Jump to content

Tehnički pregled i registracija


brrm

Preporučene objave

Haj, opet ja s kaznenim problemom. Eh, kad nemamo sreće s policijom. Pliz, evo na početku mj nam je istekao tehnički pregled i registracija za kamion. Suprug je bio u bolnici, on je ovlašteni za potpis i nismo to mogli riješiti. Planirali smo to preksutra otići napraviti a kad sreće danas je radnika zaustavila policija i oduzeli su nam tablice na kamionu. I nemam pojma, navodno nas čeka neka kazna kao pravne osobe u Policijskoj postaji, mi smo iz Zg, a kamion radi na Vukovaru pa se sad pakiramo tamo. Ajd mi lijepo recite, jel ima kakvi zakonski rok u kojem se to mora odmah obaviti. Mi sad planiramo otići napraviti tehnički i registraciju ali se bojim da ima kakva kazna uz to? Pa da se pripremim s živcima.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ako Vam je prometna dozvola istekla 01.09.2009. godine u tom slučaju bez ikakvih sankcija vozilo može prometovati do 30.09.2009. godine do 23:59 sati.

 

Tek od 01.10.2009. godine postoje elementi prekršaja od 700 kuna, a tek od 16.10.2009. godine policija može privremeno oduzeti registarske pločice i isključiti vozilo iz prometa.

 

Po pitanju osiguranja, počekni rok traje 30 dana nakon isteka obveznog osiguranja, dakle opet do 01.10.2009. godine.

 

Registrirati vozilo, u prigovoru napisati ovakav tekst, MUP-u poslati predstavku na nezakonito postupanje u kojem ih ujedno zamolite da educiraju pojedine svoje službenike.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Eh, u cijeloj zbrci zaboravih reći važan detalj na koji me je sad muž podsjetio. MI IMAMO novu obnovljenu policu osiguranja i kasko uplaćeni samo nismo uspjeli obaviti tehnički pregled vozila zbog nemogućnosti da suprug ode na teren, a prometna nam je istekla 05.09.2009. Ma jel možete vjerovati da su nam zato skinuli tablice s kamiona i da nas čeka neka kazna! ajme i s ovom policijom!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

petpetica je napisao:

Ako Vam je prometna dozvola istekla 01.09.2009. godine u tom slučaju bez ikakvih sankcija vozilo može prometovati do 30.09.2009. godine do 23:59 sati.

 

Tek od 01.10.2009. godine postoje elementi prekršaja od 700 kuna, a tek od 16.10.2009. godine policija može privremeno oduzeti registarske pločice i isključiti vozilo iz prometa.

 

Po pitanju osiguranja, počekni rok traje 30 dana nakon isteka obveznog osiguranja, dakle opet do 01.10.2009. godine.

 

Registrirati vozilo, u prigovoru napisati ovakav tekst, MUP-u poslati predstavku na nezakonito postupanje u kojem ih ujedno zamolite da educiraju pojedine svoje službenike.

 

 

eh evo nas opet, sori kaj gnjavim, ali frend iz policije nam je javio da prema zakonu o sigurnosti u cestovnom prometu iz 2008 g nas čeka kazna već nakon 15 dana po isteku prometne. Jel to istina jer nama je danas prema tome 16 dan i sad ćemo napravit registraciju. Čitala sam dotični zakon al meni ništa nije jasno. Dal su nam smjeli maknut tablice i dal nas čeka kazna ko pravne osobe? Ako nisu molim neke refernce na koje da se pozovem kad ću pisati prigovor. Sori kaj gnjavim

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Pliz molim hitno odgovor, evo javio mi se suprug s terena, nemože napraviti tehnički pregled jer je dotični policajac našem radniku zaplijenio i prometnu dozvolu. Dal se to smije? I usput su mu na tehničkom pregledu rekli pošto je prošlo 15 dana od isteka prometne moramo odjaviti tablice i tražiti nove! Jel to istina? Evo ponavljam, 05.09 nam je isekla prometna i danas nam su zaustavili kamion i sve tako dalje. Pliz odmah molim neki konkretni odgovor.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Iz Zakona o sigurnosti prometa na cestama

Članak 238.

 

 

2. REGISTRACIJA MOTORNIH I PRIKLJUČNIH VOZILA

 

(5) Novčanom kaznom u iznosu od 5.000,00 do 15.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj pravna ili fizička osoba obrtnik ako naredi ili dopusti da njezina neregistrirana vozila ili vozila kojima je isteklo važenje prometne dozvole ili njezine neoznačene lake prikolice sudjeluju u prometu na cestama.

7) Novčanom kaznom u iznosu od 2.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj vozač koji upravlja motornim ili priključnim vozilom, osim traktora i radnog stroja, koje nije registrirano ili mu je isteklo važenje prometne dozvole za više od 15 dana.

(8) Novčanom kaznom u iznosu od 700,00 kuna kaznit će se za prekršaj vozač koji upravlja traktorom i radnim strojem koji nije registriran ili mu je isteklo važenje prometne dozvole, vozači drugih motornih ili priključnih vozila kojima je isteklo važenje prometne dozvole do 15 dana.

 

 

Ovo iznad je kazna koju možete očekivati u ovisnosti kada je vozilo zaustavljeno (koji dan).

Odite na MUP-odjel-registarcija vozila i pitajte pokusne tablice koje bi trebale vrijediti 3 dana da možete registrirati vozilo.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prometna dozvola se oduzima u nekim drugim slučajevima, ne u ovom.

 

Ovdje je očito da policijski službenik ne zna svoj posao. Na žalost.

 

Stanice za tehnički pregled ne smiju produžiti valjanost prometne dozvole vozilu kojem je policijski službenik radi isteka oduzeo registarske pločice. Vozilo prethodno treba biti odjavljeno.

 

Kako se izvući?

 

1. Odjaviti vozilo.

 

2. Ponovo registrirati vozilo.

 

3. Pisati prigovor na prekršajni nalog radi sankcioniranja nepostojećeg prekršaja.

 

4. MUP tužiti privatnom tužbom radi troškova nastalih tokom odjave vozila, izdavanja nove prometne dozvole i svega drugog ukoliko ste pretrpjeli neku štetu.

 

I još nešto: odgovorio sam Vam na Vaše pitanje. Da li će te tako postupiti - vaš problem. Nemam volje objašnjavati ostalim forumašima (npr. g. Lavu) elemente pojedinih prekršaja, tako da ih ne stignem sve demantirati.

 

A Vi odlučite sami.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

petpetica je napisao:

Prometna dozvola se oduzima u nekim drugim slučajevima, ne u ovom.

 

Ovdje je očito da policijski službenik ne zna svoj posao. Na žalost.

 

Stanice za tehnički pregled ne smiju produžiti valjanost prometne dozvole vozilu kojem je policijski službenik radi isteka oduzeo registarske pločice. Vozilo prethodno treba biti odjavljeno.

 

Kako se izvući?

 

........

.

Optosti molim te, ali pišeš neistine i gluposti.

 

Policijski službenik koji skine tablice s vozila za iste daje i valjanu potvrdu da se tablice mogu podići u navedenoj PP iz koje je djelatnik u navedenom roku uz predočenje uvjeta zbog kojih su pločice skinute, a nakon isteka navedenog vremena u nadležnoj PP koja je izdala pločice.

Molim te ne muljavi, ako sam imao slučaj da je nakon isteka nekoliko mjeseci registracije djelatnik PP-a sklnuo pločice, te sam na tehnički došao drugo jutro samo s vozilom, prometnom i obavezno s potvrdom o skidanju pločica, te je tehnički bio uredno izvršen, sve poštembiljano, ali sam samo s papitima morao otići u Heinzelovu podiči tablice, te su oni morali udariti žig u prometnu dozvolu.

 

Halo, kakve to odjave vozila preferiraš?

Imaš li uopće vozilo?

Završio li si faks?

Susreo si se u živo s takvim i sličnim stvarima?

Oprosti što sam malo sarkastičan i imam dozu bezobraštine, ali to mi je garantirano Ustavom čl. 38 , te izražavam svoje mišljenje, ali i stav prema tvom napisanom tekstu.

 

Dajem ti za svaki spor koji dobiješ protiv mene 2000 eura, a ja ću zastupati sam sebe i raditi ću sve protuzakonite radnje, koje su protivne zakonu o sigurnosti na cestama, a pozvati ću se na pravilnik o prometnoj signalizaciji, kao i na rad samih policijskih djelatnika koji nisu prijavili ugrožavanje sigurnosti prometa na cestama.

 

Vozio sam 140 km/h gdje je ograničenje 60 km/h i uslikan sam Multanovom i nema šanse da sam platio kaznu, a vi si razmišljajte kako i koliko treba poznavati pravilnik o prometnoj signalizaciji i sukladnosti svih zakona.

 

Pravosudni ispit nisam završio iz samo jednog jedinog razloga, a to je da ne želim biti dio tog matifetluka koji se provodi nad građanima RH iskorištavajući njihovu zbunjenost, neobrazovanje i strah od napisanih tekstova na pozivima koji ne drže vodu.

 

Lijep ti pozdrav (na forumima i portalima se službeno piše sa TI)

 

Željko :-o

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Čitam, čitam, smijem (a, što ću drugo)?

 

Petpetice (nisam uopće pristran) ali čestitam Vam na strpljenju i vremenu te odgovoru na Mihcove "storije i priče" (moram tako napisati, "esperantno ;-) da i on razumije).

 

 

Mihac, Ustav treba poznavati, kao i zakone i imati zaista prakse (potom se čita između redaka) da bi nekome davali pravne savjete.

 

Iskustvo bez poznavanja zakona je kao da idete sa nekontroliranom erekcijom u svatove.

 

 

 

 

;-)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

[quote

 

Iskustvo bez poznavanja zakona je kao da idete sa nekontroliranom erekcijom u svatove.

 

 

 

 

;-)

 

Dragi moji dečki, evo vam završetka priče. Radnik je povukao neke veze, strica pa susjeda i došli mi do načelnika policije koji nam je po hitnom postupku vratio prometnu dozvolu jer dotični policajac nije to smio učiniti. Eh....

A jučer je na tehničkom sve riješeno bez problema. Niti nikakve odjave tablica niti vozila, samo smo sredili tehnički podigli tablice u postaji i slučaj završen.

Samo...... Na kućnu adresu će nam stići neka kazna, kolika : nitko nije znao reći, ali onda ćemo se lijepo mi žaliti kak je napisao petpetica pa kud puklo da puklo.

Eto, pozdrav.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ovo su kazne koje su predviđene za vaš slučaj:

 

(5) Novčanom kaznom u iznosu od 5.000,00 do 15.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj pravna ili fizička osoba obrtnik ako naredi ili dopusti da njezina neregistrirana vozila ili vozila kojima je isteklo važenje prometne dozvole ili njezine neoznačene lake prikolice sudjeluju u prometu na cestama.

 

 

(7) Novčanom kaznom u iznosu od 2.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj vozač koji upravlja motornim ili priključnim vozilom, osim traktora i radnog stroja, koje nije registrirano ili mu je isteklo važenje prometne dozvole za više od 15 dana.

 

 

Članak 250.

 

(1) Vlasnik vozila, koji ne izvrši produženje važenja prometne dozvole u roku od 15 dana od dana isteka važenja prometne dozvole dužan je odjaviti vozilo, donijeti prometnu dozvolu radi poništenja i vratiti registarske pločice policijskoj upravi, odnosno policijskoj postaji koja vozilo vodi u evidenciji

 

(10) Novčanom kaznom u iznosu od 5.000,00 do 15.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj pravna ili fizička osoba obrtnik ako postupi suprotno odredbama ovoga članka.

 

 

Ovo važi ako je vozilo na osobno ime-obrtnika, ako vozilo glasi na firmu, idu i dodatne kazne za odgovornu osobu(vlasnika odnosno direktora) u pravnoj osobi(firmi).

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Da budem siguran, upravo sam razgovarao sa načelnikom Postaje prometne policije, koji kaže da se ovo nije mijenjalo već godinama i da prometna dozvola važi decidirano do datuma naznačenog u istoj. Nakon toga vozilo podliježe sankcijama. Stvar koja se brka je ta što osiguranje nakon isteka prom. dozvole priznaje važenje police osiguranja još 30 dana.

Stvar je jasno regulirana čl.238.st.1,7 i 8. ZSPC-a i po tome postupaju. Ako laže on, lažem i ja.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

DeniD je napisao:

da se ovo nije mijenjalo već godinama

 

http://www.cvh.hr/cvh/sluzbene-obavijesti/2001/i7-broj-936-12001.aspx

 

Opet različita postupanja kao dvije države.

 

Neke policijske uprave šalju strankama naknadne dopise kojima se prekvalificiraju prekršaji ili potpuno ukidaju prekršajni nalozi, a u situaciji kada policijski službenici poduzmu radnju računajući od dana umjesto od mjeseca.

 

ZAKON O SIGURNOSTI PROMETA NA CESTAMA

Članak 256.

(1) Nova motorna i priključna vozila što sudjeluju u prometu na cestama, vlasnici su dužni podvrgnuti redovitom tehničkom pregledu tijekom mjeseca u kojem ističe rok od 24 mjeseca od prvoga tehničkog pregleda i registracije vozila.

(2) Vozila stara dvije ili više godina, vlasnici su dužni podvrgnuti redovitom tehničkom pregledu tijekom svakog 12. mjeseca od posljednjeg redovitog tehničkog pregleda.

 

Sukladno ZSPC-u proizlazi da stanice za tehnički pregled na nepropisan označavaju valjanost prometne dozvole, no oni su se ogradili dopisom MUP-a iz 1998. godine, a koji ni do dana današnjeg nije opovrgnut.

 

Svojedobno se od osiguravajućih društava tražili da izdavaju police osiguranja na 2 godine, ali im vlast nije mogla ništa. Bio im je rizik dati nekome povjerenje na 24 mjeseca.

 

Treba imati u vidu da su STP mahom u vlasništvu osiguravajućih kuća. Veži konja kako gazda kaže.

 

Sad imamo situaciju da zakon traži tehnički pregled za nova vozila nakon 24 mjeseca, a za starija nakon 12 mjeseci, ali jaki osiguravateljski lobi narušava usklađenost zakona sa provedbom na terenu.

 

U svemu ovom se očituje slabost države, tj. utjecaj privatnog kapitala na odluke (ili neodlučnost) države. U ovom slučaju dio države koji odlučuje o tom je MUP. Upravo zbog toga je ovo tabu tema.

 

Svakako sudska praksa (u većini sudova) i praksa VPS-a kaže da sve vrijedi do kraja mjeseca, osiguranje ukupno još 30 dana, ali sve pod uvjetom da vozilo nije odjavljeno.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 5 mjeseci kasnije...

Pozdrav,

evo držim Vas za riječ pa se javljam s novostima, odnosno ovih dana naš je dotični radnik dobio poziv za okrivljenika na saslušanje prema članku 238.zakona o sigurnosti u prometu. Pročitah ga i sve mi jasno. Mislim onak, laički.

Ali molim Vas mogu li dobiti kakvi pravni savjet što i kako da se radnik izjasni na sudu.

Podsjećam na slučaj u kratkim crtama: registracija kamiona se istekla 5. 09., suprug je bio na kućnom liječenju, a radnika su zaustavili 21.09. i zbog isteka registracije uzeli tablice i maknuli vozilo iz prometa i uzeli knjižicu vozila bez ikakvog papira i potvrde ili zapisnika. Sljedeći dan smo dobili i knjižicu i tablice i registrirali vozilo bez ikakvog komentara bilo od strane policijskih službenika ili ljudi na tehničkom. Mala napomena: imali smo produljenu policu osiguranja i kasko.

Suprug kao vlasnik obrta nije dobio nikakav poziv.

Prema svim vašim komentarima shvatila sam da je teorija jedno a praksa drugo.

Zato Vas molim da nas uputite kako da se izjasnimo.

Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Koristiti ono što sam ja u ovoj temi napisao.

 

Nitko vam neće pisati ni govor ni prigovor.

 

Isprintati i koristiti podatke sa navedenih linkova:

 

http://www.cvh.hr/cvh/sluzbene-obavijesti/1998/i2-broj-684-198.aspx

 

http://www.cvh.hr/cvh/sluzbene-obavijesti/2001/i7-broj-936-12001.aspx

 

Isprintati i koristiti čl. 256. st. 2. Zakona o sigurnosti prometa na cestama.

 

Isprintati i koristiti i ovaj razgovor sa ovog foruma ako treba, valjda će netko razuman tko o ovim stvarima odlučuje i presuđuje ovo pročitati.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

@ petpetica

 

 

 

To Vam baš ne bih savjetovao pošto su isti iz 2001.god tj.navedene informacije nisu točne niti u primjeni.... ;-)

 

Tagođer skrenuo bih Vam pozornost na prilog:

 

Uputa o postupanju MUP-a broj: 511-01-202-44855/2-2009 od 10.11.2009.

 

Tj: Ističemo da su vlasnici vozila, bez obzira na izvršeno produženje važenja prometne dozvole, prekršajno odgovorni zbog neizvršavanja obveze iz članka 250. stavka 1. Zakona.

 

No ukliko vas zanima više na :

 

 

 

http://www.cvh.hr/cvh/sluzbene-obavijesti/2009/i19-broj-3106--109.aspx

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ah g.Petpetica a šta da Vam kažem....osim što Vaši linkovi sežu u daleku prošlost te su naputci na koje navodite zamjenjeni novima(neznam da li ne poznajete dovoljno materiju ili to namjerno, kako vi to lijepo kažete "mutite vodu")...

 

Vas su očito isprašili sa braniteljskog foruma pa ste došli mutiti vodu u prekršajnom.

 

Ma nisu još za sada .... :-D,drago mi je da pratite moj rad...

 

Maloprije ste sasvim točno odgovorili u jednom sličnom pitanju, a u ovom dijamentralno suprotno i pogrešno.

 

Da ali vidim da vi niste baš najbole pročitali oba posta...

 

U jednom je razlika 1.dan, a u drugom 16.dana.....od isteka tehničkog pregleda...

