Jump to content

Zaposlenje redovnog studenta


GoogleGuy

Preporučene objave

Pozdrav,

 

redovan sam student, no uskoro cu biti u mogucnosti zaposliti se za stalno.

 

Koliko znam, na fakultetu se do isteka akademske godine ne mogu prebaciti na izvanrednog studenta (???).

 

Mogu li radnu knjizicu otvoriti na osnovu svjedodzbe srednje skole, iako sam i dalje redovan student?

 

Svaki savjet dobrodosao!

 

Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

POZDRAV

 

Sto se tiće radne knjižice, to nije problem odes i izvadiš sam što čes trenutno biti srednja strućna sprema.

 

Što se tiće problema imao sam slićan prošle godine(ak nisu što opako promijenili)

 

Dakle nadležni su mi rekli da se ne smiješ zaposliti ali da u biti to nitko ne provjerava (ako ne primas stipendije i slicno) i ne tražiš povrat poreza. Ali jesi li pitao bas na faksu dal mora proc akademska godina da se prebaciš na izvanreden? Ali usotalom po iskustvu znam da sve rješava ravnatelj faksa drugim rijecima ako ti on potpise da se možes prebaciti sa redovnog na izvanredno u toku godine onda te ovi u referadi moraju prebaciti.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Neprovedivo dokle god si redovan student.Evo zašto; poslodavac kao redovnoga studenta ne može te prijaviti na zdravstveno osiguranje HZZO-u kao osobu u radnom odnosu, sve dok si zdravstveno osiguran kao redovan student, odnosno osoba na redovitom školovanju do 26.godine, u svojstvu člana obitelji osiguranika.Konkretno tvoj poslodavac prilikom prijave mora HZZO-u predočiti tvoju odjavu prethodnog zdravstvenog osiguranja, koja mora biti nečim opravdana ili da si izgubio studentska prava kao redoviti student (Potvrda fakulteta u kojoj je to navedeno) ili diploma odnosno uvjerenje o diplomiranju ako si završio faks.

Ne znam jedino ako poslodavac ne misli državi plaćati doprinos za zdravstveno osiguranje iz tvoje bruto osnovice, a to je već onda drugo pitanje koje spada u sferu rada na crno.

Link to comment