Jump to content

dijete u školi


anjavito

Preporučene objave

molila bih da me netko savjetuje što da napravim...Dijete mi završava 3.razred OŠ.Tri godine učiteljica ga vrijeđa i omalovažava pred svom djecom.On nije "zlatan",ali je pametno dijete koje nikako ne trpi nepravdu.Tokom godina ga je totalno psihički uništila te se počeo grozno ponašati(samo u školi).Tuče se ,pljuje smeta na nastavi...Učiteljica je rakla da on nije normalan i da treba ići u spec.školu i neka idemo psihologu.Naravno krenuli smo u Zg.te nakon vrlo iscrpnih testiranja i promatranja od cijelog tima(3 psihologa,psihijatar,defektolog i soc.radnik)dobili nalaz da je dijete nadprosječnih inteligentnih i ostalih sposobnosti,sa smanjenom koncentracijom i jakom impulzivnošću te da se preporuča individualizirani pristup.U školi su doslovno okrenuli očima kad su dobili nalaz i na tom je stalo.počele su mu se nizati jedinice u imenik,pisati mu se opaske u imenik(tipa-smeta,pjeva,pljuje...)ijedinice za ponašanje.Naravno te jedinice ulaze u konačnu ocjenu pa sad on balansira općim uspjehom između 3 i 4.Učiteljicame je odgovarala da tražimo rješenje o ind.pristupu te mi govorila da će ga poslati u spec.školu,ali ja sam bila uporna.Jednom prilikom kada sam na tome inzistirala,izvikala se na mene da sam balavica koja neće njoj govoriti kako da radi.Nakon intervencije jednog roditelja iz razreda,škola traži rješenje za moje dijete i mi ga dobivamo.Plan i program se ne piše,ne ponaša se u skladu sa naputcima-on i dalje piše sve testove kao i drugi,i dalje ga se vrijeđa pred djecom,optužuje ga se za krađu pred djecom i roditeljima,zabranjuje mu se ići na izlet,govori mu da mu je mama bahata i bezobrazna jer sam tražila dječju pravobraniteljicu da se uključi,govori mu da će pasti razred.Selimo ga u drugu školu,a učiteljica mu uzima bilježnice i govori da ih ide kopirati i da će to poslati u tu drugu školu da oni vide sa kime će imati posla.Ta ista nije u tri godine sve skupa 10 puta održala sat tjelesnog,već djeca gledaju crtić ili moraju igrati nogomet(ponekad ona za to vrijeme u školi pije kavu i puši)i onda još prigovara kako moje dijete visi po drveću.Jednom prilikom mi je u bilježnicu napisala da misli kako je moje dijete seksualno zlostavljano,bez ikakvih argumenata.Zbog loše ocjene iz Engleskog smo najavili da ćemo tražiti komisiju,a ona je mom djetetu na satu pred djecom govorila kako će ga pitati iz neke knjige iz koje nisu učili i kako neće ništa znati i da će sigurno i pasti.Ravnatelj na ovo govori "Skidam joj kapu"kako ga je izdržala 3 god.i ona je profesionalaci ja sam 100% uz nju.

Što da radim i kome i kako da se obratim?

Oprostite na duljini posta,toga bi bilo za 2 knjige.

Unaprijed hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

"Odgovarati" roditelja od traženja individualiziranog pristupa nije ništa novog u našim školama, nažalost. Prežalosni su primjeri koje susretnemo kada uporno objašnjavaju zašto individualizirani pristup svladavanju redovitog programa (najčešće dislexia, ADHD) nije potreban i dapače, nije ni poželjan. Slično se svojedobno događalo i meni sa mojim djetetoma, iako ni približno u mjeri koju opisujete, a do polaska sljedećeg sličnog djeteta u školu smo "ovladali problematikom".

 

Dužni su individualizirati i to prema konkretnom djetetu i specifičnoj poteškoći djeteta. Stručni suradnici (pedagog, psiholog, defektolog) su zajedno sa učiteljima vrlo dužni o tome voditi računa, učitelje naputiti što i kako do detalja. Nažalost, viđa se primjere kada se "taj" papir na svjetlu dana ne može vidjeti ni o Božiću, pa i kasnije.

I ravnatelj i učiteljica, stručne suradnike da i ne spominjemo, bi itekako mogli znati da poremećaj koncentracije nije nešto što se rješava inzistiranjem da glumi kip, a dijete nije "bezobrazno i namjerno ne pazi na satu".

Bilo bi dobro da se uz nalaz psihologa koji preporuča individualizirani pristup nalazi i "Uputstvo za uporabu", odnosno, lista preporučenih postupanja s djetetom. I ne samo crtice tipa "ne tražiti reprodukciju npr. učenje definicija napamet i sl.", "pismenu provjeru ograničiti na najviše 20 (ili koliko već) min", "izbjegavati postavljati najtežu razinu zahtjeva prema djetetu pri završetku školskog sata", već i sve one prijedloge o davanju inicijative i uvažavanju "ideja" pri rješavanju problema radi već narušenog samopouzdanja +motivacije + kreativnosti, male tajne velikih kuhara u stilu poslati ga po kredu, donijeti nešto, pomoći drugome (jer udovoljava porebi da se osjeti drugima korisan, a udovoljava potrebi za kretanjem), socijalizacijski trikovi itd.

Mnogo je djece radi nerazumjevanja svega dobrog što jesu, steklo žestok otpor prema ljudima koji ih ne poštuju, a taj osjećaj izjednačilo sa pojmom škole i školovanja uopće.

 

Spomenute "opaske u imeniku" se nalaze u rubrici bilježaka koja služi za praćenje individualnog napretka djeteta opisno, razvoj motivacije, sposobnosti, usvojenih vještina i sl., a ne za bilježenje samo datuma kad je pjevušilo na satu, i koliko je bodova iz petminutnog testa dobilo ako ocjenu nisu smjeli zabilježiti u rubriku ocjena jer prelazi dozvoljeni broj pismenih tjedno...

Ne postoji dijete koje nema baš nikakvih sklonosti prema ičemu, nije motivirano za išta, ne napreduje u niti jednom segmentu ičega, a unatoč silnom trudu uloženom u njega od strane učitelja tijekom nastave.

 

Između ostalog, moguća adresa vam je prosvjetna inspekcija, a s njima moguć i stručno-pedagoški nadzor Agencije za odgoj i obrazovanje, nad učiteljem i str. službama škole.

 

I da, promjena škole ili barem učitelja je možda najbrže i najjednostavnije rješenje.

Ponekad doista rješenje.

Porazgovarajte tamo i sa ravnateljem i pedagogom i psihologom, učiteljem. Donesite im odmah nalaze i preporuku načina rada sa djetetom...

Želim Vam da vam se dogodi isto što i mom vlastitom djetetu odmah nakon prvih godinu dana: sada je vrlo prihvaćeno i omiljeno dijete u razredu, baš jako rado odlazi u školu, silno želi surađivati, motivacija preogromna, ocjenice kao rezultat primjerenog rada krasne.

Dijete je, naime, ono isto. Ali, s njim radi osoba koja taj posao umije i želi raditi.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Mene čudi zašto gospođa čije je dijete u pitanju nije i ranije reagirala, malo mi je nejasno zašto je cijela stvar trajala tri godine i zašto nije prijavila da djeca nemaju nastavu tjelesnog dok učiteljica puši za to vrijeme. Nadalje, ako smatra da je i ravnatelj neprofesionalno postupio kad je stao uz učiteljicu, i za to postoji način - inspekcija u prosvjeti ima najšire ovlasti u državi - kontrolira i upravni dio i normativni i pedagoški i radni - sve što se u školi događa.

Moja djeca više nisu djeca, punoljetni su ljudi koji su davno bili osnovci, ali mislim da je škola prvi organizirani sustav s kojim se osoba susreće - onaj koji ima pravila u interesu zajedničkog cilja, a to je obrazovanje, i remećenje tih pravila remeti put do cilja. U razredu je puno djece, nema dva ista djeteta i svatko treba na svoj način individualizirani pristup. U obrazovnom sustavu kao naš pitanje je koliko je to moguće, ali to je druga priča, ono što želim reći je slijedeće: nije li možda potrebno da i roditelj uloži napor u pravcu da se njegovo dijete prilagodi sustavu u kojem jest (osnovna škoal), a ne da samo traži od sustava da se prilagodi djetetu? Nakon škole dolazi poslodavac, hoće li se i on prilagoditi individualcu? Nije li tu riječ o medvjeđoj usluzi djetetu? Za koji svijet pripremamo djecu kojoj tepamo i govorimo da imaju pravo biti ono što jesu, ne moraju se sputavati i ograničavati, ako im se danas ne piše test, nema veze, odgodit ćemo, ako mu je došla potreba da usred sata pjeva - pa treba se izraziti? Za koji svijet, za kapitalistički svijet rada u kojem otkazni rok traje dvije minute a radnička prava postoje kao parole sa raznih govornica (čast iznimkama)? Ne želim reći da treba pognuti glavu i ne boriti se za sebe, ali stvari nisu crno-bijele. Smatram da pravo na obrazovanje i radosno školovanje imaju i djeca koja nisu individualci u ovom smislu, pa da to pravo uključuje i pravo da sa šest i pol, sedam, osam godina zaista ne moraju imati zrelosti dovoljno za empatiju i razumijevanje za individualne izraze bijesa uprizorene bacanjem torbi ili kaputa sa prozora drugog kata (to je bilo u mom razredu). Potrebno je sagledati obje strane. A sad možemo na prebrojavanje koliko uopće u školama ima stručnih suradnika koji su potrebni za rad i pomoć učiteljima u ovakvim slučajevima i zašto ih nema dok je brojno stanje prosvjetara sve veće (ministarstvo, agencija za odgoj, nacionalni centar za vanjsko vrednovanje...), pa možemo na temu da li se na učiteljskim fakultetima uopće uči o pristupu djeci s posebnim potrebama, pa možemo o kriterijima za upis na iste fakultete (nekad su se provjeravale neke ljudske osobine budućih učitelja)... ali to je već neka druga priča.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ja sam reagirala vrlo brzo nakon što sam doznala za tučnjave i maltretiranja,ali nitko nije u školi htio surađivati u smislu rješavanja problema,već se problem htio zataškati.razgovarala sam nebrojeno puta sa svima(učiteljica,ravnatelj,pedagog).poslušala sam sve njihove savijete(i sama sam prosvjetni radnik već 10 g.),odlazila sa djetetom kod stručnjaka,kao što sam i opisala.Znam da ne treba djetetu podilaziti,ali ne može se dopustiti da učitelj svaki dan komentira pred uenicima kako je dijete užasno,kako ništa ne vrijedi,kako treba ići u spec.školu,da su mu roditelji bezobrazni,a familija alkoholiari,kako smrdi,stavljati ga u zadnju klupu pod otvoreni prozor na -10,pričati da krade i sl.meni ne može na informacijama govoriti da ga treba dobro išibati i kazniti.napominjem da je on takav samo u školi,a kod kuće i u glazbenoj je drugačiji.tamo se nikada nije potukao,opsovao,a kod kuće radi sve što se od njega traži.zadaće piše redovito,uči bez problema,ispituje ga se i sve zna.Kontaktirali smo pravobraniteljicu,ali u školi su se očitovali da su poduzeli sve što treba,a nakom toga su djetetu zagorčali život,jer su mu i za najmanju sitnicu,a nekada i tek tako upisivali 1.npr.dobio je 1 iz glazbenog iz zalaganja,a u glazb.školu ide 4 godine i svira 2 instrumenta.svi moj napori da lijepo popričam sa stručnim timom su propali,jer su se razgovori sveli na prepričavanje kako je on grozan i nemoguć.nedavno me zvala uč.na posao i rekla neka netko dođe po njega jer ona ne zna šta će sa njim.drugi dan se doznalo da on nije napravio ništa.u razgovoru sa pedagogicom i učiteljicom rekla sam im da znam da nije kriv-pedag.je samo spustila glavu,a ova je počela vrištati neka idemo u drugu školu.Od jeseni je upisan u drugu školu gdje smo bili na razgovoru,a stručni tim je bio iznenađen time što su čuli od ovih iz škole i onime što su pročitali u nalazima i vidjeli u razgovoru sa djetetom.ravnatelj mi je zadnji dan škole rekao da neka se bolje smitim i pustim sve šta je bilo jer tako i onako odlazimo,a oni bi imali problema i njih bi se maltretiralo.osim toga,ja nikada nisam inzistirala na ind.pristupu kao takvom,već sam je milion puta molila samo za lijepu riječ djetetu i da ga ne optužuje za nešto što nije skrivio,na što mi je ona rekla da ona nema vremena otkrivati krivce te da on nije zaslužio lijepu riječ jer je uvijek užasan.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

anjavito je napisao:

ravnatelj mi je zadnji dan škole rekao da neka se bolje smitim i pustim sve šta je bilo jer tako i onako odlazimo,a oni bi imali problema i njih bi se maltretiralo.

Da je poduzeto sve, problema ne bi imali, niti bi ih tko maltretirao i bilo bi sasvim suvišno napomenuti. Baš zgodno što ćete imati i opažanja drugog teama str. suradnika, učitelja i ravnatelja...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Žao mi je da vam se to sve događa i nadam se da ćete u drugoj sredini imati bolja iskustva. No, primjetila sam da ste prosvjetni radnik i zbog toga je još tužnija spoznaja da i vi imate problema sa utvrđivanjem zakonitog puta koji je predviđen za slučajeve kao vaš. Prilazite upravi druge škole kao da oni sve znaju, da bi se na kraju priče utvrdilo da ne znaju, ali još je dodatno tužnija spoznaja da će se profesionalno neznanje prelomljeno preko leđa korisnika usluga (rodutelja i djece) prekriti čudovitom cehovskom solidarnošću na štetu korisnika - ne talasaj, mi ćemo imati problema. Ako se pravna posljedica zbog nepoštivanja elementarnih pravila struke (dijete se ne smije posramljivati, a osobito ne pred ostalom djecom čije se uvažavanje trudi steći) treba nazivati problemom, a ne učinkovitom zaštitom sustava od neprofesionalnih pojedinca - pa kud idemo i što će nam ta sva tijela unutar prosvjete i sva vanjska vrednovanja, kad se jedno obično vrednovanje od strane prosvjetne inspekcije ne uspijeva provesti. A sad možemo malo o tome zašto je to tako, ali bolje i nemojmo. I sama sam bila roditelj koji je prešućivao neke stvari bojeći se da će se prelomiti preko leđa moje djece.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 mjesec kasnije...

Poštovani prosvjetari !

 

Što mislite o situacijama da u razredu su svi odlični osim ,jednog ili dvoje?Kakvi su to odlikaši ? I što je sa tom dvojicom koji nisu ?

 

Djeca pričaju da je recimo više učenika imalo zaokruženu 3

,a na intervenciju roditelja ocjena je povišena. Ima slučajeva da roditelj prijeti nastavniku ako njegovo dijete ne prođe sa odličnim ?

 

Kakvi su to danas odlikaši ? Priča počinje već u osnovnoj školi.Roditelji opsjedaju nastavnike buketima , prijetnjama

i sl.

 

Da bi dijete što više naučilo bilo bez stresa ,steklo samo radne u navike skandinavskim zemljama nema oscjenjivanja u prva četiri razreda osnovne škole,kod nas su već u osnovnoj školi djeca svjedoci nepravdi nastavnika i bahatosti roditelja .Kako se to može izmijeniti ?

 

Pozdrav !

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nisam prosvjetar, ali dovoljno sam blizu toj djelatnosti da možda mogu ponuditi i drugi pogled na ovaj problem.

Stres - što je to? Da možda razmislimo nije li se ta imenica otrcala od neadekvatne upotrebe? Otići u školu nakon učenja koje baš i nije išlo jer nemamo "sluha" za određeni predmet, proživjeti strah od ispitivanja, biti pitan ili pisati test, strahovati od ocjene koju ćemo dobiti i na kraju dobiti možda čak i negativnu ocjenu, zaključiti da moramo na instrukcije iz tog predmeta - je li to stres ili je to naprosto život? I sama sam ga tako živjela, ali u vremenu manjka raznih stručnjaka i "stručnjaka" iz ovih područja, pa se to zvalo redovno školovanje,a ne stres.

Nadalje, bahatost roditelja koji prijetnjama iznuđuju veće ocjene za svoje dijete najviše pogađa upravo to dijete. Zašto škole to dopuštaju? Zato što se baš ne mogu učinkovito obraniti od istih. Ocjena više nije mjerilo znanja iskazanog u pismenom ili usmenom ispitivanju, nego je razni stručnjaci tretiraju kao poticaj učeniku, pa tumače da ne bi trebala biti loša, "treba dijete stimulirati, pa to je tek trenutno znanje, možda je taj dan bio indisponiran..." Zanimljivo je da se pri razredbenim ispitima na fakultetima odjednom napušta taj pristup od istih stručnjaka koji ga guraju kroz osnovno i srednje obrazovanje. Ako učitelj ostane pri svojoj ocjeni, često se tu pojavi podatak da je to dijete lokalnog dužnosnika, pa nije baš zgodno da mali ima lošu ocjenu, a tata mu je "to i to" i ravnatelj je dobio mig da to s neposlušnim moralnim učiteljem riješi. Neću ulaziti u detalje ocjenjivanja prema propisima iz školstva, ali tu učitelj nije 100% samostalan, cijelo učiteljsko vijeće zaključuje ocjenu na prijedlog razrednog učitelja ili nastavnika određenog predmeta.

Zašto se roditelji bahate i traže veće ocjene za svoje dijete? Zato što nisu u glavi zreli da bezuvjetno vole svoje dijete i da ga potiču u njegovu razvoju, zato što se ne mogu suočiti s tim da su i sami prosječni (ili ispodprosječni) pa im je takvo najčešće i dijete, te krivnju za njegovo neznanje svaljuju na učitelja koji nije dovoljno stručno obavio svoj posao. Često svjedočim "argumentu" roditelja u stilu: "... ali on je to učio dva dana, tri dana... on ima ispisanu cijelu bilježnicu koliko je vježbao.... mi smo se svi kod kuće jako trudili da on to savlada....". Takvom roditelju nitko ne može objasniti ovo što Ude traži - da ne mogu svi imati petice, pa još ako je lokalni dužnosnik, istaknuti član stranke ili što treće - tko mu što može. Tada najčešće i svoje dijete odgaja u tom duhu i takvo dijete s ponosom gleda začuđene kolege nakon spektakularnog podizanja svoje ocjene, nije to dijete posramljeno postupkom svog roditelja, naprotiv, ponosno je kako je npr. tata sve sredio.

Da li bi izostanak ocjene riješio ove probleme? Ne znam, nisam prosvjetar i ne mogu procjenjivati da li se obrazovni postupak može odvijati nekoliko godina bez ocjenjivanja (sad je to samo u prvom obrazovnom razdoblju prvog razreda osnovne škole). Ima tu više problema, nije to tako jednostavno riješiti. Kad se za ministra prosvjete svojevremeno postavi osoba koju nije sram reći otprilike "...nema veze što zbog malih plaća u prosvjeti nemamo dovoljno učitelja stranih jezika, predavat će u školama konobari..." onda smo dovoljno dobro oslikali i odnos države prema toj djelatnosti. Želim reći da se ne može očekivati da prosvjeta bude oaza pravednosti i poštenja ako je u ostalim područjima života sve prilično nepravedno i nepošteno, iz tih područja dolaze roditelji koji registriraju jahtu na firmu, izbjegnu svoje financijske i ostale obveze, ne plaćaju svoje radnike jer su morali kupiti novu jahtu, i budući da im to prolazi godinama, tko je jedan učitelj da on njegovo dijete ocjeni s manjom ocjenom od odlične?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 mjesec kasnije...

Poštovana,

 

Molim vas da pogledate slijedeću stranicu http://www.budenje.hr/index.php, te se nadam da će Vam bar malo pomoći u Vašoj dnevnoj borbi.

 

Nitko vas ne razumije osim onih koji su u istoj situaciji...

 

Želim vam puno sreće i snage te se nadam da će mali genijalac nastaviti obrazovanje u okolini koja će ga cijeniti i poticati njegov daljni razvoj.

 

Srdačno vas pozdravljam,

 

K.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani Kazimir!

 

Problem je kako spriječiti da se normalna djeca šikanama -psihičkim zlostavljanjima nepravednim ocjenjivanjem na samom početku obeshrabre , a mogu si zamisliti što se dešava sa djecom na koju ste Vi mislili.

 

U zdravim sredinama ocjena se formira na temelju znanja ,a ne na temelju roditeljske moći ,funkcije ,jakog automobila , da li je dijete od samohranog roditelja ili u braku .

 

Mislim da inspekcije i bi trebale više raditi,a psiholozi bi trebali pojasniti djeci da ocjena koja nije pošteno zarađena tj. trudom i radom i to samostalno ne predstavlja ništa i da na takvima ostaje svijet u bijedi .

Pozdrav !

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovana !

 

Nikada ne dodajem prefikse .Mislim da je i škola i program prilagođen prosjeku . To dijeljenje na normalan i nenormalan želim izostaviti .

 

Hoću reći, svi trebaju isti tretman ,a ne da funkcionira

Sofizam : "Ja sam čovjek Ti nisi ja -Ti nisi čovjek".

 

Pozdrav !

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

To dijete je proslo tesko zlostavljanje u staroj skoli :-( i iskreno se nadam da ce u novoj skoli zivnuti te da ce sve lose ostati iza njega. :-)

 

 

 

Sto se vas kao majke tice, ja na njihove molbe "ostavite to iza sebe" ne bih reagirala tako da im idem niz dlaku.

Danas je to bilo vase dijete, a sutra ce mozda biti neko drugo.

Tome treba stati na kraj i toj skoli treba dobra prosvjetna inspekcija, a to da je ona dobra uciteljica....mooolim?!?!

Dobra uciteljica ne vrijedja dijete ni nasamo, a kamoli pred razredom, pa da je neznam kakvog ponasanja, a o ostalom da ni ne govorim :zao:

 

Zelim vam puno srece u buducnosti, trebat ce vam ;-)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani Ude,

 

Moje je mišljenje da sustav ne funkcionira iz razloga što se djecu ne uči kako da razmišljaju i da donesu svoje zaključke, već da reproduciraju na ovaj ili onaj način ono što od njih traže njihovi "odgajatelji" i ono što je utvrđeno nastavnim programom koji je zastario, loš i beskoristan.

Svijet se mijenja a vjerujem da smo mi imali više manje isti program kao i naši roditelji (prilagođeno okolnostima i promjenama) što je žalosno i poražavajuće za mlade umove koji sjede u školskim klupama.

 

Što se tiče rada inspekcija i rada psihologa, kad se promjeni ukupni način sagledavanja obrazovanja onda će i njihov posao biti drugačiji.

 

Obeshrabrivanje djece lošim ocjenama je loše ali je loše i to da se sve svodi na reproduckiju, a uz to imamo hiperinflaciju odlikaša, pa onda o kakvom trudu i nagradi je riječ. Da su svi zaslužili te petice onda se zaista ne moramo brinuti za budućnost naše mlade države.

 

U pogledu prosjeka škole i programa smatram da je to poseban problem jer je iz originalnog posta očigledno da nisu svi prosjek i da nisu svi isti.

 

LP

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani !

 

Posve ste u pravu .Ocjena bi trebala biti mjerilo rada i zalaganja ,i predstavljati vrijednost rada .

Visoka ocjena bez rada dovodi dijete u zabludu o njegovoj vrijednosti ,vrijednosti rada i potrebi da se radi i jednako je štetna kao i nepravedno loša ocjena .

 

Ocjena bi se mogla usporediti i sa novčanicom odnosno u nedavnoj prošlosti imali smo dinare iza kojih je stajalo malo rada i malo su vrijedili u odnosu na marku iza koje je stajalo puno rada i zato je i vrijedila puno više od dinara .

 

Pozdrav

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 mjesec kasnije...

Poštovani,

nisam dugo pisala,ali imam potrebu objaviti svima vama da je moje dijete počelo novu šk.godinu u novoj školi.Na samom upisu bilo je dosta nepovjerenja u njega jer su iz bivše škole čuli svašta ružno.Unatoč tome,prihvatili su ga na vrlo lijep način.Moram reći da su si svi dali truda da ga upoznaju kakav zbilja je i to je upalilo.Prema njemu se svi odnose super-djeca i učitelji,str.tim,nitko nema zamjerke na njega,dapače-hvale ga da je bistar i da se silno trudi.Primjetila sam i da nije tekev pristup samo prema njemu,već i prema drugoj djeci.Još smo u šoku od nevjerice kako je sve ok.

Pohvala učiteljici,i str.timu!

Onima iz bivše škole poruka-dabogda vam se unucima dogodilo ono što ste vi radili mom djetetu!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija