andina objavljeno: 21. listopad 2009. Dijeli objavljeno: 21. listopad 2009. Pozdrav svima, kako sam preuzela dio odgovornosti, jer mi je stalo do svog radnog mjesta tek sam počela, molila bih par savjeta što i kako dalje. Naime 09.06.2009. firma se iz jednog grada po upisu u trgovačkom društvu preselila u drugi grad. Nitko nije vodio, valjda iz neznanja,računa i nije obavljena odjava,pa tako niti prijava hzmo,hzzo...firme i radnika, jer se mislilo da je to samo promjena sjedišta.Prema mom istraživanju firma se treba odjaviti i prijaviti kao da ponovo počinje s poslovanjem. Firma je bila 3 mj. prijavljena 2.trg. društvu da bi nakon toga promjenila vlasnika i sjedište društva u drugi trg. sud. Firma ima 4 zaposlenika i što napraviti dalje? Prebaciti direktno hzmo i hzzo s 1.adrese na 3.adresu? Ili se može sve po redu iako je već odavno prošao rok za prijavu na 2.adresu? Ima li uopće načina to sve naknadno prijaviti i odjaviti da radnici budu što manje oštećeni? Unaprijed hvala. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ultra odgovoreno: 21. listopad 2009. Dijeli odgovoreno: 21. listopad 2009. Ukoliko se nisu mjenjali drugi podaci,osim promjene vlasnika i sjedišta, odraditi samo promjenu podataka za firmu :za HZMO-tiskanica M-13P (promjena)i u prilog kopirati novo Rješenje trgovačkog suda, te za HZZO-Tiskanica 1. za radnike:zaokružiti-promjena,i ispisati nove podatke na Tiskanici-2 za HZZO i obrascu M-3P za HZMO. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
andina odgovoreno: 22. listopad 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 22. listopad 2009. Hvala na brzom odgovoru i ja sam mislila tako, ali mi ne daju. Moramo se odjaviti iz br.1 hzmo M12p i m2p, prijaviti m11p i m1p, pa odjaviti m12 p i m2p na br 2. hzmo, pa zatim prijava m1p i m11p na br 3 hzmo. Puno papirologije, nadam se da ste razumjeli. Meni bi bilo super da se samo napravi promjena puno lakše i brže, sve je to jedna država. Svejedno hvala na odgovoru super ste. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ultra odgovoreno: 25. listopad 2009. Dijeli odgovoreno: 25. listopad 2009. Poštovana @andina, imala sam u praksi iste situacije i budući da se radi o istoj pravnoj osobi (kojoj se ne mjenja MB),radila sam uvijek isključivo PROMJENE,navedene na obrascima za izmjenu određenih podataka. Poreznoj upravi u svezi navedenih promjena treba dostaviti samo novo Rješenje trgovačkog suda i eventualno NKD ukoliko se mjenjala djelatnost poslovanja. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
andina odgovoreno: 29. listopad 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 29. listopad 2009. E da ste mi Vi bar bili na šalterima. Nikako drugačije nego preko odjava i prijava. Tako da sada imamo u radnoj knjižici 3 različita štambilja a radno mjesto ostalo je isto kao i firma. u hzzo su me tražili statistiku na br 2 iako se nije mijenjala djelatnost. Zakompliciralo se skroz iako i ja tvrdim da je moglo drugačije ali sada je skoro gotovo čekamo papire iz hzzo i krećemo opet ispočetka. Hvala na odgovorima i dragocijenom vremenu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ultra odgovoreno: 29. listopad 2009. Dijeli odgovoreno: 29. listopad 2009. Odgovorno tvrdim da je moglo ići preko-promjena.A i što će nekom na uvid statistika kad u Rješenju trgovačkog jasno definiraju znakom # koji su podaci (samim tim i djelatnosti) izmjenjeni?! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
dioničar odgovoreno: 29. listopad 2009. Dijeli odgovoreno: 29. listopad 2009. problem je što mnogi ne poznaju ništa osim svoje rutine kojom se bave, u takvom slučaju najbolje se obratiti nekoj višoj instanci i tražiti tumačenje ili očitovanje, ovo govorim iz primjera gdje je inspektorat zahtjevao nove ugovore o radu kod preoblikovanja poslodavca Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
andina odgovoreno: 2. studeni 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 2. studeni 2009. Kada sam postavila pitanje zašto ne može samo na promjenu podataka, rekli su mi da se to radi samo na području iste županije. I isti odgovor sam dobila na svim šalterima hzmo i hzzo. Statistiku isključivo traže u hzzo, a u hzmo prolazi i potvrda od Trgovačkog suda. Još ne znam što će biti i sa poreznom, jer ni to nije rješeno. Tako ispada kada se "djeca" mislim na nas poslovno zelene počnu baviti businessom, a pomoći od nikuda. Imati firmu u RH, a neimati dobro zaleđe računovodstveno i pravno je doista teško. Dobar računovođa i dobar pravnik zlata vrijede. Moj savjet je ne štediti na pravniku niti na računovođi jer ćeš inače biti stjeran u kut zbog svog neznanja i neupućenosti u pravni sistem naše nam drage RH. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
juante odgovoreno: 2. studeni 2009. Dijeli odgovoreno: 2. studeni 2009. andina je napisao: Pozdrav svima, kako sam preuzela dio odgovornosti, jer mi je stalo do svog radnog mjesta tek sam počela, molila bih par savjeta što i kako dalje. Naime 09.06.2009. firma se iz jednog grada po upisu u trgovačkom društvu preselila u drugi grad. Nitko nije vodio, valjda iz neznanja,računa i nije obavljena odjava,pa tako niti prijava hzmo,hzzo...firme i radnika, jer se mislilo da je to samo promjena sjedišta.Prema mom istraživanju firma se treba odjaviti i prijaviti kao da ponovo počinje s poslovanjem. Firma je bila 3 mj. prijavljena 2.trg. društvu da bi nakon toga promjenila vlasnika i sjedište društva u drugi trg. sud. Firma ima 4 zaposlenika i što napraviti dalje? Prebaciti direktno hzmo i hzzo s 1.adrese na 3.adresu? Ili se može sve po redu iako je već odavno prošao rok za prijavu na 2.adresu? Ima li uopće načina to sve naknadno prijaviti i odjaviti da radnici budu što manje oštećeni? Unaprijed hvala. Svaka promjena,pa tako i promjena sjedišta tvrtke MORA se izvršiti na Trgovačkom sudu,HZZO,HZMO (na HZZO i HZMO idete sa izmjenjenim rješenjem Trgovačkog suda,također ste dužni prijaviti promjenu u Poreznoj upravi radi određivanja poreza i prireza. Kada sam ja mjenjao sjedište tvrtke nitko me nije tražio statistiku već samo izmjenu rješenja Trg.suda,također ste dužni napraviti ugovor o najmu poslovnog prostora (makar sami sa sobom)i isti predati poreznoj upravi. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
andina odgovoreno: 9. studeni 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 9. studeni 2009. Da, to je upravo to što su mi svi rekli. Dio posla smo već obavili. Bilo je lakše da je otvorena nova firma, jer skoro sve ide ispočetka, barem što se tiče papira. Još jednom hvala svima na odgovorima puno ste mi pomogli. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.