Jump to content

internet račun


ivan699

Preporučene objave

ako mi netko može odgovorit:

 

potpisao sam ugovor o korištenju bežičnog interneta na dvije gogine. Kroz to vrijeme uvijek sam se u potrošnji ravnao prema podacima koji su mi oni slali, a koji se uvijek mogu provjeriti na mom računalu. Nikad nije bilo problema, uvijek bih potrošio približno megabajta kolika je moja tarifa. No, zadnji račun za listopad, meni u kompu piše da sam potrošio čak manje oko 100 MG od dopuštenog, a oni su mi javili da sam čak prekoračio više od 500 MG! Svaki prekoračeni se plaća po dodatnoj cijeni(oko 0,30 kn/MG). ja sam im slao emailove da krivica nije na meni (valjda) jer nisam (nisam znao da sam) potrošio toliko MB.

Njihov je odgovor da se isti slučaj treba rješavat nekim drugim putem, prigovor ili već što.

napomena, 15. 10 je moj ugovor s njima istekao, ali oni daju tu mogućnost da nakon 2g ugovora se mogu koristiti njihove usluge bez ugovora.

 

Što trebam napisat, na koji način to poslat te dali taj postupak može mene koštat ukoliko sam "kriv" ili ne??

ili ću morat platit račun? hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ivan699 je napisao:

ako mi netko može odgovorit:

 

potpisao sam ugovor o korištenju bežičnog interneta na dvije gogine. Kroz to vrijeme uvijek sam se u potrošnji ravnao prema podacima koji su mi oni slali, a koji se uvijek mogu provjeriti na mom računalu. Nikad nije bilo problema, uvijek bih potrošio približno megabajta kolika je moja tarifa. No, zadnji račun za listopad, meni u kompu piše da sam potrošio čak manje oko 100 MG od dopuštenog, a oni su mi javili da sam čak prekoračio više od 500 MG! Svaki prekoračeni se plaća po dodatnoj cijeni(oko 0,30 kn/MG). ja sam im slao emailove da krivica nije na meni (valjda) jer nisam (nisam znao da sam) potrošio toliko MB.

Njihov je odgovor da se isti slučaj treba rješavat nekim drugim putem, prigovor ili već što.

napomena, 15. 10 je moj ugovor s njima istekao, ali oni daju tu mogućnost da nakon 2g ugovora se mogu koristiti njihove usluge bez ugovora.

 

Što trebam napisat, na koji način to poslat te dali taj postupak može mene koštat ukoliko sam "kriv" ili ne??

ili ću morat platit račun? hvala

 

Prvo krenimo od toga dali je Vaša Wireless (bežična) veza zaštićena (WEP ili WPA ključem).

Poznato je da ukoliko niste zaštićeni na mreži bilo tko je u dometu Vašeg routera (tko vidi Vaš SSID) može se "kačiti" na Vašu mrežu a time i nabijati Vam promet a da Vi ne primjetite (osim sporijeg korištenja interneta),U tom slučaju sami snosite odgovornost,jer ste bili upozoreni od strane davatelja usluge da radi Vašeg interesa zaštitite svoju bežičnu mrežu.Pa prema tome i snosite troškove napravljene po Vašem računu.

Ako niste bili zaštićeni,nebih Vam savjetao da se žalite,jer ćete sigurno dobiti odbijenicu i ponovno uplatnicu za plaćanje učinjenog prometa uvećanu za kamate,ne platite li,slijedi ovrha.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije svega, hvala na odgovoru

 

neman pojma jesam li zaštićen ili nisam. uglavnom, 2g sam se ravnao prema programu Vodafone Mobile Conect gdje uvijek piše približnu potrošnju (u bajtima), a sad odjednom mi javili iz Vip da sam prekoračio preko 500 MG, a meni na računalu u tom programu piše da sam potrošio oko 2900 MG, radi se o tarifi 3000 MG(3GB).

 

sad neznam, dali je moguće da je netko ulovio moj signal i potrošio te megabajte, a da to meni ne piše i tko je za to kriv ako jest. čak bi se moglo reći da u zadnje vrijeme imam problema sa internet vezom, sporija je te se vrlo često izgubi odjednom mreža pa se moram ponovno spajat.

 

što mi je činiti?? hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ivan je rekao:

neman pojma jesam li zaštićen ili nisam.........

 

Svaka se škola plaća (imat ćete pojma ;-) )

 

 

PC na servis ili pozovite stručnu osobu koja će Vam sa sigurnošću reći dali Vam je računalo zaštićeno. (napravite to što prije da Vam se netko opet ne prikači).

 

Velika je mogućnost da Vam se netko bežično spoji ukoliko živite u stanu u gusto naseljenoj stambenoj četvrti, a računalo je nezaštićeno.

 

Ukoliko je Vaše računalo bilo nezaštićeno, nećete izbjeći plaćanje računa.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

pošto sam laik i neznam dali mi je komp zaštićen(neznam niti od koga) znači da ću morat platiti račun. upravo živim u takvom predjelu (tek 2 mjeseca!!), to bi moglo biti to. dali Vip snosi ikakvu odgovornost ako se dokaže da se na moj broj spajalo s 2 ili više kompa jer ja odgovorno tvrdim da sam se samo spajao s mog osobnog laptopa. znači da mi je taj "uljez" potrošio milijun GB-a, ja bih morao isto platiti. :-? hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nitko se vama ne mora kaciti - dovoljno je samo da znate da VIP ne garantira nicim da cete moci imati ugovoreni protok i da pouzdano znam da im je specijalnost laziranje podataka o potrosnji i koristenju interneta.

 

Spremni su na besramne i nezamislive lazi!

Pokrecem postupak pred sudom zbog njihovog laznog davanja iskaza - uopce nije bilo koristenje interneta zbog boravka u inozemstvu, pri cemu je stick ostao zakljucan u autu u garazi u RH, a oni naveli da je internet koristen.

 

Ovo o NEpokrivenosti podrucja odredjenom protocnoscu, znam pouzdano iz osobnog iskustva jer su prihvatili prekid ugovora prije isteka, iz tehnickih razloga. Samo da im to dokazete trebate imati zivce, znanje, vrijeme i srecu da naletite na postenog (njihovog) tehnicara /izvjesni Goran u Gajevoj korektan/.

 

Dakle, odmah pismeno (nikako usmeno preko njihove sluzbe i tehnicke podrske!!!! pazite na to!!!) preporuceno s povratnicom reklamaciju, odmah sve nijecite i nikako nemojte sebe u sumnju dovoditi.

Oni imaju apsolutno lopovski pristup reklamacijama - ne ostavljaju pismenog traga, uvijek sve usmeno, stalno iznalaze neki novi razlog da bi rekli da je problem kod vas. Tek kad ih prignjecite, saznate o cemu se radilo.

 

Pod hitno obavijestite i Agenciju za telekomunikacije u Jurisicevoj jer je to obavezno kad god se ima neki problem s telekomunikacijskim uslugama (a pogotovo ako to ima sanse zavrsiti pred sudom, a kasnije sud i trazi ocitovanje Agencije (imaju sad neko novo dugacko ime...).

 

Sto bude bilo vise ljudi koji ce se zaliti, argumentirano prijavljivati u drzavnu agenciju za telekomunikacije u Jurisicevoj, svatko ce od nas potrosaca imati vise sanse da dobije i ono sto placa.

 

Ako i mislite platiti, probajte sve uciniti da ne platite, ili platite djelomicno - ako se jasno i ostro postavite znaju oni i otpisati poneki racun.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

nije baš da je teško saznat o kome se radi :-D .. upravo sam zvao lokalnog hakera i rekao mi je da sutra zovnem navedenu tvrtku i da tražim da mi naprave WPA-enkripciju s kojom se onemogućava eventualni upad nepozvanog uljeza na moje novce :-D .. uopće neman pojma što je to, zanima me dali je to prava stvar koja će riješit proboj nepozvanog gosta na moj teritorij :smijeh: .. hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nitko se vama ne mora kaciti - dovoljno je samo da znate da VIP ne garantira nicim da cete moci imati ugovoreni protok i da pouzdano znam da im je specijalnost laziranje podataka o potrosnji i koristenju interneta.

 

Spremni su na besramne i nezamislive lazi!

Pokrecem postupak pred sudom zbog njihovog laznog davanja iskaza - uopce nije bilo koristenje interneta zbog boravka u inozemstvu, pri cemu je stick ostao zakljucan u autu u garazi u RH, a oni naveli da je internet koristen.

 

Ovo o NEpokrivenosti podrucja odredjenom protocnoscu, znam pouzdano iz osobnog iskustva jer su prihvatili prekid ugovora prije isteka, iz tehnickih razloga. Samo da im to dokazete trebate imati zivce, znanje, vrijeme i srecu da naletite na postenog (njihovog) tehnicara /izvjesni Goran u Gajevoj korektan/.

 

Dakle, odmah pismeno (nikako usmeno preko njihove sluzbe i tehnicke podrske!!!! pazite na to!!!) preporuceno s povratnicom reklamaciju, odmah sve nijecite i nikako nemojte sebe u sumnju dovoditi.

Oni imaju apsolutno lopovski pristup reklamacijama - ne ostavljaju pismenog traga, uvijek sve usmeno, stalno iznalaze neki novi razlog da bi rekli da je problem kod vas. Tek kad ih prignjecite, saznate o cemu se radilo.

 

Pod hitno obavijestite i Agenciju za telekomunikacije u Jurisicevoj jer je to obavezno kad god se ima neki problem s telekomunikacijskim uslugama (a pogotovo ako to ima sanse zavrsiti pred sudom, a kasnije sud i trazi ocitovanje Agencije (imaju sad neko novo dugacko ime...).

 

Sto bude bilo vise ljudi koji ce se zaliti, argumentirano prijavljivati u drzavnu agenciju za telekomunikacije u Jurisicevoj, svatko ce od nas potrosaca imati vise sanse da dobije i ono sto placa.

 

Ako i mislite platiti, probajte sve uciniti da ne platite, ili platite djelomicno - ako se jasno i ostro postavite znaju oni i otpisati poneki racun.

 

ja bih najradije na sud pa di pukne jer sam takve prirode ako smatram da nisam kriv. osobno smatram da nisam kriv, jedino ukoliko nisam zaštitio mrežu(s neznam čim). ali strah ako izgubin, ja student od mjesecno 2000 kn siromašnih roditelja, pa sam suzdržan. :-D

 

hvala na odgovoru

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ivan699 je napisao:

neman pojma jesam li zaštićen ili nisam. uglavnom, 2g sam se ravnao prema programu Vodafone Mobile Conect gdje uvijek piše približnu potrošnju (u bajtima), a sad odjednom mi javili iz Vip da sam prekoračio preko 500 MG, a meni na računalu u tom programu piše da sam potrošio oko 2900 MG, radi se o tarifi 3000 MG(3GB).

Imali smo već javljanja na forumu kad su ljudima dolazili računi preko 1000,00kn a modemi malo korišteni. Tekući poznat mi primjer: potrošnja pokazuje oko 2.5GB što bi trebalo koštati oko 10% naplaćenih 1790,00 trajnim nalogom. S tom vezom, a naročito u kombinaciji sa umanjinim tarifnim iznosima u kombinaciji sa carnet statusom, toliki promet je moguće ostvariti ako čovjek niti jede, niti spava, niti radi.

Očitovanje se čeka...

ivan699 je napisao:

čak bi se moglo reći da u zadnje vrijeme imam problema sa internet vezom, sporija je te se vrlo često izgubi odjednom mreža pa se moram ponovno spajat.

Ovo je klasika koja se zbiva i drugima, koji nisu dobili veće račune. Moguće da se radi o "kvaliteti" proizvoda i usluge.

 

O "kačenju" tvrde da proizvod nije podložan susjedskim posjetama, obzirom da je zaštita s njihove strane napravljena. Doduše, iskustva kažu da je svaku inf. koju daju nije pametno primati "as is".

 

O nepokrivenosti bi se moglo reći i da su pretplatnicima skloni davati netočne informacije, pa i na višekratni upit.

Primjer:

Prije odlaska na put, a radi potreba posla, zatražite info o pokrivenosti (jer bi inače koristili neku drugu vezu tijekom tog perioda), date lokaciju i mikrolokaciju- info glasi da će biti dostupna u punom obimu. Upit uputite i još dva puta, znajući da je jedan odgovor isto što i prazan skup. Na odredištu i široj okolici- ne možete ni mail poslati. Nakon toga se "ispričaju" na "grešci" i savjetuju da sjednete u auto i odvezete se 20tak km iza tunela XY pa tamo siiiigurno imate HSDPA.

Greške 3x, 20km, wtf? Muljatori.

Preporuka- ne koristiti.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

hvala na odgovorima

 

Spajam se s uređajem na kojem pise da se zove :-) „HSPDA USP MODEM“(mali aparatić u kojem je obična vipova kartice i spojen preko kabla s komp).

 

Koincidencija je ta da se to dogodilo kad ja vise s njima nisam ugovorom povezan. Ugovor je istekao 15.10, ja san izabrao njihovu opciju da ću se služiti tom tarifom(pod istim uvjetima) do kraja mjeseca pa ću onda vidjeti dali da produžujem dalje s njima ili ne. Jesu li me htjeli opeljušit za kraj ili?? Činjenica je da pune 2 g uvijek potrošim „na knap“ 3000MB(prema potrošnji koja piše u mom računalu) i sve u redu. Ja sam uslikao moju potrošnju i poslao im, ali moj mail nje relevantan za rješavanje problema.

 

Moram napomenuti da sam mao s njima 2 sporića u uvijek sam izlazio iz njih podignute glave.

1. prva 2 računa mi nisu uključili carnet opciju pa su mi sljedeći račun pribijali za isti novac.

2. jednom mi nije došao račun i nakon izvjesnog vremena dođe mi poruka na komp da nisam platio. Ja ih kontaktiram mailom, kažem to i to. Oni mi vrate da ce mi poslat novi račun i morat ću platit plus troškove i za njega(20 kn). Ja u međuvremenu kontaktiram Poštu te mi oni jave da za izgubljenom pošiljkom pošiljatelj(vip u ovom slučaju) mora poslat Potražnicu, da ja nisam kriv zbog nedolaska računa. Ja VIP-u napišem tu „poštansku“ informaciju i proizađe konzekvenca da su mi poslali novi račun(na njihov trošak) :-D .

 

I sad ostaje opcija dali da platim račun dodatnih 150 kn i da mislim „nešto je trulo u državi(sigurno je sanader kriv)“ ili da idem „ginut“(ako se već mora), al bar ginut za istinom i ponosom pa taman izgubio i ovo malo stare robe što iman na sebi.

:-D

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prvo krenimo od toga dali je Vaša Wireless (bežična) veza zaštićena (WEP ili WPA ključem).

 

 

zvao sam da mi zaštite s WPA, ali su mi javili da se to nemože jer ne postoji mogućnost da se netko može spajat hvatajući moj signal, nego za to treba fizička kabelska veza koja spaja moju karticu i računalo.

 

ja im šaljem prigovor s privitkom slike gdje se jasno vidi moja potrošnja pa bumo vidjeli.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Dobro pročitajte ovo!!!

 

VIP mobile connect card

 

"Ugovor sam potpisala na (naravno) 24 mjeseca pri cemu je cijena od 145 kn mjesecno vazila za cijelih 24 mjeseca. prvih 3 mj. racuni su stizali na prilicno tocan iznos, cak i manje ponekad. no nakon privih par mj. racuni su poceli kasniti i stizale su opomene. teta VIPovka je rekla da se svi racuni salju istoga dana te da oni sa time nemaju nista, nego da kontaktiram postu. i jesam, ali jadan postar radi svoj posao kako treba. opet zovem tetu VIPovku zatrazim da mi se racun barem faxira ili posalje sms-om kako bi mogla platiti na vrijeme, na sta ona kaze da napravim trajni nalog. pa nisam valjda bas toliko plavusa da napravim trajni nalog pa da mi pokupe novce bez ikakvog uvida u racun... nakon nekoliko pokusaja, odustala sam i rekla teti iz VIP financija da ne mislim placati opomene samo zato jer racune salju prekasno.

racuni su znali dolaziti i 17 dana NAKON roka dospijeca!!! nakon toga racuni su poceli dolaziti na 260, 270... 290 kn. a da stvar bude bolja, za to vrijeme mi je laptop bio pokvaren pa ga niti nisam koristila. znaci, niti nisam koristila onih 145 kn koje bi mogla koristiti, a pogotovo nisam isla preko limita! ni to nisu prihvatili.

stvar se jos vise pogorsala kada sam dobila racun na 310 kn i opomenu da ako ne platim nekih 3000 kn da ce mi otkazati uslugi a ja da cu morati platiti sve mjesecne pretplate do kraja trajanja potpisanog ugovora (tada jos 12 mjeseci). opet sam razgovarala sa tetom VIpovkom koja je rekla da u biti moja "specijalna cijena" od 145 kn/mj. je vazila samo prvih 12 mj, a sada da se obracunava normalno... e tada sam konacno pokupila sve racune i ugovor i otisla kod prijatelja odvjetnika. on je procitao prilicno netrasparentan i vrlo nedefiniran ugovor koji se u svakoj recenici poziva na neke njihove tarife i clanke koje se ne moze pronaci a ma bas nigdje! i rekao da je od onoga sto je ispunjeno vrlo jasno - ugovor sa posebnom ponudom traje 24 mj.

da da stvar bude bolja, neke racune su ispostavili i na 1 i na 3 GB!!! tako da sam otisla do VIP centra i ispricala sve sto im ide. teta VIP u centru je rekla da su oni ukunuli uslugu od 1 GB koju sam ja imala za tih 145 kn/mj. i da su me prebacili na slijedeci nivo tj. 3 GB! bez da me uopce obavijeste, pitaju, kazu... i da je to tako i gotovo. tada sam rekla da me do kraja trajanja ugovora prebace na najnizu mogucu tarifu i da tocno napise koliko i sta ja tocno trebam platiti. navodno sada placam ostalih 300-tinjak dana po 91 kn/mj za 512 MB. samo da ne bude jednostavno poslali su mi sms da mi je stanje dugovanja 2800 kn! a trik je i u tome sta nakon sto istekne taj famozni ugovor, sami morate otkazati uslugu jer ce vam u protivnom i dalje stizati racuni ali po ULTRA XXXXL cjenama!!! no ni to nitko ne kaze i nigdje ne pise!

nadam se da ce se skupiti grupa ljudi koja je spremna ovakve probleme iznjeti na visi nivo da im se malo prodrma stolica!!!" :palacdolje:

 

P.S. Ovo je poslano Agenciji za telekomunikacije,Jurišićeva 4,10 000 Zagreb. (od tuda je izvor ovog dopisa)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

juante je napisao:

Dobro pročitajte ovo!!!

 

racuni su znali dolaziti i 17 dana NAKON roka dospijeca!!!

 

- također i meni!! 4 računa!!! i to zaredom!!! ni meni nisu došla na moju adresu,počevši od onog koji sam naveo, ali sam u iduća 3 bio brži od njihove eventualne opomene(jer sam ih kontaktirao čim je prešao 10. u mjesecu, a da mi nije došao račun), platio sam ih općom uplatnicom(NEĆE ONI MENE ZAJEBAVAT!! hehe )

 

 

"na sta ona kaze da napravim trajni nalog. pa nisam valjda bas toliko plavusa da napravim trajni nalog pa da mi pokupe novce bez ikakvog uvida u racun"

 

- ja san bio plavuša(isprika..) prva 2 mjeseca pa su mi skidali duplo s računa jer nisu uključili carnet. onda sam blokirao trajni nalog u banci i kasnije plaćao "crno-na bilo". hebote, znači svima onda isto rade.

 

 

"da da stvar bude bolja, neke racune su ispostavili i na 1 i na 3 GB!!! tako da sam otisla do VIP centra i ispricala sve sto im ide. teta VIP u centru je rekla da su oni ukunuli uslugu od 1 GB koju sam ja imala za tih 145 kn/mj. i da su me prebacili na slijedeci nivo tj. 3 GB! bez da me uopce obavijeste, pitaju, kazu... i da je to tako i gotovo. "

- tako su i meni mijenjali s 1-nog na 3 GB pa se dogodilo ovo: prvo to su napravili bez najave i mog znanja. posto je moj racun uvijek bio za razdoblje od pola do pola mjeseca, dogodilo se to da 1.2.2008. oni me pribace na tu tarifu, i vrednovali su ovako: mogao sam od 16.1.-31.1. potrositi 0,5 GB, kasnije svaki prijedjeni MB se vrednujue posebno, a kao što sam naveo da nisam znao da sam prebačen na tu novu tarifu, već sam bio prekoračio 0,5 GB pa mi je novi račun došao 20kn skuplji(nije puno ali su me preveslali).

 

raskidam s njima što prije, 15.og se pribacivam na TELE2(imali kod njih kakvih problema :-D ). pozz

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija