Jump to content

likvidacija d.o.o.


matrix34

Preporučene objave

Zvao sam j.b. i on kaze da on mora sastaviti odluku o prestanku drustva i da ce me to kostati oko 2500kn!Interesira me dali ja mogu sam napisat na A4 odluku i da on samo ovjeri potpis i ja poslje odnesem u trgovacki sud ili.....

Opcenito kako da zapocnem ovo zatvaranje d.O.o.

ovo sam nasao na forumu---------------- temeljem čl.467.Zakona o trgovačkim društvima,te čl._ Društvenog ugovora o osnivanju, članovi društva XY d.O.o. iz (mjesto,adresa)MBS_______, Marko Marković,Luka Lukić...dana 02.02.2009.donijeli su jednoglasnu

 

Odluku o prestanku društva

 

1. Društvo prestaje s radom 28.02.2009.

2. Nad društvom će se provesti postupak likvidacije sukladno ZTD-u.

3. Tvrtka društva mijenja se na način da se uz postojeću tvrtku dodaje oznaka "u likvidaciji".

4. Za likvidatora se imenuje član uprave______ ili osoba ovlaštena od ________.

 

Potvrditi kod javnog bilježnika,objaviti u NN.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Odluka o prestanku društva je u redu.Ali prije nego odnesete Odluku u Trgovački sud,morate podnijeti Prijavu za upis razloga za prestanak društva u sudski registar (čl.111.ZTD).

 

Razlozi za prestanak trgovačkog društva propisani čl.97.ZTD jesu:

1. istek vremena za koje je osnovano

2. odluka članova društva

3. pravomoćna odluka suda kojom se utvrđuje nezakonitost

upisa društva

4. stečaj društva

5. smrt,prestanak nekog od članova ako što drugo ne

proizlazi iz dr.ugovora

6. otkaz nekog od članova društva

7. stečaj nad članom društva

8. pravomoćna odluka suda

 

Znači, najprije prijavite Trgovačkom sudu razlog prestanka a zatim u roku 15 dana od dana nastanka razloga Odluku o prestanku društva.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prijava za upis razloga za prestanak mora sadržavati razlog prestanka (javnobilježnička isprava u kojoj je naveden razlog, npr.odlukom članova društva zbog loše gospodarske situacije itd. članovi društva odlučili su provesti postupak likvidacije...)

 

Odluka o prestanku mora sadržavati stavke koje ste sami naveli u Odluci.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Odluka o prestanku mora biti u obliku javnobilježničkog akta a ako je sami sastavite mora po svom sadržaju i obliku biti podobna za solemnizaciju/potvrdu javnog bilježnika. Dakle, ne možete proći samo sa ovjerom potpisa na istoj. Treba sastaviti i prijavu za upisa u sudski registar, popis osoba ovlaštenih za zastupanje. Trošak javnog bilježnika će Vam sigurno biti cca 1500-2500 kn, uz to sudske pristojbe su 250,00 kn i trošak NN 300,00 kn. Nakon što su upiše u registar otvaranje likvidacijskog postupka, morate u NN objaviti 3 oglasa kojim pozivate vjerovnike da prijave svoja potraživanja (3 oglasa=600,00kn). Istekom 6 mjeseci od objave zadnjeg oglasa ponovno morate ovjeriti prijavu za upis brisanja društva, kojoj prilažete zadnja financijska izvješća, ona tri oglasa, potvrdu porezne uprave da nemate dugova. Tu Vam je trošak javnog bilježnika 260,00-620,00 kn. Sudske pristojbe 250,00 kn i NN 900,00 kn! Naravno ako imate dugova koje ne možete podmiriti nećete moći provesti likvidaciju.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Što se događa ako poduzeće ima dugovanja prema dobavljačima i Poreznoj upravi ali i potraživanja od kupaca koji su po našoj procijeni nenaplativi, nismo ih ni utužili jer bi nam to samo bio dodatni trošak.

 

Zanima me i što se u toj situaciji događa sa našim kupcima od kojih bi, možda, za nekoliko mjeseci naplatili dio dugovanja jesu li oni dužni uplaćivati na ŽR poduzeća i ako je pokrenut stečaj?

 

Sami ne želimo pokrenuti stečaj, tko ga pokreće i o čijem trošku, ukoliko vlasnik ne želi pokrenuti stečaj (iako je u blokadi) zbog možebitne naplate dugovanja od kupaca?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 7 mjeseci kasnije...

