Jump to content

studiranje i posao


octavia77

Preporučene objave

Zna li tko dali je moguće redovito studirati i raditi prijavljen (ne preko student servisa). jedan prijatelj koji je studirao pravo mi tvrdi da je to moguće da postoji rupa u zakonu. Znači može se napraviti radna knjižica na srednju školu i početi raditi.

prije nekoliko dana sam našao posao i poslodavac me je odmah prijavio, potpisali smo ugovor itd. za tjedan dana me zove njegova tajnica da mi ne može prijaviti zdravstvenu da trebam doniti potvrdu sa faksa. Ja mogu donjeti samo potvrdu da sam redovan student. Imate li sličnih iskustava hoće li me moći prijaviti ako donesem tu potvrdu ili će mi se samo nasmijati i misliti da sam neka budala. Vrijedi li pokušati?

molim pomoć

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 4 tjedna kasnije...
  • 3 mjeseci kasnije...
  • 4 mjeseci kasnije...

pigro je napisao:

Student sam pravnog fakulteta u zagrebu, i nedavno sam honorarno počeo raditi uz faks, pa bih s vama podijelio link za sve koji znaju strani jezik(ili 2:))

www.prevedi-sad.com

odlična prilika za zaradu i praksu, jezika naravno;)

 

možeš mi malo opisati uvjete koje moraš ispunjavati za taj posao i kako to sve zapravo izgleda? težak ili lakši posao? isplati li se i kolika je zarada? hvala puno...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 mjesec kasnije...

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici