Jump to content

100.000 tema na Legalis portalu!  Nakon 16 godina od pokretanja ove stranice, dana 31.07.2019. na Legalis portalu je pokrenuta 100.000-ta tema. Time je na ovom portalu raspravljeno više od 100 tisuća pravnih pitanja, i to kroz 526.000 pojedinačnih objava korisnika. U ovom trenutku Legalis portal broji 90.700 registriranih korisnika.

plok

Tehnički pregled

Preporučene objave

Pozdrav,

 

dakle situacija je ovakva,07.05 sam zaustavljen i i zapisan,koliko sam shvatio kauboja čeka me kazna od 1.000,00kn zbog vožnje neregistriranog vozila.

 

Naime,05.05 je istekao tehnički pregled i osiguranje vozila,osiguranje je plačeno isti dan,a zbog gužve na tehnički pregled sam pristupio 06.05,vozilo nije prošlo tehnički pregled zbog loših guma,te sam isti dan zamjenio sve 4 gume na vozilu,te sam sutradan odlučio ponovno krenuti na tehnički,međutim zaustavila me policija i sad očekujem prijavu.

 

Isti dan,dakle 07.05 kad sam zaustavljen,nakon nekoliko sati sam i prošao tehnički pregled,i sad mi je glupo da s urednim papirima i dva dana kašnjena plačam takvu kaznu,a još sam policajcu pokazivao papir s tehničkog gdje piše da se tehnički nije prošao zbog guma,te mu pokazivao da su sve gume nove,al on ni centimetra ne odstupa.

 

Zanimljivo je i to,da je tehnički pregled na vozilu godinu ranije obavljen 09.05.2007,ali su u prometnoj upisali da tehnički vrijedi do 05.05.2008,pa se pitam zar tehnički ne vrijedi godinu dana,ako je tako,onda ja 07.05 još nisam vozio tehnički neispravno vozilo ili???

 

Gledao sam zakon o sigurnosti na cestama iz 2004g,ne znam da li je to najnoviji zakon,ali tamo lijepo piše da se ne naplačuje kazna za motorna vozila,kojima je tehnički protakao za manje od 15 dana

 

pa eto,ako tko zna,da li mi slijedi prijava,na osnovu čega i da li se mogu borit protiv nje

 

Zahvaljujem

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

15 dana možete biti bez tehničkog, ali ne i bez osiguranja. Vama je bitno da ste platili osiguranje prije zaustavljanja od strane policije. Sada pogledajte knjižicu u vozilu od kojeg datuma vam vrijedi tehnički prtegled. U nas stavljaju unatrag datum od dana koji je vrijedio kao zadnji dan

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Koliko sam shavtio, policu ste obnovili 05.05.. Ako je to tako, onda ste doživjeli "reket na cesti".

 

Naime, op novom Prekrajnom zakonu slijedi vam Obavezni prekršajni nalog, koji sluiži, kako i sam ministar reče, za brzu naplatu.

 

Kako je sad već očito da se radi o organiziranoj akciji "reketarenja" građana, postavlja se pitanje što učiniti. Iz svega je očio da je zakonodavac smislio ovaj suludi Prekršajni zakon, te očito stavio policajce i inspektore u službu dodatnog punjenja državnog proračuna, bili građani krivi ili ne.

 

Kada to ne bi bilo tako, policajac bi vam samo mogao upozoriti da što prije obavite tehnički i registraciju, jer je vidljivo da ste bili u postupku reistracije. Naime, kako i Utjerivač reče, ako dođete ranije na tehnički, onda vam se datumi tehničkog pomiču unazad, te tako svake godine poklonite državi dan, dva.

 

Sretno!

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
Naime, kako i Utjerivač reče, ako dođete ranije na tehnički, onda vam se datumi tehničkog pomiču unazad, te tako svake godine poklonite državi dan, dva.

 

Tek informacije radi, nema nikakvog pomicanja nikakvih dana kod tehničkog pregleda vozila, ako tamo obaviš što već moraš obaviti, pet dana ranije, upisuje se dan (u prometnu) kada si to trebao obaviti, to sada po novom u 2008. godini.

 

Provjereno.

 

A kaj se pitanja postavljača posta tiče, pusti kauboja i pričekaj kad nešto signe, inače ovdje bi bilo dosta dobro vidjeti da li si imao ili nisi imao osigurano vozilo taj dan, no ne vidim kako bi pristupio uopće na tehnički pregled bez police, kad je to prvo pitanje koje se tamo postavlja, ili?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Ma za vozilo je bilo uplačeno osiguranje,inaće ne bih ni izlazio na cestu,dakle osiguranje je uredno plačeno i nije kasnilo ni minute.

 

Al kao što utjerivač kaže,a to sam i pronašao u zakonu,prijava zbog tehničke neispravnosti slijedi ukoliko u roku od 15 dana nije obavljen tehnički,odnosno nije produljena prometna dozvola..................e sad me stvarno zanima po kojem zakonu će me "reketar" kazniti,jer formalno nisam ni bio u prekršaju..........al dobro,javim vam,dočim dobijem prijavu,a ne sumnjam da je neće poslat,barem za nešto :)

 

Najtužnije od svega je što sam uistinu savjestan vozač,bez ikakvih kazni,za ne falit,u protekle dvije godine me policija nije uopće zaustavila,i onda pufff,u jedinom trenutku kad nisam imao sve uredno..........eto ih........

 

e da,najbolji dio od svega,je kad je zapisao podatke za prijavu,pitam ga,pa dobro,što sad,jel ja smijem voziti,ako je auto tehnički neispravno,jel računam da bi me trebao isključiti iz prometa,a on ni pet ni šest,vozi šta se mene tiće :-) .............on je napisao prijavu,pa sad mogu radit što me volja :-D

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Ako je to zaista tako kako si napisao i opisao i ako taj reketar ima imalo mozga u svojoj glavi ili šefa sa malo istog, neće pokretati nikakav postupak i to možeš zaboraviti.

 

Ukoliko unatoč svemu "nešto" dođe, to bi trebao s lakoćom pobiti pred prvostupanjskim sudom.

 

Javi nam ovdje, kaj se događa.

 

 

 

 

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

rubens je napisao:

Ako je to zaista tako kako si napisao i opisao i ako taj reketar ima imalo mozga u svojoj glavi ili šefa sa malo istog, neće pokretati nikakav postupak i to možeš zaboraviti.

 

Ukoliko unatoč svemu "nešto" dođe, to bi trebao s lakoćom pobiti pred prvostupanjskim sudom.

 

Javi nam ovdje, kaj se događa.

 

 

 

 

ne znam da li je rano za zaborav,ali do sada nije stigla nikakva kazna,prošla su gotovo 4 mjeseca od počinjenog "prekršaja",valjda su odustali.

 

Eto rekoh red je da javim trenutnu situaciju.

 

Hvala svima na svajetima :palac:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Ako vam dođe kazna za prekršaj, žalite se ali bojim se da nećete imati osnova za to :-(. U praksi se često susrećem sa takvim problemima jer radim u stanici za tehnički pregled. Ovdje se radi o dvije različite stvari, valjanosti tehničkog pregleda i valjanosti prometne dozvole. Tehnički pregled vrijedi 12 mjeseci, znači od mjeseca u kojem ga napravite do istog mjeseca slijedeće godine, dakle vama od 5.mj.2008. do 5.mj.2009. i za to ste dobili naljepnicu sa probušenim 5.mj.2009. Registracija vozila, odnosno valjanost prometne dozvole je drugo! Ona vrijedi po polici osiguranja! Vama je valjanost prometne dozvole istekla 05.05.2008.,produžili ste policu sa istim datumom i nakon što vam je vozilo ovjereno kao ispravno, produžena vam je valjanost prometne dozvole do 05.05.2009. Mogli ste doći i ranije i kasnije ali uvijek bi vam datum u prometnoj dozvoli bio istek police osiguranja, a ne datum kad ste obavili sam pregled!

 

Policija ne tolerira nikakvih 15 dana vožnje bez "tehničkog" (to je rok za odjavu vozila za koje nije produžena valjanost prometne dozvole) jer je mjerodavan datum isteka prometne dozvole i mogu vas kazniti drugi dan nakon isteka, a znaju skinuti i tablice. Sama nova polica osiguranja nije dovoljna ako nije produžena prometna dozvola, a nije mogla biti produžena jer vam vozilo nije bilo ovjereno kao ispravno.

 

Možda će vam olakotna okolnost na sudu,ako dobijete kaznu,biti to što ste pristupili tehničkom i platili osiguranje! Držim fige!

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Dakle nakon više od punih 7 mjeseci stigla je prijava(očito je kriza)

 

dobio sam obvezni prekršajni nalog u kojem piše da sam kažnjen jer sam upravljao osobnim automobilom,vozilom kojem je isteklo važenje prometne dozvole za više od 15 dana

 

to naime nije istina,jer je prometna dozvola istekla 2 dana.

 

Kažnjen sam po čl. 241 st. 1,a kažnjiv po čl.241.st.9 u kojem lijepo piše

 

(9) Novčanom kaznom u iznosu od najmanje 1.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj vozač koji upravlja motornim vozilom, osim traktora i radnog stroja, koje nije registrirano ili mu je isteklo važenje prometne dozvole za više od 15 dana.

 

 

što mi je raditi

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Niste se nalazili u prometnom prekršaju. Tehnički Vam je vrjedio do kraja 5. mjeseca, a osiguranje sve da ga niste uplatili je vrijedio 30 dana nakon isteka.

 

Pišite prigovor u kojem priložite i ovaj tekst koji Vam prilažem (počima sa I/7...).

 

Prekršajni nalog mora biti odbačen. Ukoliko Vas sud opet kazni posjetite općinsko državno odvjetništvo sukladno čl. 220. Prekršajnog zakona.

 

Tu kaznu nećete platiti samo morate biti uporni i ustrajni u svojoj obrani.

 

 

Prilog:

 

 

 

 

 

 

I/7, broj: 936-1/2001 Zagreb

Zagreb, 21.5.2001

STANICAMA ZA REDOVNI TEHNIČKI PREGLED VOZILA

STANICAMA ZA PREVENTIVNI TEHNIČKI PREGLED VOZILA

- S V I M A -

 

PREDMET: Rok važenja tehničkog pregleda vozila

 

 

 

Dopisom Centra za vozila Hrvatske I/2, broj: 684-1/98 od 13. svibnja 1998. godine stanice su obavještene o novom načinu pisanja datuma do kada vrijedi valjanost tehničkog pregleda. Prema navedenoj uputi stanice su datum počele upisivati na način: dan-mjesec-godina, a ne kao do tada samo: mjesec-godina. Navedena izmjena napravljena je u svrhu ravnomjernijeg dolaženja vozila u stanicu tijekom cijelog tekućeg mjeseca, a ne kao što je bilo do tada da se u stanicama stvara velika gužva tijekom nekoliko zadnjih dana tekućeg mjeseca, a ostale dane stanica je uglavnom bila prazna.

 

Međutim, novim načinom označavanja roka valjanosti tehničkog pregleda nije se promjenila odredba Zakona o sigurnosti prometa na cestama, članak 263. u kojoj se kaže da su vlasnici dužni podvrgnuti tehničkom pregledu svoja vozila TIJEKOM MJESECA u kojem ističe rok od zadnjeg tehničkog pregleda (24 mjeseca za nova vozila i 12 mjeseci za stara vozila). To znači da je rok važenja tehničkog pregleda i nadalje do posljednjeg dana u mjesecu u kojem ističe tehnički pregled. Promjenio se samo način označavanja ovog roka.

 

Uprkos tome i danas pojedino osoblje stanica za tehnički pregled krivo upućuje stranke do kada vrijedi tehnički pregled, a stranke se pojedinačno obraćaju u Centar za vozila Hrvatske ili nadležne policijske uprave/postaje. Stoga još jednom upozoravamo na ispravno tumačenje do kada vrijedi tehnički pregled i još jednom dostavljamo uputu Ministarstva unutarnjih poslova u kojoj je dano ovo tumačenje.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Da, ali se time ne postiže ništa.

 

Vozilo može proći postupak kontrolora, ali bez police osiguranja nećete dobiti pečat u prometnu dozvolu, niti će kontrolor zaljepiti registracijsku naljepnicu na vozilo.

 

Sukladno tome valjanost prometne dozvole nije produžena, te nakon završetka mjeseca u kojem ističe podlježete sankciji.

 

Vozilo treba odjaviti najkasnije 16. u mjesecu koji slijedi nakon isteka prometne dozvole, iako se vozilo ne koristi u prometu.

 

Po pitanju osiguranja, na teritoriju RH podlježete sankciji samo ako se vozilo zatekne u prometu nakon isteka počeknog roka od 30 dana od datuma isteka police osiguranja, ali pod uvjetom da nije odjavljeno.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

mene zanima slijedeca ako mi netko zna reci. Registracija mi istjece 15.7. ali ja vec 3.7. idem na godišnji. Ako sad odem na tehnički , registraciju, od kada ce ona vrijediti?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Evo sam se osjetio dužan,obzirom na korisne savjete koje sam dobio ovdje,da javim i konačnu presudu glede moga slučaja koja je stigla prije nekoliko dana od suda.

 

Dakle prekršajni sud u Splitu presudio je da se ja,oli ti ga optuženik :) OSLOBAĐAM OPTUŽBE

 

stavimo na stranu ljudskost djelatnika policije koji me zaustavio i pisao prijavu,jer radilo se o isteku tehničkog dva dana,uredno plaćenom osiguranju,obavljenom tehničkom kojeg sam pao zbog guma na vozilu,te su isti dan sve 4 gume na vozilu zamjenjene,vidljivo na vozilu,a još sam i pokazivao račun policajcu,pa i moju prometnu nekažnjavanost,nikada nijedna prijava pa ni zbog pojasa,ovaj slučaj je samo pokazao kako DIO policajaca obavlja svoj posao,neodgovorno,nesavjesno i najtužnije od svega BEZ ZNANJA,a time troše svoje,moje,sudsko vrijeme,stvaraju troškove koje plaćamo Mi porezni obveznici,a za svoj neodgovoran rad ne snose nikakve sankcije.

 

Zbog svega navedenog,a i same činjenice da sam zakonski u ovom slučaju bio u pravu,nisam ni očekivao drugačiju odluku suda,ali moram priznati da sam se dobrano naživcirao,razljutio i razočarao,a sve zbog neodgovornog i sa zakonom neupoznatog provoditelja zakona.

 

Još jednom zahvaljujem na pomoći i za sve koji se eventualno nađu u sličnoj situaciji,ukoliko je osiguranje uplaćeno TEHNIČKA ispravnost vozila vrijedi do kraja mjeseca bez obzira na datum koji se nalazi u prometnoj dozvoli,datum služi samo da se stanice za tehnički pregled rasterete i da ne budu gužve krajem mjeseca.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

plok je napisao:

ukoliko je osiguranje uplaćeno TEHNIČKA ispravnost vozila vrijedi do kraja mjeseca bez obzira na datum koji se nalazi u prometnoj dozvoli,datum služi samo da se stanice za tehnički pregled rasterete i da ne budu gužve krajem mjeseca.

 

Isto to ja tupim ima 12 i pol godina, od svibnja 1998. godine.

 

Na žalost, ovo što smo nas dvojica pisali ne znaju svi policajci, a još žalosnije niti svi suci koji su svi redom pravnici i osnovna im je dužnost poznavanje zakona.

 

O ovom će biti još riječi u brojnim idućim temama.

 

Zahvaljujem što ste se sjetili i objavili presudu.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

 

Zahvaljujem što ste se sjetili i objavili presudu.

 

Pa držim da je to stvar pristojnosti,ipak sam ja ovdje došao potražiti besplatan savjet,a vjerujem da je objava konačnog riješenja oko postavljenog pitanja dovoljna moralna satisfakcija svima koji su pomogli svojim savjetom i znak zahvalnosti za Vaš trud.

 

Isto tako,samo pračenjem nekog stvarnog slučaja od početka do kraja,s konačnom presudom,i Vi pravnici možete vidjeti kako sud donosi presude u situacijama kada se zakon može dvojako tumačiti.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

plok je napisao:

 

Zahvaljujem što ste se sjetili i objavili presudu.

 

Pa držim da je to stvar pristojnosti,ipak sam ja ovdje došao potražiti besplatan savjet,a vjerujem da je objava konačnog riješenja oko postavljenog pitanja dovoljna moralna satisfakcija svima koji su pomogli svojim savjetom i znak zahvalnosti za Vaš trud.

 

Isto tako,samo pračenjem nekog stvarnog slučaja od početka do kraja,s konačnom presudom,i Vi pravnici možete vidjeti kako sud donosi presude u situacijama kada se zakon može dvojako tumačiti.

Ovo je bila izuzetno korisna tema za sve nas vozače.Bilo bi još bolje kad bi ju pročitali (i apsorbirali) svi suci i policajci....ili bar da im se plati neki tečaj gdje bi to ponovili (ljudi s godinama zaboravljaju naučeno)

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
ARegistracija vozila, odnosno valjanost prometne dozvole je drugo! Ona vrijedi po polici osiguranja! Vama je valjanost prometne dozvole istekla 05.05.2008.,produžili ste policu sa istim datumom i nakon što vam je vozilo ovjereno kao ispravno, produžena vam je valjanost prometne dozvole do 05.05.2009. Mogli ste doći i ranije i kasnije ali uvijek bi vam datum u prometnoj dozvoli bio istek police osiguranja, a ne datum kad ste obavili sam pregled!

 

Policija ne tolerira nikakvih 15 dana vožnje bez "tehničkog" (to je rok za odjavu vozila za koje nije produžena valjanost prometne dozvole) jer je mjerodavan datum isteka prometne dozvole i mogu vas kazniti drugi dan nakon isteka, a znaju skinuti i tablice. Sama nova polica osiguranja nije dovoljna ako nije produžena prometna dozvola, a nije mogla biti produžena jer vam vozilo nije bilo ovjereno kao ispravno.

 

Eto, lijepo su mogli staviti u zakon da onda i tehnički pregled vrijedi do datuma isteka prometne, a ne do kraja mjeseca jer to samo zbunjuje ljude. Iako bi se dalo sporiti ovo što si napisala, obzirom da je vozilo tehnički ispravno ako zakon kaže da tehnički vrijedi do kraja mjeseca u kojem je obavljen prethodni tehnički pregled (u mom slučaju ovaj mjesec, u sličnoj sam situaciji, produžio osiguranje, ali kasnim 1 dan za tehnički), a osiguranje je produženo. Po tome ispada da je problem samo datum u prometnoj, jer si rekla da se on vezuje uz istek osiguranja.

Ne znam kako se vama čini, ali meni se čini da ovdje zakoni nisu usuglašeni. Auto je ispravan i ima važeće (produženo) osiguranje, zakoni se u principu poštuju, ali datum u prometnoj predstavlja problem za policiju.

Uostalom, "plok" je oslobođen optužbe što je najbolji dokaz gore napisanog.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Poštovani, oslobođen je zbog krivog čl. po ondašnjem zakonu..po trenutno važečem ZSCP-u od 08.2014 ta dva dana ulaze u prekršaj po čl.238 st.8 (do 15 dana) i dobio bi 700kn. Ili 2000kn po st.7 istog Članka (preko 15 dana). Dakle, rok važenja prometne dozvole ne predstavlja problem za policiju, jasno u Zakonu sve.

 

Čak nije problem ni oko tehničkog po čl.256 st.2 gdje piše samo da su vlasnici vozilo dužni podvrgnuti redovnom teh. pregledu tijekom svakog 12 mjeseca od zadnjeg teh. pregleda.

Even.bi se mogao krivo tumačiti st.3 istog Članka po kojemu bi se moglo shvatiti, važi mi teh. do kraja mj, ne mogu me kazniti..

Ali, policija kažnjava zbog isteka važenja prom.dozvole a ne tehičkog, pa svatko tko želi izbjeći kaznu, po ZSCP-u bi trebao pristupiti teh.pregledu najkasnije zadnji dan isteka važenja prometne dozvole.

 

Lijepo piše u Prometnoj na zadnjoj strani..datum TP i Dozvola vrijedi do..

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Ja vas i dalje ne razumijem, jer je čovjek platio osiguranje 05.05., a rekli smo (i gospodja koja radi taj posao) da je osiguranje temelj produzenja prometne dozvole (uz jasno tehnički, ali rekli smo da se on moze obaviti tijekom tog zadnjeg mjeseca, to pise i na siteu MUP-a). Čovjeka je policija zaustavila poslije 05.05., po svemu bezrazlozno kaznila jer je osiguranje imao produzeno, a tehnicki prema zakonu nije bio duzan ni napraviti do tog trenutka. O tome pricam.

 

Po tome ispada da zakoni nisu usklađeni jer je s jedne strane vazan (ako je vazan) datum u prometnoj, a s druge strane vozac nije u prekršaju jer mu zakon dopušta da tehnički obavi do kraja mjeseca u kojem je registrirao vozilo, a uz to ima i vazece osiguranje (ja sam svoje recimo produžio preko interneta).

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Sasvim je jednostavno..važenje prometne dozvole isteklo 05.05. Po ZSCP (zadnjem) ste u prekršaju ako ste zaustavljeni 07.05. i kazna je 700kn..ZSCP ne spominje pa tako ni policiju ne mora zanimati kad je uplačeno osiguranje..govori se samo o kazni za istek valjanosti prom.dozvole..Ako sam ja bio na teh 19.11.2014. dali mi teh.vrijedi do kraja 11.2015?..uopće nije bitno kad mi dozvola vrijedi do 20.10.2015. i ako bih čekao do kraja 11.2015 ladno mi mogu zviznit kaznu od 2000kn zbog isteka važenja (naglašavam) prometne dozvole..

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
...

 

Pogledaj u čl. 238. ZSPC-a točno ovo što ti je Spitfire napisao - kažnjava se za istek prometne dozvole.

 

Znači, ne za istek tehničkog pregleda, nego točno određene isprave koja ističe točno onog dana kad je to u njoj napisano.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
Pogledaj u čl. 238. ZSPC-a točno ovo što ti je Spitfire napisao - kažnjava se za istek prometne dozvole.

 

Znači, ne za istek tehničkog pregleda, nego točno određene isprave koja ističe točno onog dana kad je to u njoj napisano.

 

ok, dakle kažnjava se istek prometne dozvole, odnosno datuma zapisanog u njoj. Ovo je najjasnije napisano.

 

Drugim riječima, treba otići na pregled (i produženje registracije) najkasnije slijedećeg dana od onog kada je istekla prometna i zaboraviti na sve ostalo, poput važećeg osiguranja i važećeg tehničkog pregleda. Ja primjerice trenutno imam i važeće osiguranje i tehnički pregled (dakle imam ispravno i osigurano vozilo), ali sam po drotu u prekršaju, jer mi u prometnoj stoji datum koji je istekao.

 

Samo, ako je tako kako je drot napisao, zašto je onda forumaš oslobođen optužbe?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Vjerojatno je oslobođen zbog krivo navedenog članka i činjenice da je 06.05. bio na teh. pregledu.

Da nije bio, policijski službenik ga je trebao kazniti po čl.241 st.10 tada važečeg ZSCP-a, kao što se ne bi ni vi trebali čuditi ako vas sutra zaustave i kazne po čl.238 st.8 važečeg ZSCP-a.

 

Da li je zakonodavac mogao izjednačiti važenje prometne i teh.pregleda i zašto nije, to je neka druga tema, jer ako se ja dobro sječam nekad se na naljepnici bušio dan, mjesec i godina važenja teh.pregleda te ste imali 15 dana za ponovni teh.pregled i sve jasno.

 

Ali kao što rekoh, ako vas sutra zaustave pol. službenici, imaju pravo kazniti vas po ZSCP-u zbog isteka važenja prometne dozvole.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
Vjerojatno je oslobođen zbog krivo navedenog članka i činjenice da je 06.05. bio na teh. pregledu.

Da nije bio, policijski službenik ga je trebao kazniti po čl.241 st.10 tada važečeg ZSCP-a, kao što se ne bi ni vi trebali čuditi ako vas sutra zaustave i kazne po čl.238 st.8 važečeg ZSCP-a.

 

Da li je zakonodavac mogao izjednačiti važenje prometne i teh.pregleda i zašto nije, to je neka druga tema, jer ako se ja dobro sječam nekad se na naljepnici bušio dan, mjesec i godina važenja teh.pregleda te ste imali 15 dana za ponovni teh.pregled i sve jasno.

 

Ali kao što rekoh, ako vas sutra zaustave pol. službenici, imaju pravo kazniti vas po ZSCP-u zbog isteka važenja prometne dozvole.

 

nije članak krivo naveden, već stavak. Činjenica da je bio na tehničkom pregledu ne znači ništa, jer ga u trenu zaustavljanja od policije nije prošao, prema tome kao i da nije bio na njemu, jer policija i svi sudionici prometa, kao i zakon, priznaju samo tehnički ispravna vozila, dakle ona s važećom prometnom dozvolom.

 

Da, u prekršaju sam, no, 99.999% me policija neće zaustaviti na putu do centra za tehnički i registraciju jer se isti nalazi cca 500m od mene, a prije odlaska na tehnički uputno je (moram) zamijeniti žaruljice. Naime, jučer sam stigao sa rada u inozemstvu i jedna žaruljica na autu je bila crknuta od ranije, a druga je crkla jučer.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
nije članak krivo naveden, već stavak. Činjenica da je bio na tehničkom pregledu ne znači ništa, jer ga u trenu zaustavljanja od policije nije prošao, prema tome kao i da nije bio na njemu, jer policija i svi sudionici prometa, kao i zakon, priznaju samo tehnički ispravna vozila, dakle ona s važećom prometnom dozvolom.

 

Da, u prekršaju sam, no, 99.999% me policija neće zaustaviti na putu do centra za tehnički i registraciju jer se isti nalazi cca 500m od mene, a prije odlaska na tehnički uputno je (moram) zamijeniti žaruljice. Naime, jučer sam stigao sa rada u inozemstvu i jedna žaruljica na autu je bila crknuta od ranije, a druga je crkla jučer.

 

Poštovani, blago vama.

Da nije čl. nego st.

Prošetajte do stanice za teh.pregled (da vam se nebi desio onaj 0.001%) ili jednostavnije prolistajte ZSCP i Pravilnik o teh.pregledu zašto je bitna činjenica da je poštovani pristupio teh.pregledu.

Daklem, da pojasnim (morao sam provjeriti jedan poznati mi slučaj da ne lupetam napamet).

Osoba je pristupila teh.pregledu 4 dana po isteku važenja prometne dozvole. Činjenicom da nije postupio po čl.18 Pravilnika, "nađeni" su mu nedostatci na vozilu: nedostatak trokuta, neodgovarajući set zamjenskih žarulja i oštečeni rezervni pneumatik.

Upučen da u roku 10 dana otkloni nedostatke i pristupi ponovljenom teh.pregledu. Priznaje, zainatio se on pa se zainatio i Nadzornik, pa to i nije toliko bitno, koliko to što ga nakon napuštanja st.za teh.pregled, zaustavlja pol.službenik zbog prekoračenja brzine te dobija kaznu za brzinu višu do 10kmh od dozvoljene i istek prometne dozvole do 15 dana.

Piše Prigovor na Obvezni prekršajni nalog u kojem priznaje prekršaj za prekoračenje brzine, ali ne i za istek prometne, prilaže dokaz da je pristupio teh. pregledu prije zaustavljanja od strane pol.službenika, razloge slanja na ponovljeni teh.pregled, te čl.38 i 22 Pravilnika i čl.265 ZSCP-a.

Presudom prek.suda u Osijeku potvrđuje mu se prekršaj za brzinu a odbija za istek prom.dozvole. Nažalost nije u RH, inaće bih stavio presudu u privitku.

 

p.s. ne zaboravite promjeniti žaruljice icon_smile.gif

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
Poštovani, blago vama.

Da nije čl. nego st.

Prošetajte do stanice za teh.pregled (da vam se nebi desio onaj 0.001%) ili jednostavnije prolistajte ZSCP i Pravilnik o teh.pregledu zašto je bitna činjenica da je poštovani pristupio teh.pregledu.

Daklem, da pojasnim (morao sam provjeriti jedan poznati mi slučaj da ne lupetam napamet).

Osoba je pristupila teh.pregledu 4 dana po isteku važenja prometne dozvole. Činjenicom da nije postupio po čl.18 Pravilnika, "nađeni" su mu nedostatci na vozilu: nedostatak trokuta, neodgovarajući set zamjenskih žarulja i oštečeni rezervni pneumatik.

Upučen da u roku 10 dana otkloni nedostatke i pristupi ponovljenom teh.pregledu. Priznaje, zainatio se on pa se zainatio i Nadzornik, pa to i nije toliko bitno, koliko to što ga nakon napuštanja st.za teh.pregled, zaustavlja pol.službenik zbog prekoračenja brzine te dobija kaznu za brzinu višu do 10kmh od dozvoljene i istek prometne dozvole do 15 dana.

Piše Prigovor na Obvezni prekršajni nalog u kojem priznaje prekršaj za prekoračenje brzine, ali ne i za istek prometne, prilaže dokaz da je pristupio teh. pregledu prije zaustavljanja od strane pol.službenika, razloge slanja na ponovljeni teh.pregled, te čl.38 i 22 Pravilnika i čl.265 ZSCP-a.

Presudom prek.suda u Osijeku potvrđuje mu se prekršaj za brzinu a odbija za istek prom.dozvole. Nažalost nije u RH, inaće bih stavio presudu u privitku.

 

p.s. ne zaboravite promjeniti žaruljice :-)

 

danas sam bio na tehničkom i uredno prošao isti. Jedino sam nakon zamjene žaruljica (što u nedostatku specijalnog alata nije bio lak zadatak, skidanje oba fara) zaboravio podesiti nagib svjetala :-) To je inače razlog za pad na tehničkom, ali u pravilu oni uvijek napišu nakon tog pada na testu da je isti odmah ponovljen, a prethodno tamo podese taj nagib. OT, ali možda će biti od koristi drugima.

 

Isti dan (nakon promjene žaruljica) sam bio i na vikendici kod Zagreba, na putu je bila i policija, ali imao sam sreće :D

 

Što se tiče teksta (koji je pun pravopisnih grešaka, č i ć, te ije i je, ali dobro) i zakona, ja u tom članku ne vidim stavak u kojem se eksplicitno navodi da takve situacije (uključenje u promet nakon pada na tehničkom) nisu kažnjive. Implicitno da, u stavku 1. i 4. gdje se kaže da će vozač dobiti kaznu ukoliko se u promet uključi vozilom kojem su na tehničkom pregledu zabranili to uključenje u promet, zbog bitnih nedostataka.

 

U svakom slučaju ja naravno nisam protiv da se upravlja vozilom koje ima manje tehničke neispravnosti (što je za mene i nagib svjetala, pa čak i jedno kratko svjetlo koje ne radi, ali za tehničke je to razlog pada na testu), ali samo sam uočio nelogičnost u nepodudaranju zakona i pravilnika, tu nelogičnost da se tehnički može obaviti do kraja mjeseca u kojem je registrirano vozilo, a istovremeno da prometna mora biti važeća, odnosno da se tehnički u praksi mora obaviti dan poslije isteka osiguranja.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Poštovani, nelogičnosti će uvijek biti. Sve dok se ne rješimo famoznog "zašto bi bilo jednostavno kad može biti komplicirano".

 

A što se tiče pravopisnih pogrešaka, što očekujete od osobe koja ima zvanje "pomočni bagerist", te je negdje uspjela zamenuti "Babić-Finka-Moguš: Hrvatski pravopis IV. izdanje"? Dobro da su tu sva ostala slova.

 

Sapienti sat..fala&'đenja :-)

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Uprkos tome i danas pojedino osoblje stanica za tehnički pregled krivo upućuje stranke do kada vrijedi tehnički pregled,

Točno pa dolazi do zabuna jer narodno tumačenje i pitanje je "do kad ti vrijedi tehnički a ne do kad ti vrijedi prometna".

 

Ali, policija kažnjava zbog isteka važenja prom.dozvole a ne tehičkog,

Točno ali isto tako treba i pisat u prek nalogu da bi bi pravovaljan ili pada u vodu.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Poštovani

prema članku 256. zakona o sigurnosti prometa na cestama te prema ovome sa stranice http://www.mup.hr/1161.aspx:

 

"U kojem se roku treba obaviti redovan tehnički pregled vozila?

Nova motorna i priključna vozila što sudjeluju u prometu na cestama, vlasnici su dužni podvrgnuti redovnom tehničkom pregledu tijekom mjeseca u kojem ističe rok od 24 mjeseca od prvoga tehničkog pregleda i registracije vozila, osim motornih i priključnih vozila za prijevoz tereta najveće dopuštene mase veće od 3500 kg, motornih vozila za prijevoz osoba koja osim sjedala za vozača imaju više od osam sjedala, vozila hitne medicinske pomoći i vozila za taksi prijevoz, koje su vlasnici dužni podvrgnuti redovitom tehničkom pregledu tijekom mjeseca u kojem ističe rok od 12 mjeseci od prvog tehničkog pregleda i registracije vozila.

Vozila stara dvije ili više godina, vlasnici su dužni podvrgnuti redovnom tehničkom pregledu tijekom svakog 12. mjeseca od posljednjeg redovnog tehničkog pregleda."

 

zaključujem da tehnički mogu napraviti zaključno sa 30.4.2015. iako mi "ističe" 19.4.2015.

 

 

No, također prema članku 250. stavak 2 moram to obaviti 15 dana od isteka prometne dozvole.

 

Naime, moram napraviti osiguranje da bih mogao pristupiti tehničkom da bih mogao produžiti prometnu (članak 242.).

Zar ne?

 

 

Što znači da mi tehnički vrijedi do kraja mjeseca, a rok za produženje prometne je do 3.5.2015. (jer ističe 19.4.).

 

 

Time zaključujem da mogu 28.4.2015. napraviti i osiguranje i tehnički pregled bez ikakvih posljedica (problema)?

 

 

(Naravno, svjestam sam da ne smijem sudjelovati u prometu vozilom nakon 19.4. jer mi je istekla prometna dozvola i da prvih 15 dana od isteka riskiram kaznu od 700 kn ako me uhvate.)

 

Molim Vas potvrdu ili ispravak navedenog.

 

Problem je što nikako ne stignem prije 28.4. to riješavati.

 

Zanima me još samo koji je rok za produljenje osiguranja (ako postoji)?

Da ne bih imao 28., kada budem išao, problema s time.

Lijep pozdrav

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

1.Time zaključujem da mogu 28.4.2015. napraviti i osiguranje i tehnički pregled bez ikakvih posljedica (problema)?

(2.Naravno, svjestam sam da ne smijem sudjelovati u prometu vozilom nakon 19.4. jer mi je istekla prometna dozvola i da prvih 15 dana od isteka riskiram kaznu od 700 kn ako me uhvate.)

3-Da ne bih imao 28., kada budem išao, problema s time

1.točno samo ako te ne uhvate

2.točno

3.nećeš jer će ionako na datim stavit 19.04.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Dobra vecer! Malo bih osvjezila/podigla temu (da ne otvaram novu da me admini ne sanjaju :D ).

Situacija ukratko sljedeca:

Prva polica osiguranja i prvi tehnicki obavljen i kao takvi upisani u Prometnu 8.4.2014.

Nakon godinu dana, dakle prosle godine, odlazim na tehnicki nekoliko dana ranije u slucaju da ne prodjem, da stignem otkloniti kvarove prije isteka. Otisla sam 31.3.2015., obavila tehnicki, prosla. Nisam, na zalost, gledala sto su upisali. Rijesili i osiguranje.

I sad nekidan gledam, racunam, sve traje do 8.4. 2016., kad ono sipak; u prometnu su mi upisali taj "raniji" datum kad sam otisla na tehnicki, a ne tocno 12 mjeseci od prethodnog; i sad mi tehnicki izisao 31.3., a osiguranje do 8.4. Brze bolje, obnovili osiguranje koje i dalje prati datu, vrijedi do 8.4. 2017., ali tehnicki problem jer mi trece stop svjetlo ne radi, a nigdje ga za nabaviti - ledice, ne zarulje. I sad ja se ispada neregistrirana vozim?!

Pitanje je; jesam li ja kriva sto sam automatski mislila da je osiguranje opet do 8.4., ili ona gospodja u Stanici za tehnicki nije smjela pomaknuti datum tehnickog pregleda unazad samo zato sto sam revno ranije dosla?

Hvala na odgovoru i oprostite ako sam oduljila - zensko, ne mogu ja kratko :D

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Molim vas za savijet žena mi kupila auto dok sam ja na terenu ...čovjeka zvao kao auto u odličnom stanju itd.da vi sada kiša padala u brisaci nisu radili pa ju je policija odpratila do prvog mehaničara....čovjek auto pogledao u kaže bolje više ne sjedajte u auto jel auto je tehnički totalno neispravan kočnice diskovi zglobovi u tako dalje ....e sada moje pitanje auto je upravo bio registriran -na crno očigledno -šta da sada da napravim

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Poštovani, što vam piše u kupoprodajnom ugovoru? Ima li navedeno nešto tipa "Vozilo je kupac pregledao te nema primjedbi na vozlo. Prodavatelj ne uvažava naknadne reklamacije o kvaliteti osobnog automobila"?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite svoj korisnički račun na ovoj stranici. Lako je, potpuno besplatno i trajno!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad




×