Molim za pomoć kod zavrsetka likvidacije.

Naime proteklo je 6 mjeseci od zadnje objave poziva vjerovnicima u NN te su sve radnje završene (naplaćena potraživanja, plaćeni dugovi i sl.). Zanima me konkretno da li likvidator sam određuje sa kojim će završnim danom sastaviti sva financijska izvješća, te kada ih sastavi kako će u troškove uključiti naknade bilježnika i ostale naknade koje će se pojaviti prilikom zatvaranja društva, a nakon izrade izvješća? Također, na koji će mu se način moći izvršiti povrat pretplata na računima javnih davanja koje će biti vidljive tek po podnošenju PD obrasca Poreznoj upravi pošto oni imaju rok 1 mjesec da izvrše povrat na žiro račun, koji će on morati zatvoriti u ranijem roku iz razloga što mora sudu dostaviti i pečat, a isti mu je potreban za zatvaranje računa???

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Budući da su kod Vašeg društva izvršene sve potrebne radnje u svezi s likvidacijskim postupkom likvidator je dužan sastaviti Izvješće o provođenju likvidacije (visina vrijednosti imovine,zatvorena vjerovnička potraživanja,troškovi likvidacije,način naplate potraživanja društva,isplata duga vjerovnicima,rezerva za neprijavljene tražbine i potraživanja u sporu te dr.)

 

Nakon toga likvidator sastavlja konačna financijska izvješća,popis imovine i prijedlog za diobu imovine.

 

Član ili članovi društva moraju odrediti datum kada prihvaćaju Prijedlog za diobu,Odluku o prihvaćanju izvješća o provedenoj likvidaciji i Odluku o prihvaćanju zaključnih likvidacijskih izvješća.

 

Nakon toga likvidator sudu prijavljuje upis brisanja društva za koji prilaže gore navedene odluke i potvrdu Porezne uprave o izmirenim poreznim obvezama.

 

Temeljem zaprimljene prijave za upis brisanja sud provodi brisanje društva iz sudskog registra a poslovne knjige i dokumentacija predaju se na čuvanje Trgovačkom sudu na čijem području je sjedište društva.

 

Po okončanju likvidacijskog postupka likvidator je obavezan u roku 4 (četiri) mjeseca dostaviti nadležnoj ispostavi Porezne uprave prijavu poreza na dobit (u poreznu osnovicu ulazi i dobit od likvidacije) s financijskim izvješćima što znači da će do tada biti vidljiva i preknjiženja/povrati na računima javnih davanja.Pečat ne morate predati sudu nakon brisanja društva iz registra.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala Vam na odgovoru, u stručnim časopisima sam naišla podatak da se pečat mora vratiti te mi je to zadavalo dvojbe kako sve vremenski uskladiti.

 

Također me zanima hoće li biti problem to što ako sada sastavim završna likvidacijska izvješća, zaključim sve poslovne knjige i društvo prihvati izvješća, a ne zatvori žiro račun, na njemu će se u dogledno vrijeme pojaviti još neke promjene (trošak naknade vođenja računa i zatvaranja računa, povrat pretplata javnih davanja i sl.) te u stvari podatci koje sam iskazala u završnim izvješćima neće biti u potpunosti jednaki stvarnom stanju.

 

Lp

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ne, neće biti problem.

 

Do 30.04.predajete redoviti PD obrazac i priloge.

 

Sada radite završna likvidacijska izvješća.Po okončanom postupku likvidacije (datum brisanja iz registra)imate rok od 4 mjeseca da predate PD obrazac za 2010.i u njemu evidentirate povrate preplate i naknade banci.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 godina kasnije...

Nastavljam se na pitanje iz prethodnog posta.

Moje društvo je dobilo rješenje o datumu likvidacije i brisanja iz registra. To je 22.05.'12.

Žiro račun je zatvoren s datumom 10.07.'12.

Pitanje je sljedeće: završno likvidacijsko izvješće radi se s datumom 22.05.?

Ostatak prometa po žiro računu prikazati će se samo u prijavi Poreza na dobit?

 

I, pitanje vezano uz knjiženje posljednje promjene po žiro računu: Posljednja promjena odnosi se na prijenos ostatka sredstava na osnivača. Kako se tretira taj promet, odnosno, na koji konto da to knjižim?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 6 mjeseci kasnije...

Referentni datum za početak likvidacije

Imam pitanje vezano za završna likvidacijska izvješća, od kojeg do kojeg datuma se ona sastavljaju. Naime, društvo je donijelo odluku o likvidaciji 17.01. Sud je tek 28.01. donio (prihvatio) odluku da se pokreće likvidacija. Rješenje suda je dostavljeno 13.02. Plaća djelatniku je isplaćena za prvi mjesec na stari način jer do datuma isplate nije bila dostavljena odluka o likvidaciji Trgovačkog suda. Što sada s financijskim izvješćima za likvidaciju. Je li za njih početni dautum 17.01. kada je donesena odluka od strane društva (nelogično jer što da sud odluku nije prihvatio, uz to nakon donošenja odluke od strane društva se nije smio koristiti dodatak u nazivu društva "u likvidaciji" dok sud ne donese svoju odluku). Ili je referentni datum 28.01. kada je sud donio odluku. Što s troškovima plaće za siječanj koji su isplaćeni prije dostave odluke. Ulaze li oni u financijska izvješća za tvrtku normalno (dok nije bila u likvidaciji). Ili se ovih par dana s konca siječnja izuzima i ulazi u financijsko izvješće tvrtke u likvidaciji ili se izdvaja cijelo razdoblje nakon 17.01. kada je društvo donijelo odluku?

 

Ažurirano

 

Referentni datum za početak likvidacije

Imam pitanje vezano za završna likvidacijska izvješća, od kojeg do kojeg datuma se ona sastavljaju. Naime, društvo je donijelo odluku o likvidaciji 17.01. Sud je tek 28.01. donio (prihvatio) odluku da se pokreće likvidacija. Rješenje suda je dostavljeno 13.02. Plaća djelatniku je isplaćena za prvi mjesec na stari način jer do datuma isplate nije bila dostavljena odluka o likvidaciji Trgovačkog suda. Što sada s financijskim izvješćima za likvidaciju. Je li za njih početni dautum 17.01. kada je donesena odluka od strane društva (nelogično jer što da sud odluku nije prihvatio, uz to nakon donošenja odluke od strane društva se nije smio koristiti dodatak u nazivu društva "u likvidaciji" dok sud ne donese svoju odluku). Ili je referentni datum 28.01. kada je sud donio odluku. Što s troškovima plaće koji su isplaćeni prije dostave odluke. Ulaze li oni u financijska izvješća za tvrtku normalno (dok nije bila u likvidaciji). Ili se ovih par dana s konca siječnja izuzima i ulazi u financijsko izvješće tvrtke u likvidaciji ili se izdvaja cijelo razdoblje nakon 17.01. kada je društvo donijelo odluku?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 5 godina kasnije...

Datum, kao mjerodavan je onaj kad je Trg. Sud prihvatio odluku.

S tim datumom se Knjigovodstveno sve - razvrstava - Stavke prije tog datuma, kao - redovno poslovanje,

A, poslje tog datuma - se bbračunavaju - zasebno .

Niste napisali, - tko je Likvidator..?

Možete stavi ti i sebe - Ali,ako niste sigurni da će te Likvidaciju uspješno privesti kraju ,

traži te savjete.

-------------------------

Nastavak, na 1. pitanje - dali sami može te napisati Odluku o prestanku rada Trg. Društva, 

umjesto Javnog Bilježnika.

Naravno . ali, ne piše se >to<,kako tko zamisli.

U, tom slučaju Bilježnik če - odraditi svoj posao - Utvrditi Identitet, Predlagatelja, - ništa više 

- ni manje. i to Vi predajte na Trgovački Sud.

Kad vam vrate, iz nekog razloga,,tad, ponovi te - iz početka - sve dok se ne naučite.

Može vam i Odvjetnik to napisati - ne samo - >to< sve radnje vezane uz Trg. Društva, tada on 

odgovara  za Ispravnost napisanog - bilježnik samo - ovjerava.

- Poanta : Sami bi - Oprali Auto - Zamjenili Remen na Veš Mašini - Pisali Riješenja,,cijepali Drva..itd..

A, što će ovi koji su Registrirani za sve navedeno..?

To je isto, kao kad bih ja , pisao Odgovore - u Svakom području - na - Legalis - u ..

Nije, da mi nije ,dosta toga >poznato<..Ali, , 

poz.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija