Jump to content
Sign in to follow this  
tonist

kako ugurati 82 litre u 65 l tenka

Preporučene objave

Pozdrav!

 

Jucer sam na OVM-voj benzinskoj u Splitu, pored Brodomerkura, napunio rezervoar do cepa jer mi se prije 3 dana ukljcilo svijetlo rezerve. Rezerva inace ima oko 10-12 litara. Vozilo je Hyundai Trajet, 2.0 CRDi.

 

Deklarirani kapacitet tenka je 65 litara, a na gorenavedenoj benzinskoj NEKIM CUDOM ( :-o ) u tenk mi je "uslo" 81,38 litre dizela! :-? sto me kostalo "SAMO" 625 kuna ! ! !

 

Danas odem do prodajnog mjesta Hyundaia u Splitu i mi kazu da su me na OMVu definitivno prevarili. :-x tj, u vozilo ne mogu stati skoro 82 litre goriva!

 

Nakon toga nazovem jos nekoliko servisa Hyundaia po Hrvatskoji i im velim sto mi se dogodilo, SVI kazu-nema sanse da Vam u tenk stanu preko 65 litara, mozda 67 sa praznim filterom goriva i praznim cijevima dovoda goriva! :-o

 

Dakle, ako je u rezervoaru bilo 10 litara, mogao sam napuniti SAMO 55 litara, sto je 55l x 7.68 kn = 422,40 kn. Ipak mi je naplaceno 81,38 litru i to 625 kuna! Osjecam se i JESAM opljackan za 202, 60 kn ! Pa to je 35%!!! :psuje:

 

Vratim se danas do OMV-a i im sve ispricam. Povezali su me telefonsi sa managerom i smo pricali. Zakljucak: manager ce me sutra zvati da mi kaze sto su mu glavejsine iz Zagreba rekli, tj. sto da napravimo.

 

Gospodin me inace uvjeravao da oni, na benzinskoj NEMAJU AMA BAS NIKAKVE VEZE s takvim stvarima :beljo2:, jer netko drugi bazdari brojila.

 

Velim mu-OK, a Vi mi recite KAKO su se 81,38 litre dizela "ugurale" u 65 litara rezervoara, tj. u 55 litara jer sam vec imao nesto dizela. Inace nisam hrcak ni ludjak da punim dizel u kanistre pa ih skupljam po ionako prepunim apartmanu gdje nas je 5.

 

Kao i UVJEK, sacuvao sam racun pa i slip tranzakcije od kreditne kartice jer sam platio EC7MC-om.

 

E, sada, sorry sto Vam malo duze objasnjavam sve ovo ;-) , ali me zanima sto se tu da napraviti, i legalno i ljudski. :-P

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Probušen rezervar?

Nađite sudskog vještaka za cestovna vozila da Vam napravi nalaz. Ispričajte mu što se dogodilo. Doznajte tko baždari i popravlja crpke. Predočite im nalaz Omv-u, ovima i onima uz kopiju računa i tražite povrat novca i troškove nalaza pismeno, preporučeno sa povratnicom. Ukoliko to ne upali primjerak sve dokumentacije odnesite odvjetniku.

Sretno! 8-)

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Što prije prijavite slučaj državnom inspektoratu, dogovorite sa njima da sa istim vozilom, sa praznim spremnikom dođete na isti agregat (gdje ste prije uzimali gorivo) pa probajte ponovo natočiti pun spremnik, pa da vidite što će se dogoditi.

Postoji mogućnost da Vas je prevario njihov uposlenik.

U takvim slučajevima prodavači namjerno neponištavaju stanje prethodnog kupca na način da "pištolj" ne stave u za to predviđeno mjesto gdje se automatizmom brojilo stavlja u položaj 0,00, već to namjerno improvizacijom izbjegnu.

Ovo se ne može činiti na svim prodajnim mjestima jer noviji kompjuterski programi prodaje ne podržavaju ovakve prevare. Najčešće prodavači ovo čine na način da osobama sa kojima su u dogovoru skupe dogovoreni iznos npr. 1.000,00 kuna pa od te osobe taj iznos naplate putem kreditne kartice. Za tu uslugu osoba koja je dala karticu dođe do novca, dobije račun da je ostvarila trošak koji lažno prikazuje kao obrtnik ili tvrtka. Prodavači za ovakvu uslugu naplaćuju do 10% od ostvarenog računa.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
Ane    1

To je ko onaj vic kad je japanac izmislio ovolicni (cca 5 cm2) kanister od 25 litara.

:-D

 

Mozda nisam pazljivo citala, a i nisam bas neki automehanicar pa da se kuzim u velicine rezervoara, ali... dodjete vi sad prijaviti ovaj slucaj policiji, odo, inspektoratu, upravi omv-a... jel, svima i kazete evo racun na 85 litara benzina ali to ne stane u moj auto.

 

I oni kazu, e super. A s kojim ste vi to autom bili?

 

Mislim, na racunu se ne vidi u sta si tocio. Mogao si tociti u bacvu... ili taj japanski kanister. :-P

 

Sumnjam da bi omv bas dao snimku s nadzorne kamere. Ili se mozda varam. I sto bi s njom...

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Ako vidiš malo starijeg zaposlenika na pumpi,okreni se oko sebe pa ćeš zapaziti pravi automobil,kuća mu je sređena,troši lovu okolo a plaća prosječna.Tu bi trebalo biti nešto sumljivo.Mi koji znamo tehnologiju krađe goriva u vremenu od prije 20 godina isto tako znamo da su se i prodavači usavršavali kao i tehnologija i oni isto kao i prije znaju kako maknuti lovu.E sad mi možemo raspravljati kako to da litra stane u politru.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Ma niste "glupo zensko" jer sve sto ste napisali stoji. Naravno da OMV ima kamere ali tko ce mi izhoditi dozvolu da mi predaju snimki s tocnim datumom, satom i sekundom kada sam tocio? Tesko!

 

I da, jedini nacin kako bih dokaza da sam bas ja tocio je video snimak OMV-ve benzinske.

 

Ma necu to tek tako prepustiti. Vec sam u kontaktu s odvjetnikom i samo cekamo kamo ce sve to ici jer me sutra mora kontaktirati manager benzinske.

 

Postat cu i dalje o daljnim dogadjajima.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Zozef i Ane su u pravu.

 

Jedina pravilna reakcija na ovo bi bila ne micati auto od pumpe i odmah pozvati policiju i inspekciju s friškim računom u ruci.

 

Naknadno dokazivanje je gotovo nemoguće, a slučaj se sigurno neće ponoviti u skoro vrijeme nakon što ste obavijestili upravu, pa se pročulo. Naime, nisu ni u upravi blesavi da ne znaju da se na pumpama krade, samo neće poduzimati ništa tako dugo dok firma nije na (prevelikoj) šteti. Zato je gdin. manager usmjerio odmah pažnju na baždarenje pumpe, budući da upravo u tome sasvim sigurno nije problem, jer bi djelo bilo previše lako dokazivo.

 

Na pumpama se oduvijek kralo tako puno da su se u davnija vremena kad je to bilo jednostavnije ljudi doslovce tukli da bi, bez obzira na svoje kvalifikacije, domogli takvog radnog mjesta koje je garantiralo visoki standard. Mnogi su bili i prekvalificirani za to. Osobno sam čuo prodavača na jednoj jadnoj pumpi uz magistralu kako govori da ako tokom ljeta, u dva mjeseca sezone, ne digne par tisuća DEM (tada), onda ništa i nije radio.

 

I nikada nisam čuo da je ijedan prodavač stradao, bilo kazneno bilo zbog "porijekla imovine".

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

bez uvrede,ali ovo su čista blebetanja.ako je brojilo bilo na nuli a jest,onda se sigurno ne radi o namjeri ili grešci prodavača.ako ste vi uspjeli istočiti 85l i smatrate se zakinutim a nitko se nije žalio na količinu dobivenog goriva tih dana,onda je problem u nečem drugom.vlasnik prodajnog mjesta će sigurno izbaždariti sporni agregat i ako se ustanovi da je tu greška ne brinite se za povrat novca.

svaki agregat ima broj.jeste li možda rekli krivi broj pa platili tuđe gorivo? :-?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

:-):-)

 

Da je problem u baždarenju, onda bi greška bila sistematska, tj. svatko tko koristi tu pumpu bi bio zakinut za srazmjerno jednaki dio. Nije pumpa malo baždarena, a malo ne.

 

S obzirom na veličinu greške gospodin sigurno ne bi bio jedini koji bi prijavio problem.

 

Sam postupak baždarenja je takav da je tolika greška gotovo nevjerojatna. U obzir dolazi eventualno naknadno mijenjanje postavki, dakle krađa.

