Jump to content

prigovor na prekrsajni nalog??


lelolelo

Preporučene objave

Molim pomoć!

Studentica sam bez vlastitih prihoda. Ovo ljeto dobila sam kaznu u iznosu od 1.000,00 kn za voznju bez kacige. Napisala sam prigovor u kojem priznajem da sam vozila bez kacige (kao i da je to prvi put da sam sjela za skuter i da i je to prva opomena - makar to njima nista ne znaci), ali da sam studentica te da nemam vlastitih novčanih prihoda kojim bih kaznu platila. Prigovor je proslijeden prekrsajnom sudu koji je isti odbio uz obrazlozenje da nisam podnijela dokaze o losem imovnom stanju, a sto sam bila duzna napraviti sukladno čl. 244, st. 2 Prekrasjnog zakona.

Znam da sam se trebala informirati o zakonu prije slanja prigovora, ali iskreno uopce nisam znala da nam je zakon toliko rigorozan. Nakon sto sam procitala zakon, a sto je i navedeno u samom obrazlozenju suda, nemam pravo na zalbu!!! moje pitanje je, da li je ipak ikako moguce da posaljem potvrdu o imovnom stanju iz koje se vidi da nemam prihoda kao i potvrdu da sam studentica? sto ce mi se desiti ako kaznu ne platim? zatvor, dobrotvorni rad? ne znam odakle da izmislim te novce...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

nim3 je napisao:

Za utjehu ja sam majka nezaposlena s dvoje maloljetne djece i nisu mi ništa oprostili nego kaznu od 500 kn zbog nevezanja smanjili na 300kn,toliko o imovnom stanju kao okolnosti koja se uzima u obzir kod odmjeravanja novčane kazne!

 

jeste napravili prekršaj? jeste! pa što bi vi onda? da vam sud ukine kaznu? sudac vam smanji kaznu skoro za pola i ponovo ste nezadovoljni! svi kukaju da nemaju love, a za automibil imate? ovaj živi od socijalne pomoći , a ima za alkohol , itd.. da ne nabrajam, ima primjera ovdje koliko god hoćeš...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Zašto se onda nekome za prvi počinjeni prekršaj izda samo upozorenje?