tito objavljeno: 27. studeni 2009. Dijeli objavljeno: 27. studeni 2009. Ovako ide priča...u t-comu sam se uredno raspitao o novoj ponudi za max adsl-internet,max tv i halo-telefon uslugu... Nakon sto mi je zaposlenica uredno objasnila ponudu,odlucio sam se ugovorom vezati 24.mj za sve troje komplet! U stanu u kojem sam trenutno podstanar,je postojala tel. linija koja je iskljucena...na moj zahtjev su rekli da se uvođenje broja za 1kn-akcija,moze bez problema obavit. Sad nastaje problem-nakon tjedan dana dosao je operater koji je uveo novu liniju.Nakon mog poziva sluzbi za korisnike,sluzbenica mi je rekla da zbog tehnickih problema ne mogu uvesti adsl,te max tv???linija je pre nakrcana,tehnicki problemi???rekla je da mi ne mogu vise nista reci. Ja sam zbog poslovnih obveza uzeo broj iskljucivo da mogu imati internet koji bi mi uveli,ali sam sad zbunjen totalno,a ugovor je vec potpisan. Molim vas ako mozete kako pomoci...unaprijed hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.