 

Što se tiče pogrešnog broja pumpe, moguće je da je gospodin prijavio pogrešan broj, a mogao je "pogriješiti" i prodavač pa zaračunati ono s druge pumpe, pa ajmo to nazvati pogreškom a ne krađom.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

"Sam postupak baždarenja je takav da je tolika greška gotovo nevjerojatna. U obzir dolazi eventualno naknadno mijenjanje postavki, dakle krađa."

 

Naknadno mjenjanje postavki,čega?Računa ili volumetra?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Pa ako je o bazdarenju rijec, onda valjda mjernog dijela ili dijela u kojem se iz volumena obracunava iznos. Ne mislim na pojedinacnu promjenu koju bi izveo prodavac, nego na promjenu postavki u sustavu koje se inace upisuju kao rezultat bazdarenja ili prilikom promjene cijene.

 

Ali, kao sto sam vec gore napisao, mislim da to nije vjerojatno.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

ostaje nam naplata računa.kako je dodavanje neistočenih litara nemoguće,što je moglo prouzročiti naplatu od 82 l:

1.dodano još jedno istakanje,ali bi na računu stajalo 50l+32l,dakle ne 82l u cjelosti

2.zamjena istakačkog mjesta -tada bi prodavač drugom kupcu naplatio manji broj istočenih litara te time oštetio sebe.

3. ...?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Zaboravio sam napomenuti da je navedenoj, kao i na (skoro?) svakoj OMV-oj postaji postoji sustav videonadzora.

 

Poata je da je manager benzinske LAKO mogao pregledati materijal i USTANOVITI da nisam tenkirao u kanister nego SAMO u svoje vozilo.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Da, kada sam tenkirao, primjeito sam da ima puno zraka, ali nisam ocekivao da cu si "hat-trickom" samome sebi uvaliti "autogol" sa 82 litre goriva, kada je tenk samo 65. Nije nigdje curilo, niti sam koristio kanister...

 

E, ovo ja zovem svjetskim cudom! Koje Piramide i ostale "budalastine"... ;-)

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
Ane    1

Topice je uglavnom presmjesan. Jest da covjeku odleprsalo 20 l benzina ali se bar mi zabavljamo. Ima svaki da mu za naknadu posalje benzina koliko stane u salicu za kavu. :-D

 

Buduci da nismo uspjeli ustanoviti kako ugurati 85 litara benzina u tank od 65 litara.... ajmo probati dalje.

 

Kako ugurati slona u frizider u 3 poteza?

1. otvori frizider

2. uguraj slona u fizider

3. zatvori frizider

 

A kako ugurati žirafu u frižider u 4 pozeta ... dakle, malo tezi slucaj...

1. otvori frizider

2. izvadi slona iz frizidera

3. uguraj žirafu u frizider

4. zatvori frizider

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Da, poslat cu pricu svim novinama u HR, TV postajama, radio postajama pa tko hoce neka je objavi. Skenirao sam racun OMV-a i potvrdu o tranzakciji učinjenom sa EC/MC karticom.

 

Vec sam napisao i tekst, samo cekam sl. tjedan da mi iz OMV-a daju zvanicni oggovor.

 

Vec sam dobio odgovor od voditelja crpke koji mi je kao papiga ponavljao da im je "zadovoljstvo kupaca na prvom mjestu". _ranje!

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

priča sa zrakom mi se čini malo vjerojatnom.ipak,gdje ste primijetili zrak-na kontrolnom staklu ili kao čudno šištanje koje izlazi iz pipca?

u kontrolnom staklu zraka ni slučajno ne smije biti.kada bi se pokazalo da na 100l izađe samo 1dcl zraka tada je taj agregat u teškom kvaru koji nije mogao proći nezamjećen od strane voditelja.takva situacija bi dovela do povećanja količine goriva u spremniku pumpe koji bi se morao svakodnevno mjeriti sondom ili mjernom letvom.kako znamo da voditelji OMV pumpi nemaju ni znanja ni iskustva u poslu s

gorivom nego su u pravilu priučeni ugostitelji,sve je moguće.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Ma necu pricu poslati samo Novoj nego vec skupljam adrese svih TV i radio postaja u HR pa i sire!!! Osim toga, pricu cu prevesti i poslati na vise jezika gdje go mogu i znam.

 

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

oprezno, oprezno

treba provjeriti ima li Omv kakve Opće uvjete poslovanja na koje pristajes kada točiš tamo gorivo

 

Opći uvjeti sigurno rješavaju postupak podnosenja prigovora na racu i ako nisi postupio po tome i tužiš na sudu, doći će njihov odvjetnik, mahnuti općim uvjetnima i lijepo ćes popušit i platit sve troškove i svog odvjetnika i njihovog i suda.