 

No svejedno biti će da različito tumačimo određene stavke zakona tj. Rok važenja tehničkog pregleda vozila....

 

 

 

Molim vas da se suzdržite od davanja netočnih informacija.

 

To bih savjetovao i Vama ukoliko niste sigurni u ono što pišete (a vidim da niste)....

 

Ugodan rad , želim!!!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

NOVOSTI DRAGI MOJI:

Saslušanje je održano, gdje je nakon izjave mog supruga dotična službenica izjavila, citiram:

1) Što se pozivate na zakon iz NN? To su obične novine, zakone donosi Sabor a ne novine.

2) Vama je 5.9. istekla prometna dozvola, nije riječ o tehničkom pregledu vozila.

3) Orginalna polica osiguranja napravljena 01.09. vam ništa ne znači, danas si ju svatko može napraviti ili kod kuće ili negdje i to kad hoće. http://www.legalis.hr/uploads/thumbs.gif

Slijedi ponovno saslušanje u prisustvu policajca koji je vozilo zaustavio, isključio iz prometa i oduzeo prometnu.

http://www.legalis.hr/uploads/thumbs.gif

Eh lude li birokracije i tumačenja!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

dragi moji,

Da Vam ja laički kažem do kad vrijedi tehnički pregled.vrijedi do dana otisnutog u prometnoj dozvoli.dan nako tog datuma Vi ste u prekršaju.meni je tehnički istekao u subotu.nisam imala vremena ići prije(a nisam ni znala da je tako po novom)pa sam otišla u ponedjeljak nakon posla."striček"koji tamo radi objasnio mi je da imam sreće što me nije policija zaustavila(a u zadnje vrijeme ih ima na terenu hvala Bogu više nego ikad)jer bi platila kaznu.čak i da nekim slučajem ne prođeš na tehničkom jedina relacija koju smiješ voziti je : servis-st.za teh.pregled i to uz potvrdu da su te sa tehničkog uputili u servis zbog te i te nepravilnosti...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ostajem i ustrajem da niste bili u prekršaju.

 

Tehničkom pregledu je potrebno pristupiti u mjesecu kada on i ističe - citat iz Zakona o sigurnosti prometa na cestama.

 

Članak 256.

(1) Nova motorna i priključna vozila što sudjeluju u prometu na cestama, vlasnici su dužni podvrgnuti redovitom tehničkom pregledu tijekom mjeseca u kojem ističe rok od 24 mjeseca od prvoga tehničkog pregleda i registracije vozila.

(2) Vozila stara dvije ili više godina, vlasnici su dužni podvrgnuti redovitom tehničkom pregledu tijekom svakog 12. mjeseca od posljednjeg redovitog tehničkog pregleda.

 

Žalosno što se cijeli zakon ne čita ni na sudu.

 

Opet lijeka ima:

sukladno čl. 220. Prekršajnog zakona obratiti se općinskom državnom odvjetništvu radi zaštite zakonitosti.

 

O vašoj upornosti i umješnosti ovisi ishod ovog slučaja. Da se meni ovo dogodilo doveo bi cijelu radnu skupinu koja je radila ZSPC na tu raspravu.

 

Zabrinjava me neodgovornost državnih dužnosnika i službenika na ključnim mjestima.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 8 mjeseci kasnije...

Ah, čitala sam prije 5 min o tipu koji je oslobođen kazne jer nije obavio tehnički pregled zbog loših guma ali je imao policu osiguranja pa se ponadah da ćemo i mi tako proći i da sustav funkcionira.

I u taj čas, zvoni f... poštar: "Gđo, možete potpisat? Dobili ste presudu sa suda"!!!!!!!

Ma ja sva sretna otvaram tu kuvertu i čitam i čitam i skoro mi muka dođe. Suprug je kao vlasnik odgovoran jer je dopustio vozaču da u prometu na cesti upravlja teretnim vozilom kojem je protekla važnost prometne dozvole više od 15 dana s danom 5.9.2009. i što kao vlasnik teretnog vozila nema sklopljenju policu redovnog osiguranja od automobilske odgovornosti. i zato ga kažnjavaju sve skupa sa 10,000,00 kn prema čl.238.st.1.Zakona o sigurnosti prometa i čl. 4.st.1. Zakona o obveznim osiguranjima u prometu.

 

Međuostalim, prošla su sva saslušanja mog supruga i radnika, te na kraju i stričeka policajca koji je tvrdio da mu se polica osiguranja nije pokazala prilikom uviđaja.

