Jump to content

Pauk kazna, dal se isplati žaliti?


bebach87

Preporučene objave

Ovako, ja sam student i nisam iz zg al tamo zivim dok studiram.. i prije 10 dana dodem ja s autom po stvari i parkiram se ispred zgrade na mjesto na kojem uvijek svi parkiraju!! (ulica je kranjčevićeva i stvarno je kaos)

vratim se za 15min sa stvarima kad mi priđe neki covjek i kaze mi da su mi auto uslikali i da cu dobit kaznu vjerojatno..

i kazna je jucer stigla, 400kn...

 

pitanje: dal se isplati žalit na tu kaznu pošto je kazna stigla na mog starog, a on ni blizu zagreba? meni je glupo da on plati za nesto sto nije kriv ni malo... e sad, ja sam student i nemam prihode nikakve...

Sto da radim? :misli:

hvala!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Pa sad... ako je auto uistinu bio krivo parkiran tj. na mjestu koje nije predviđeno za parkiranje, onda je kazna opravdana tako da sumnjam da će sud žalbu uvažiti (pogotovo ako postoji dokaz, a to je slika) tako da bi žalba imala samo smisao odugovlačenja s plaćanjem ako bi vam to što značilo... ali u principu, mislim da od žalbe nećete dobiti što očekujete, tj. da vam ne naplate tu kaznu u iznosu od 400 kn...

 

nažalost tu ćete kaznu morati platiti, a to što i drugi tu parkiraju... onda je to peh što su baš vas uslikali i kaznili.... :-(

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Pa sad... nije tvoj otac ali si ti... dakle, "netko" je, oni imaju dokaz i naplatit će kaznu, a sad... ako je auto registriran na oca, ocu će doći kazna na njegovo ime tako da će morati platiti kaznu (ili se žaliti, ali budimo realni, nema pravog razloga za žalbu :namiguje: ) tako da ćeš se s ocem morati dogovoriti o odrađivanju kazne za to što je morao platiti... :namiguje::-D:-D:-D

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

plawusha je napisao: