implicira moguća legalizacija pedofilije!?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

da, puno toga je u ovim našim krajevima neshvatljivo.. još je više zabrinjavajuće što takvi primitivci koče naš napredak i boljitak - jer smo tako maleni da će nas progutati taj naš primitivizam, 'konzervativizam' isl..

nevjerojatno je koliko možemo biti slijepi i koliko smo skloni gurati stvari pod tepih, negirati sve to... a sve zbog 'ljepote nacije' - nije li i Adolf tako počeo? (nije da ga podržavam, da me se ne shvati pogrešno!!!)

mislio sam da će nakon rata stvari krenuti na boje, no često se uhvatim u razmišljanjima kako je zapravo isto (ili još i gore) nego devedesete.... netko će reći, 'odi na zapad ako ti se sviđa život tamo', no ja ne želim... ono što želim je stvarati dom ovdje u raju na zemlji, koji mi prečesto pretvaramo u pakao!!!

hanja, hvala na podršci - ovakve poruke ipak daju nekakvu nadu..

lijep pozdrav!

 

hanja je napisao:

fikus je napisao:

Sa moralnog aspekta gledišta - bilo kakva legalizacija neprirodnog odnosa (homoseksualni brakovi, pedofilija... , predstavlja nakaradu ovog društva.

 

koliko kod se trudim shvatiti ljude čiji mentalni sklop ne može u svojoj okolini prihvatiti ništa što je drugačije orijentacije od njihove (takvi su, kakvi su, nisu ni oni krivi), toliko ne mogu vjerovati ovom što sam upravo pročitala, da se u nečijoj glavi homoseksualni odnosi izjednačuju s pedofilijom te da se implicira moguća legalizacija pedofilije!?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

I samo jedno pitanje: što ako Vaš sin jednog dana dođe i kaže Vam: 'Tata, ja sam gay!' - hoćete li ga se odreći? upucati ga? kastrirati?

 

Ja sam jako ponosan na svoje roditelje koji su moju orijentaciju prihvatili bez većih problema - ono što ih je brinulo je strah da ću ostariti sam, no nakon što sam pronašao prijatelja s kojim sam spreman provesti život, jako me podržavaju u toj namjeri! To se zove ljubav, bezuvjetna ljubav i presretan sam što to imam!! Još jedino želim sagraditi ovdje svoj dom zajedno sa svojim dragim, ne želim odlaziti iz Hrvatske.

Nadam se da sam Vam uspio objasniti bit Obitelji!!

 

fikus je napisao:

Ja se samo pitam, kamo to vodi? Ova liberalizacija sa zapada koja zapljuskuje i ove krajeve koje su tradicionalno odgojene i žive u duhu konzervativizma prelazi svaku mjeru dobrog ponašanja i ukusa (blago rečeno). Sa moralnog aspekta gledišta - bilo kakva legalizacija neprirodnog odnosa (homoseksualni brakovi, pedofilija... , predstavlja nakaradu ovog društva. Mene jeza lovi od činjenice da bi i moj sin mogao ovakvim pride paradama i halabukama o "pravima istospolnih zajednica" ući u takve vode. To bi za mene značilo korak do samoubistva. Ne bih mogao to sebi oprostiti, bez obzira što je moj problem potpuno drugačije naravi, a kamoli to prihvatiti. Ipak živim u svom svijetu konzervativizma i tradicionalizma, prema duhu i učenju Biblije i vrijednosti društva koje prihvačaju samo zdrave životne stavove i postulate. OVO MI SE GADI! FUJJ!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Molim moderatore da i u ovom slučaju reagiraju, odnosno da obrišu post u kojem homeseksualac vrijeđa ovdje prisutne heteroseksualce nazivajući ih,

 

citiram:

 

još je više zabrinjavajuće što takvi primitivci koče naš napredak i boljitak - jer smo tako maleni da će nas progutati taj naš primitivizam, 'konzervativizam' isl..

 

Shvati postavljaču upita da postoje ljudi koji prhvaćaju postojanje različitosti, homoseksualnosti, svega, ljudi koji vas ne mrze, već prihvaćaju onakvima kavi jeste, eto ja sam jedan od takvih, al s druge strane želudac mi se nesvjesno okreće kad vas vidim.

 

btw želim Vama i Vašem partneru sve najbolje, nemoj zamjeriti što sam napisao ono što mislim i što osijećam

 

 

 

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

hanja je napisao:

fikus je napisao:

Sa moralnog aspekta gledišta - bilo kakva legalizacija neprirodnog odnosa (homoseksualni brakovi, pedofilija... , predstavlja nakaradu ovog društva.

 

koliko kod se trudim shvatiti ljude čiji mentalni sklop ne može u svojoj okolini prihvatiti ništa što je drugačije orijentacije od njihove (takvi su, kakvi su, nisu ni oni krivi), toliko ne mogu vjerovati ovom što sam upravo pročitala, da se u nečijoj glavi homoseksualni odnosi izjednačuju s pedofilijom te da se implicira moguća legalizacija pedofilije!?

 

Pa evo u Nizozemskoj! Kaj nisu tamo legalizirali stranku pedofila??? A što se tiče moga sina, ja bih ga izbacio definitivno iz kuće. Ja to ne bih mogao podnijeti! Moj iskren odgovor!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

E sad je kraj. Ocito nemate pravnih komentara, a tema nije u caffeu pa ne razumijem navalu osobnih lamentacija o necijoj seksulanoj ili nacionalnoj pripadnosti.

 

:crvenikarton:

 

@fikus

Ne bih prepurucila velicanje nacizma zbog nekog nazovi postovanja prema Legalisu vec zbog pozitivnog zakonodavstva koje to zabranjuje.

 

@ludigrk

Ne vidim neku razliku izmedju forumasa koji vas vrijedjaju poradi vase orijentacije i vas koji ostale vrijedjate radi njihova rodjenja na odredjenom geografskom podrucju. I jedni i drugi imate nizak stupanj politicke korektvnosti i krsite pravila foruma. Niti smo mi (a cini mi se i vi) birali gdje cemo se roditi a navodno ni homoseksualci ne biraju orijentaciju vec se s njom radjaju.

 

Kako je zabranjeno voce najprimamljivije, tako je i brak onima kojima je nedopusten sigurno jaaaako primamljiv koncept. A kad procitas objave na obiteljskom onih koji su pobjegli iz braka glavom bez obzira, pomislim da mozda gay populacija i ne bi bila tako zainteresirana za brak da ga mogu sluzbeno okusiti.

 

Tema je zakljucana.

 

Pozdrav od balkanke

:batina:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Posjetitelj
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija