Jump to content

plaćanje računa kod t com


Matija357

Preporučene objave

ovako ja sam student, i u stanu gdje studiram sam imao telefon i internet na svoje ime,no morao sam izić iz stana van i vratit se roditeljima,t com je naplatio raskid ugovora dva računa po 1200 otprilike kn. Pisao sam molbe da mi smanje račun par puta ali oni ne odustaju sa računima,shvatio sam da neće smanjit račune pa sam ih tražio da mi daju na rate ali su mi rekli da moram kod poslodavca ovjerit papire neke,a pošto ne radim nemam poslodavca,i ne mogu mi dat na rate, a moji roditelji garantiraju da će platit sve ali u ratama,šta je meni sada radit molim vas pomoć,pišu mi opomene pred ovrhu,a bojim se jer imam auto vrijedan nekih 15000 kn dali oni mogu uzet auto ili se mogu žalit...kako da riješim ovo jer napominje ja ne bježim od plaćanja samo bi htio na rate jer nemogu platit odjednom sve.

 

Molim vas da mi pokušate pomoć!

 

Hvala lijepa!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Znam takav jedan slučaj, čovjeku su isto odgovorili da mora platiti sve ili će poslati ovrhu. On nije imao novaca za cijeli iznos pa je svaki mjesec uplaćivao 200kn. Unatoč što je na taj način otplatio više od polovice duga pokrenulu su ovrhu, i zaračunali mu još i troškove ovrhe od 700kn. Sve je završilo tako da je nastavio i dalje plaćati na rate, tako da je uspio platiti i dug i troškove ovrhe prije nego što je sudski ovršitelj pokucao na vrata.

A što se tiće auta jednostavno ga darovnim ugovorom prenesite na roditelje dok ne riješite dug.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti