Jump to content

Fedex-naplata dodatnih troškova, vraćanje paketa


Crashman

Preporučene objave

Pozdrav,

vidim da se o sličnim temama pisalo ali nikako da se "podvuče crta".

 

Dakle, kupio sam preko Amazon.com-a čizme za 89 $.

Shipping mi je izgledao dosta skup (75$) ali nije bilo druge

opcije osim Fedexa pa reko, ajde bar če brzo stići.

 

Ali tu tek počinju muke, paket stiže za nekih 7 dana i zove me ženska iz Fedexa(Rhea doo) da je paket zadržan na

carini i da treba platiti nekih 30 % od cijene predmeta+shippinga.

Ajde, šta je tu je rekoh, platit ču još i to, nije da je to tako neuobičajeno platiti carinu na robu i PDV.

 

Zatim mi kaže da će poslati mail da potpišem punomoć i da

im pošaljem nazad i kao to je to.

Kako ne volim ništa potpisivati napamet i još bez da su mi poslali nekakav predračun ili sl. nazvao sam opet da

provjerim koliko če to točno iznositi.

 

Međutim, u drugom razgovoru druga žena počinje spominjati i dodatne troškove samog Fedexa tj. njihove špedicije i

kaže da trebam još platiti i njihovo skladište (prvo je rekla da je roba na skladištu zračne luke ali nije istina,

to je Fedexovo skladište) i da treba platiti i PDV na račun.

 

Btw, zar je normalno da skladišnina nije uračunata u tolku cijenu shippinga(na računu piše shipping+handling 75$)?

 

Tako su se čizme vrijednosti 480kn popele na 1500kn, ja reko da mi je to previše, a ona da ih onda vratim nazad (tj.

oni će) i samo umjesto one punomoći da joj pošaljem mail nazad, da navedem u njemu da želim vratiti paket zbog

prevelikih carinskih troškova i da če mi se sav

novac zatim refundirati (od robe i shippinga zajedno).

 

Pošto sam ja nezadovoljan njihovim extra troškovima (244kn skladišnina+ 56 kn "pdv na račun"), a ne carinskim, nisam

ni to htio poslati i naravno dobro da to nisam napravio jer

mi je pri sljedećem tel. razgovoru tip sa njihovog skladišta rekao da misli da mi se neće refundirati shipping

najvjerojatnije.

 

Više ništa neznam, komplicirani su strašno (nažalost samim time i moja tema), stalno nešto muljaju i svaki od njih

nešto drugačije tvrdi, pa me prespajaju sa tel. na tel., te kolegica če znat, te kolega itd.

 

Na moje pitanje zašto paketi do 5 kg nemaju istu cijenu skladišnine, tip kaže da svi do 5 kg imaju jedinstvenu

cijenu od 244kn, što nije istina, pa sam nabavio i dokaz, tj. "sejvao" sam sa drugog foruma njihov račun na kojem

jasno piše 139 kn za jedan drugi paket (do 5kg).

Taj račun je izdan 29.3.2010 tako da nije star.

 

Zatim, zanimalo me koliko moj paket može kod njih stajati za tih 244 kn, dok ne vidim hoču li ga vračati ili

preuzeti i kaže mi da može do mjesec dana bez dodatne naplate.

Al gle čuda, na onom drugom računu lijepo piše:

"Ukoliko u narednih 7 dana ne preuzmete svoju pošiljku,

svaki naredni dan naplačujemo ležarinu 10kn"!

 

Dakle, zna li itko dali se vraća novac od shippinga i robe?

I ko ga vraća? Fedex ili prodavač? Ovima ništa ne vjerujem.

Čitao sam negdje da sav trošak ide na teret onoga koji šalje, samo dali se mogu pozvati na nezadovoljstvo extra

troškovima Fedexa ili nešto drugo?

Na stranici Amazona, sve je to dosta neodređeno...

Bojim se da ne platim još i povratni shipping ako vratim.

 

Ukoliko se ne vraća, zanima me jel mogu sam podići paket ikako, ili da mi neki drugi špediter podigne...radje ču

drugima dati novac, iz principa...

 

Bila je več neka tema u vezi JCD ali nije razjašnjena do kraja, a bilo bi dobro da se stavi točka na tu temu jer

vidim da nas ima jako puno nezadovoljnih Fedexom, Dhl i sličnim lihvarima pa da završimo tu priču...

Ostalo je nejasno čemu uopće JCD za komad robe za osobnu

upotrebu? Pa ne uvozim šleper čizmi? Zar nije to za PCD?

Nakon što carinik ocarini robu bacaj paket u kombi i vozi

mi ga doma, a ja ču svoje odmah platiti...

 

Mislim da postoji očita tendencija bespotrebnog skladištenja

"sitne" robe za osobnu upotrebu u svrhu dodatne zarade i

pitam se koliko je to legalno? U najboljem slučaju je vrlo

nekorektno...

 

Shvačam da se velika količina robe skladišti dok se ne srede papiri za uvoz, ali par čizmi??

Npr. skladište zračne luke je besplatno prva dva dana,

a i večina ostalih, a ovi prvu sekundu zaračunavaju 244kn.

Bez da ti to itko igdje prije napomene...

 

U tom slučaju sigurno nebih ništa naručivao.

 

Ispričavam se na predugačkom postu ali ovdje osim pitanja želim i posvjedočiti o problemu sa Fedexom pa neka netko

ima koristi od mojeg problema i nek dobro pročita moj i stotine drugih postova o Fedexu i sličnima prije nego li se

odluči za njihovu uslugu.

 

Puno krače će trajati nego da sa njima posluje, toliko o

onome "Express" u njihovom imenu i "door to door" usluzi.

Bolje rečeno "door to nowhere"...

Napominjem da nigdje nisam bio prethodno obavješten o bilo kakvim eventualnim dodatnim troškovima Fedexa...

Osječam se kao da su mi oteli paket pa me ucjenjuju za otkupninu...

 

Važno je napomenuti da je kod nas Fedex u biti firma "Rhea doo" koja ima njihovu licencu pa je pitanje dali

sama središnjica Fedexa zna što ovi rade i kako ih blate.

 

Pomagajte, onaj sedmi dan koji mi je sumnjiv istiječe sutra,

nebih se čudio još nekim dodatnim troškovima,

 

 

Zahvaljujem unaprijed

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala unaprijed Koraljka, evo tog drugog računa od njihove firme na kojem se jasno vidi da je skladišnina naplačena

139 kn, a meni su rekli da je sva roba do 5 kg jedinstvena

cijena 244 kn bez obzira na cijenu proizvoda.

 

Takodjer, meni je rečeno da za tih 244 kn, paket može stajati do mjesec dana bez dodatne naplate, a na ovom računu piše 7 dana, poslije 10 kn+ po danu...

 

Očito "lupaju" cijene skladišta kako im pukne jer tip mi je rekao da se zadnjih 6 mjeseci sve naplačuje po istom cijeniku što očito nije istina...

 

Kako sa kime od njih razgovaraš cijene i informacije se mjenjaju, a nisu se udostojili ni da mi mailom pošalju neki predračun da znam na čemu sam...

 

Nadam se da mi neće sutra reći još da mi dodatno naplaćuju skladište jer je isteklo 7 dana...to bi stvarno bilo vrhunac svega...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Iz svega se da zakljuciti da je to slamperaj od firme (naravno kad se tome još doda i nas domaci teren gdje je sve "pusti me na miru i prodji me se") u kojem se oni brane od vasih ispravnih zakljucaka. Na Vašem mjestu ja bih sastavila jedan dopis na srediste firme (USA valjda-nije problem naci na internetu sve podatke) i ostrim tonom zahtjevala povrat novca. Potpuno ste u pravu da su svi dodatni troskovi po tom ugovoru ukljuceni u cjenu i nisu Vama na teret.

-p.s. mi smo nesto htjeli narucit preko neta ali smo iksljucivo zahtjevali da ne ide preko Fedexa i nikad nam se ti prodavaci nisu javili mada je bila veca svota u pitanju. Valjda oni imaju neko ekslkuzivno pravo ili su toliko mocni da preuzimaju velik broj pošpiljki ja to stvarno ne znam.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

RH je pripadnica svjetske poštanske unije UPU i primjenjuje i u poštanskom prometu primjenjuju se pravila iz međunarodnih ugovore po UPU i Zakon o pošti RH.

 

Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije daje dozvole za obavljenje usluga iz tog područja

 

Rhea d.O.o. iz Zagreba je na popisu Agencije registrirana da je dobila dozvolu za obavljanje ostalih POŠTANSKIH usluga -

znači za njeno poslovanje (a iza tnt,dhl i druge derače)

vrijede međunarodni ugovori i Zakon o pošti

 

to što se u praksi zbiva je nezakonito - iako je žalosno naći na službenim stranicama carinske službe tzv. nastavno mišljenje u kojemu se kaže da se fizičke osobe upućuju na JCD iz razloga jer oni ne smatra da su dhl, fedex i sl. davatelji poštanskih usluga, već su stajališta da su to kurirske usluge

- poprilično površan nastavni odgovor , jer i laik nakon uvoda na stranice HAKOM-a može vidjeti za koju vrstu usluga je Rhea dobila dozvolu

 

skladištenje robe je nepotrebno jer za pošiljku koja podliježe carinjenju naplaćuje se ležarina i naknada za podnošenje pošiljke carinskoj službi - nema temelja za naplatu skladišnine

 

isto tako nema temelja za podnošenje JCD za robu carinske vrijednosti do 5000 kn kada je kupuje fizička osoba za osobnu uporavu svoju i svoje obitelji, pa čak i kada su to uzastopne pošiljke koje ne narušavaju karakter nekomercijalnog obilježja robe.

 

za sada toliko - zabolile me ruke od kuckanja

pozdrav :namiguje:

 

 

zaboravila zamalo - efikasnije bi bilo možda uputiti prigovor na rad Rhee d.O.o. spomenutoj Agenciji i tražiti da se ispita njihov rad sukladno Zakonu o pošti,

nego pisati centrali Fedexa jer čisto sumnjam da firma majka ne zna što joj radi firma kći - inače u našoj zemlji rade upravo ono što se u matičnim zenljama ni su snu ne bi usudile

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 3 mjeseci kasnije...

Jednom rječju: LOPOVI !!!

 

I mene su ogulili jedenput, i nikad više.

 

Za paketić iz Italije, vrijednosti 100€, naplatili su mi ležarinu i administrativne troškove 370kn !!!

 

:zao::zao::zao:

 

Od tada naručujem robu iz inozemstva, jedino ako pošiljatelj šalje preko obične (državne) pošte, a ja to ljepo preuzmem kod nas u HP-u, bez dodatnih troškova.

 

Samo za usporedbu:

 

PREKO DERAČA: vrijednost pošiljke 100€, troškovi slanja pošiljatelja 30€, plaćena ležarina i administrativni troškovi primatelja 50€, UKUPNO 180€

 

PREKO HP-a: vrijednost pošiljke 100€, troškovi slanja pošiljatelja 15€, troškovi primatelja 0€, UKUPNO 115€

 

Mala razlika od samo 65€, zar ne, pa sad vi naručujte robu iz inozemstva preko "brzih kurirskih (lopovskih) službi"

 

;-)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija