Jump to content

0,5 grama kokaina


marko2

Preporučene objave

policija me ulovila u raciji u wc-u i kod sebe nisam imao ništa, a frend je imao manje od 1 grama za svoje potrebe

 

uzeli su mi osobnu i nakon pola sata su pregledali wc i našli su nekih 0,5 ili 0,3 grama kokaina kojih nije mojih

 

odveden sam u policiju i kod mene su našli šmrkalicu što sam kupio na putu za ukras, na njoj nema tragova nikakvih, iako je on napisao da ima ja sam rekao da pošalje na vještačenje i neka hermetički zatvori što je i učinio jer uopće nije korištena. u tu kuvertu je stavio i tih 0,5 grama kojih stvarno nije mojih, a on je rekao da ću objašnjavati sucu

 

sada me zanima koju ću kaznu dobiti, nikad prije u životu nisam evidentiran niti sam bio u takvom društvu gdje je frend kod sebe nešto imao, uzoran sam i redoviti student koji radi, nikad problema sa policijom zbog ničega, imam 21 godinu i tražio sam čak i da me testiraju na droge što nisu htjeli jer bi ostao kao do jutra u policiji...ne kužim kako to sve mogu raditi

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

neću dobiti nikakvu kaznu zatvora ili dosije, ili kaznenu prijavu

 

bed mi je što će mi policajci slati ovo pa će mi stići doma i starci će vidjeti

 

jer se ikako može kod odvjetnika slati to da mu dam punomoć ili nešto tako

 

 

a što sa ovim što su me optužili a nije moje, što kažu da sam odbacio, šta da kažem na sudu, može neki savjet prijatelju

 

hvala ti puno

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prijatelju!

Nebih da te bacam u bed,ali to što se ti nadaš da ćeš proći bez sankcija ja na to nebi računao.

Prvo to je teška droga,jest da ima po tvome malo grama ali ona i neide na veliko,ako si potpisao potvrdu o oduzimanju predmeta gdje je to što su našli na tvom imenu ,onda ti je najbolje da nađeš dobrog odvjetnika jer kazna je nažalost od 3-15 godina zatvora,drugo ne koristiš drogu po njihovom si diler,zato puno sreće i nemoj uzimati olako da ćeš proći.