Jump to content

Jel ima veze što policajac u nalogu nije točno napisao reg.broj mog auta?


moi

Preporučene objave

Evo me maloprije zaustavili zbog prebrze vožnje (iako stvarno nisam primjetila da sam prekoračila, ali nek' im bude), i pošto nisam mogla na licu mjesta platiti izdao mi nalog, ali je moj registracijski broj krivo napisao...jel se mogu kako izvući od plaćanja, jer sam u besparici pa ne znam kako da izdvojim 1000kn za prekršaj koji nisam sigurna da li sam ga stvarno počinila..

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ukoliko se razumijete u to- jedno pitanje- htjela bih napisati zamolbu da dobijem uvid u dokaz moga prekršaja (multanovom uslikana)i da ukoliko sam stvarno kriva za prekšaj da mi smanje kaznu ili daju da otplatim u nekoliko rata jer sam studentica i nisam u financijskom stanju isplatiti 1000kn. Jel to treba izgledati isto kao prigovor? Jer ja ne tražim da se ukine ako sam kriva- platiti ću, samo nemam sad kako...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ljutko,

 

to što ti imaš zdarvu pamet i logika ti nije strana, to ne vrijedi i za naš "represivni organ".

 

Logično je da su odmah utvrdili tko je vozio vozilom, pa to onda pricu*uknu uz fotku. Ali, nelogično je da, kad samo fotkaju, da traže od vlasnika da prokaže vozača, pa i samog sebe.

 

Uz to još zakonom pokušavaju nametnuti.

 

E, jesmo mi neka demokracija, gdje sam sebe moraš inkriminirati. Još bi bilo dobro da propišu kako lopov, za kojeg postoji sumnja na kazneno djelo provale, mora platiti dodatnu kaznu jer nije rekao tko je upravljao obijačkim alatom u vrijeme izvršenja provale.

 

:smijeh::smijeh:

 

Aj, nek je sretno svima!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ljutko je napisao:

cek, cek malo!

 

 

ako policajac meni ne moze pokazati brzinu, to znaci da niti on sam ne zna kolika je brzina.

 

ako policajac ne zna koliko je prekoracenje tada nema niti opravdan razlog za zaustavljanje vozila, odnosno sve je neregularno!