Jump to content

ugovor o radu


anonimno

Preporučene objave

Zaposlena sam u osnovnoj školi, na neodređeno vrijeme (od 1999.god.), kao učitelj informatike (izborni predmet). Po zvanju sam profesor politehnike i imam 10 godina radnog iskustva u struci.

1.7. ove godina vratila sam se sa porodiljnog dopusta i ravnateljica mi je ponudila promjenu ugovora. Naime, zaduženjem za ovu školsku godinu mi je određeno predavanje tehničke kulture i informatike. Iako sam rekla da mi promjena zaduženja ne odgovara, ravnateljica je ustrajala u svojoj nakani. Imam dvoje male djece (oboje mlađe od 3 godine) i obrada novih programa mi je dodatno opterećenje. Promjeni zaduženja nije razlog moj loš rad, jer do sada nije bilo pritužbi, a ni sada se to ne navodi kao razlog. Sada savjesno obavljam poslove učitelja tehničke kulture i informatike, ali me jako boli nerazumijevanje ravnateljice. Novi ugovor mi još nije dan na potpis. Moram li prihvatiti promjenu ugovora?

Unaprijed zahvaljujem!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

Vjerojatno se radi o sporazumnom ugovoru, kojeg niste dužni prihvatiti i nema promjene radnog mjesta.Potpišete li ga nemate pravo podnošenja žalbe.

Ako Vam se daje Ugovor o radu s prethodnim otkazom " Otkaz s ponudom izmjenjenog ugovora o radu " morate ga prihvatiti jer ako ga ne prihvatite nastupa otkaz a imate i mogućnost žalbe.

Informacije možete pronaći na www.hst.hr - hrvatski sindikat telekomunikacija pod rubrikom " vaša pitanja".

Sve ovisi o međuljudskim odnosima,te ako Vam nije smanjena plaća nema razloga za neprihvaćanjem. Ipak Vi odlučujete.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.