Joe1 objavljeno: 18. lipanj 2009. Dijeli objavljeno: 18. lipanj 2009. Pozdrav svima! Prosli mjesec sam imao pozive prema broju 060-88-77-xx. Na tv emisiji je bilo naznaceno da je cijena poziva 3.66 kn. Kada sam nazivao taj broj dobio sam signal zauzetosti, a na telefonskom racunu mi je to uredno naplaceno. Kako sam dobio taj racun pretpostavljam da se javi automat i daje signal tu-tu-tu-tu. Prekopao sam internet i nigdje nisam nasao nista o tome, da li se radi o prijevari ili je sasvim legalno da ti zamaskiraju javljanje centrale u taj zauzeti signal pa korisnik ne moze skuziti da li je linija zauzeta ili je dobio centralu ili je nesto trece. Postoji li neka osnova na temelju koje se mogu zaliti da nije bilo naznake da je poziv uspostavljen? Hvala na eventualnoj pomoci. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Joe1 odgovoreno: 18. lipanj 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 18. lipanj 2009. Evo nasao sam nesto, mozda posluzi jos nekome. HAKOM Operatorima usluga sa dodanom vrijednosti , a radi Vaše zaštite, uvedena je obveza najave cijene i pauze u trajanju od najmanje 2 sekunde kako biste mogli odustati od korištenja usluge prije početka naplate. U slučaju da ova najava izostane molimo uputite prigovor svom operatoru od kojeg ste dobili račun sa naplatom usluge , pričekajte dovršetak postupka i javite se i na kontakt adresu HAKOM-a. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.