 

Jedno je zivkati i zaliti se po novinama, a drugo je prekluzija prava radi nereklamiranja računa

 

 

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Da se nadovežem iz prve ruke. Mnogi vlasnici renault clia ili vw pola u čudu gledaju kada im u spremnik stane više od 50 litara, a u knjižici im piše mislim 43 lit. Apsolutni rekorder je passat karavan gdje u knjižici piše 70 lit, isto to na mjeraču na kom. tabli a u stvarnosti stane preko 90 litara.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Ane je napisao:

Topice je uglavnom presmjesan. Jest da covjeku odleprsalo 20 l benzina ali se bar mi zabavljamo. Ima svaki da mu za naknadu posalje benzina koliko stane u salicu za kavu. :-D

 

Buduci da nismo uspjeli ustanoviti kako ugurati 85 litara benzina u tank od 65 litara.... ajmo probati dalje.

 

Kako ugurati slona u frizider u 3 poteza?

1. otvori frizider

2. uguraj slona u fizider

3. zatvori frizider

 

A kako ugurati žirafu u frižider u 4 pozeta ... dakle, malo tezi slucaj...

1. otvori frizider

2. izvadi slona iz frizidera

3. uguraj žirafu u frizider

4. zatvori frizider

 

Ali žirafi moraš odrezati vrat, fakat takva životinja ne stane ni u jedan frižider.

Pitanje, da li nas potkradaju sa benzinom??

 

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Dragi moji,

 

Kao sta sam napisao, na pocetku sam bio strasno ljut OMV-u jer mi u knjizici vozila stoji da imam tenk od 65 l, a ja ulio 80 l.

 

Prijavio sam OMV-a inspektoratu koji je, (GLED CUDA SE DOGAĐAJU!) odmah slijedeci dan isao i provjero OMV-a. I sve je bilo OK - tocenje je ispravno.

 

E, kad su mi to rekli iz inspektorata, dodali su da imam 2 izbora: 1) Traziti i platiti inspektoratu da mi oni kod svog vjestaka testiraju rezervoar, ili 2) Da odustanem od svega.

 

Posto uopce nisam imao mira, tj. cinilo mi se da sam stvarno MOZDA ulio 80 l (puni osam preko 15 min - do cepa), isao sam po drugi puta uljeti gorivo i GLED CUDA! OPET! Stalo mi je opet 80 litara goriva! E sada, tko tu je lud? Pitam se ja i pricekao dok ne potrosim govivo i OPET na drugu, trecu, cetvrtu benzinsku i rezultat je ISTI!

 

Dakle, u Hyundai Trajetu stanu 80-83 litre goriva! Ovo je provjereno jer imam racune goriva i to njih desetak! Bolje je pitanje: kako se moglo dogoditi da kod homologacije i prvotnog testiranja tog automobila za HR trziste upisano samo 65 l???

 

Moguce je jer sam kasnije iz raznih istocnika saznao neke cinjenice koje uvoznici koriste kako bi smanjili kompletnu i konacnu cijenu auta (dobro za nas kupce!). Aha, i to postoji :-) Ali necu o tome...

 

Kasnije sam na drugin benzinskim postajama saznao da postoje price slicne mojoj i to kod drugih automobila sto dokazuje da ima sve i svasta. Napr., covjek sa 8g starih BMW-om puni 12 litara vise nego sto je zapisano i knjizici. Ljut je na pocetku, da bi kod slijedeceg punjenja vidio da rezervoar prima vise od deklariranog.

 

Stoga, ono sto oci vidjese je istina :smijeh: , a ne sto pise u knjizici.

 

LP

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Slična stvar je i kod svih automobila iz Volkswagen koncerna (Seat, Škoda, VW) Na primjer, ja imam Seat Ibizu iz 2004. i piše da joj je kapacitet spremnika goriva 35 l ali u njega često ulijem i do 50 l. Pitate se u čemu je stvar – jednostavno – na ulaznoj cijevi koja vodi do spremnika se nalazi jedna mala polugica koju je potrebno pritisnuti pištoljem za gorivo i tada se otvara dodatni spremnik koji inače služi za odušak goriva. Zato ovo nije preporučljivo raditi ljeti pri velikim vrućinama nego u ostalom dijelu godine. Isplati se jer su posjeti pumpi i čekanje u redu rjeđi.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite svoj korisnički račun na ovoj stranici. Lako je, potpuno besplatno i trajno!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad

Sign in to follow this  



×