Nadalje, kad mu je na saslušanju prikazana polica, svjedok - striček policajac je objavio da je ona moguće napravljena retroaktivno i sudac je prihvatio njegov iskaz u cijelosti a ne naš da je polica skolopljena 1.9.2009. kao što i piše na njoj, te da je neistinita i usmjerena k izbjegavanju prekršajne odgovornosti.

I usput, nigdje se ne navodi da dam je dotični svjedok - policajac oduzeo i prometnu dozvolu, a nije ju smio i to nije nigdje naveo, jer bez nje nismo mogli na tehniči pregled, nego smo mi preko nekih dolje ljudi došli do načelnika PU koji nam ju je vratio bez problema i bilo kakve procedure, (onak, ko susjed susjedu). I sad, gle ovo.

Cijelo vrijeme saslušanja suprug se pozivao na sve vaše zakone koje ste mi poslali no sudac je to ocijenio neosnovanim jer je prometnoj isteklo važenje za više od 15 dana a u vjerodostojnost police osiguranja sumnja.

Pliz, petpetica, daj mi reci kako da sastavim žalbu Visokom prekršajnom sudu.

Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ili bilo tko drugi?

Kako da sastavim žalbu?

Opet sve ispočetka, pa možda naiđemo na suca koji će drukčije tumačiti?

I kako pobiti iskaz policajca da mu radnik nije predočio policu osiguranja?

I zašto, nakon što ju je suprug donio pred suca svi tvrde da nije vjedostojna? A napravljenja je prije isteka prometne dozvole. I radnik ju je imao sa sobom i predočio ju je policajcu zajedno sa svim potrebnim dokumentima koje je imao u fasciklu, a policajac se sad vadi na to da on policu nije vidio.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ishodovati potvrdu osiguranja o datumu ugovaranja police osiguranja.

 

Više nemam što drugo napisati sve je iznešeno.

 

Ostavit ću ispod link o raspravi koja je završila oslobađanjem od odgovornosti.

 

Nažalost, naletjeli ste na suca koji ne zna svoj posao.

 

http://www.legalis.hr/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=503319721&forum=29&post_id=252929#forumpost252929

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Unaprijed se ispričavam ako drugi put ponavljam odgovor jer sam ju jedanput već poslala ali nije objavljena jer vjetar puše pa imam slabi signal interneta. :)

Idemo ispočetka!

Dobila sam od osiguravajuće kuće potvrdu s datumom kad je polica policirana.

Trenutačno, sastavljam žalbu pa me zanima što je to sustav AOP-a MUP-a jer navodim citat iz presude, tj. izjave svjedoka - policajca :" Također je u sustavu AOP-a MUP-a provjerio da je za vozilo isteklo i osiguranje pa je stoga moguće da je polica sklopljena naknadno, ali s datumom, retroaktivno. " Jer je na temelju te izjave sudac našu orginalnu policu odbacio i smatra ju nevjerodostojnom a iskaz policajca je prihvatio istinitim i vjerodostojnim te nam na temelju toga presudio da nismo ni imali policu sa sobom, niti da je bila sklopljena i da smo imali tehnički neispravno vozilo i neregistrirano na cesti.

E sad, to me muči jer su nam u osiguranju rekli da taj sustav uopće nema veze s osiguranjem nego samo vide da li je vozilo pristupilo tehničkom pregledu ili nije.

Što je od toga istina?

Ispričavam se na smetnji, ali se borim protiv sustava, policajca koji nezna zakone i sutkinje koja smatra da osiguravajuća društva djeluju kriminalno i NN smatra običnim novinama i ne prihvaća zakone objavljene u njima.

Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Potvrda osiguranja je dovoljna.

 

AOP je automatska obrada podataka Ministarstva unutarnjih poslova i taj policajac nije ovlašten da iznosi podatke iz toga.

 

Ta baza podataka uopće nije mjerodavna po pitanju ugovorenih polica osiguranja, a podaci se ažuriraju iz dobivenih podataka iz stanica za tehnički pregled nakon registacije.

 

Sasvim je zakonito ugovoriti policu i kasnije, naravno prije isteka počeknog roka od 30 dana, u tome ne smije biti ništa sporno, glupo mi je to i pisati.

 

Postoje skuteri koji nikad nisu ni bili registrirani, a osiguranje se uredno plaća po broju šasije.

 

Ono što su vam rekli na osiguranju je istina.

 

Ta sutkinja očito radi i živi na rubu zakona, ja bih je prisjetio na čl. 90. st. 1. Ustava Republike Hrvatske.

 

Pišite tu žalbu, PRILOŽITE SVE i na svoju kopiju tražite potvrdu primitka, da vam još ne bi podvalili da nije predana u roku.

 

Moraju vam dati prijemni pečat i ne odustajati od njega. Izgovori tipa "kolegica je na marendi, ne znamo gdje je ostavila pečat" ne stoje.

 

Javite odluku VPS-a. Ona mora glasiti da se u potpunosti oslobađate odgovornosti.

 

Izvanredni pravni lijekovi iz čl. 220 PZ-a se podnose po isteku svih mogućnosti prigovora i žalbi.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 3 godina kasnije...

7. 11. 2014. Odlučili registrirat vozilo koje stoji na selu neko vrijeme, subotom u toj selendri ne radi STP :( bez rege do prve sljedeće stanice za tehnički putem do zg, naravno auto ne prolazi zbog zapuštenosti, al osiguran pa kao vozim ga majstoru u zg da otkloni te sitnice ako me netko zaustavi.. lik na tehničkom govori imaš DESET RADNIH DANA, NE URAČUNAVAJU TI SE SUBOTE i NEDJELJE. Dođem danas na popravni i kaže njegov kolega, plati opet pregled!

Obzirom da nije navedeno što se smatra radnim danom, zanima me radi li se o radnim danima stanice za tehnički pregled i imaju li više vremena stanovnici nekih selendri za otklon kvarova ukoliko njihove STP ne rade subotom ili svaku drugu, radi li se o mojim radnim danima od ponedjeljka do petka, ili servisa koji će otkloniti kvar na vozilu ili pak ugostitelja ili trgovaca koji rade i nedjeljom pa su i nedjelje, praznici i blagdani radni dani ili prema radnim danima nezaposlenih osoba?

Kod Hrvatske Pošte npr. u slučaju ostavljanja obavijesti o prispijeću pošiljke ista se može podignuti u roku 5 radnih dana u koje se ne ubrajaju subote, nedjelje i praznici iako poštanski uredi rade i subotom!(možda pogrešno tumačim?)

 

Sad na cvh.hr nađem ovo:

 

VI. Ponovljeni tehnički pregled - stalna dvojba

Članak 35. Pravilnika o tehničkim pregledima vozila propisuje pravo vlasnika vozila da ''Ako se na tehničkom pregledu utvrdi da je vozilo neispravno, a neispravnost se ne može odmah otkloniti u stanici za tehnički pregled, ponovljeni tehnički pregled može se obaviti u roku od deset radnih dana.

Ako se u roku iz stavka 1. ovoga članka vozilo podvrgne ponovnom tehničkom pregledu, provjerava se ispravnost ranije utvrđenoga neispravnog uređaja ili opreme. Iznimno, kod periodičnog tehničkog pregleda kočnica, kod ponovnog pregleda, provjeravaju se samo dijelovi, funkcije i efikasnost ranije utvrđenih neispravnih uređaja za kočenje.

Ako se ranije utvrđeno neispravno vozilo ne podvrgne tehničkom pregledu u roku iz stavka 1. ovoga članka, na ponovnom tehničkom pregledu postupa se kao da vozilo nije bilo na tehničkom pregledu.''

Često je dvojba kako se računaju spomenuti dani. Zakon o općem upravnom postupku, člankom 81. propisuje da:

''Nedjelje, blagdani i neradni dani ne utječu na početak i tijek roka. Kad zadnji dan roka pada u nedjelju, na blagdan ili u drugi dan kad javnopravno tijelo ne radi, rok istječe prvog sljedećeg radnog dana.''

To znači, da ako zadnji dan pada u subotu (najčešća je dvojba da li subota ulazi u taj rok), a STP subotom radi, isti se dan računa i u propisanih 10 radnih dana. Ne prenosi se na ponedjeljak. Također, ako tijekom tjedna STP ne radi zbog nekog drugog razloga (npr. nestanak električne energije, i dr.) isti dan se ne uračunava u propisanih 10 radnih dana.

 

STP su javnopravna tijela? Od javnopravnih tijela obično bude rok od 8, 15, 30 dana i ne sjećam se da je ikad pisalo RADNIH dana..

 

Koji je zadnji dan za ponavljanje tehničkog pregleda bez ponovnog plaćanja ukoliko je prvi obavljen 7. 11. 2014.???

CVHweb.jpg

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Već si sve i odgovorio u pitanju ali evo sms djelatnika STP.."19.11., računaju se i subote.."..STP na području Os, rade subotom..

 

Nisam ovdje da dobijem tumačenje djelatnika stp

 

Jeli stanica za tehnički pregled javnopravna ustanova, a pregled vozila spada u upravnopravni postupak? kad se već pozivaju na taj čl. 81.???

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

NN 88/14

 

"Bilo koji prvi ponovljeni tehnički pregled izvršen u roku od deset (10) radnih dana obavlja se bez plaćanja naknade, za opći dio pregleda. Iznimno, u slučaju ponovljenoga posebnog dijela redovnoga tehničkog pregleda (EKO-testa), izvršenog u roku od deset (10) radnih dana, naplaćuje se naknada u visini 50% iznosa pune naknade iz rednog broja 4., 5. i 6."

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Pa kako si naveo naputak djelatnicima STP sa seminara CVH, po kojem je objašnjeno da bi odgovor na tvoje pitanje bio 19. pa došao na teh. pregled Đuro, Pero, ti ili ja, onda je tvoje "pravo" pitanje najbolje uputiti u Zahtjevu za pristup inormacijama CVH čiji su STP pododjel, ili MUP-u koji je javno ovlastio CVH za obavljanje poslova organiziranja i jedinstvenog provođenja tehničkog pregleda vozila..

 

No, evo na pravo pitanje, pravi odgovor:

Tehnički pregled vozila obavlja se temeljem Zakona o sigurnosti prometa na cestama i Pravilnika o tehničkim pregledima vozila..Pravilnik donosi Ministarstvo unutarnjih poslova kao javnopravno tijelo, te pada pod Zakon o općem upravnom postupku i članku 81..sms pravnika..

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

da znam, krenulo se i prije pa mi propala pedala kočnice pa je ispalo na zadnji dan..

sad mi neš nije jasno u ovom zakonu o upravnom postupku jer se nigdje ne spominju radni dani, a nedjelje ne utječu na tijek roka, znači računaju se i nedjelje? Pa onda nije ni 19. zadnji dan ak se bilo 7.

Valjda zato svaki sud, murja itd uvijek napiši rok je 8 dana, 15, il 30, onda je normalno da ak zadnji dan pada na nedjelju il praznik prebaci se na prvi radni dan, a za koje prvašiči uče da su od pon do petka, sub i ned dani vikenda + praznici i blagdani koji nisu svi praznici ;)

 

Nedjelje, blagdani i neradni dani

 

Članak 81.

 

(1) Nedjelje, blagdani i neradni dani ne utječu na početak i na tijek roka.

 

(2) Kad zadnji dan roka pada u nedjelju, na blagdan ili u drugi dan kad javnopravno tijelo ne radi, rok istječe prvoga sljedećega radnog dana.

 

 

Jeli stp javnopravno tijelo?

Javnopravno tijelo može biti i neka udruga onda koja može raditi i nedjeljom, onda je i nedjelja radni dan? Zašto su uopće napisali 10 radnih dana, a ne 10 dana pa bi sve bilo jasno, a ovak ne znam jel 10 dana MUPa il STP, ponavljam sve stp nemaju radnu subotu!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

il su ovi svoje vrste obzirom da ih je mup odnosno cvh ovlastio

Ne spada u javnopravno tijelo.Najobičnija firma.

.

http://www.velegs-nikolatesla.hr/obavijesti/up-vjezbe_bez_zastite.doc

 

Kao javnopravno tijelo smatra se tijelo državne uprave i drugo državno tijelo, tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te pravne osobe koje imaju javne ovlasti. Prema Zakonu o sustavu državne uprave (čl. 3, st. 1.) tijela državne uprave su ministarstva, središnji državni uredi Vlade RH, državne upravne organizacije te uredi državne uprave u županijama. Kao primjere drugih državnih tijela (ali istodobno ne i upravnih tijela) možemo navesti Hrvatski sabor, Vladu RH, Predsjednika RH, sudove (svih vrsta odnosno ranga), Pučkog pravobranitelja (odnosno sve ostale vrste pravobranitelja), Agenciju za zaštitu tržišnog natjecanja, Državnu komisiju za kontrolu postupaka javne nabave itsl. Jedinice lokalne (općine i gradovi), te područne tj. regionalne (županije) samouprave osnivaju vlastita tijela koja rješavaju o pravima, obvezama i pravnim interesima fizičkih i pravnih osoba sa svog teritorija. Naposlijetku, naš pravni sustav poznaje cijeli niz pravnih osoba s javnim ovlastima – od ustanova (osobito javnih ustanova) preko udruga i trgovačkih društava pa sve do pravnih osoba sui generis (pravne osobe svoje vrste – osnovane i ustrojene temeljem posebnog propisa). Posebnu kategoriju obveznika ZUP-a – iako se radi o uvjetnoj primjeni (v. dolje!) – predstavljaju „pružatelji javnih usluga“ (čl. 3, st. 3. ZUP-a). Pod ovim pojmom razumiju se pravne osobe koje obavljaju javne službe.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija