Jump to content
Sign in to follow this  
sthwicked

Raskid isteklog ugovora o pretplati s Tele2

Preporučene objave

Unaprijed se zahvaljujem na pomoći.

 

Ovako, 20. rujna 2008. potpisao sam ugovor o pretplatničkom odnosu s TELE2. prema njemu sam bio obvezan koristiti TELE2 usluge 24 mjeseca. Dakle do kraja rujna 2010.

 

Dana 30.9.2010. faksirao sam u TELE2 jednostrani raskid pretplatničkog odnosa, budući da mi je ugovorna obveza istekla i da nisam više bio zakonski vezan koristiti njihove usluge. U raskidu sam napisao kako 30.9.2010. raskidam ugovor s njima i da tog dana (30.9.)gasim njihovu SIM karticu i ne koristim TELE2 usluge. Tako sam i učinio. Napisao sam im i novi kontakt mob., u slučaju da im štogod nije jasno.

 

Dana 21.10. dobio sam pismo iz TELE2 u kojem mole da im se javim kako bi oni utvrdili "stvarne razloge" moje odluke. Nekoliko puta sam zvao njihovu korisničku službu i svaki put bi zabilježili moj broj mobitela i rekli kako će me nazvati agent koji se bavi "tim problemima". Nikada me nisu zvali.

 

Čak se nisam ni iznenadio kada sam dobio račun za telekomunikacijske usluge za mjesec listopad, dakle za razdoblje nakon raskida ugovora, za razdoblje u kojemu nisam niti koristio njihove usluge, niti morao.

 

U pisanom obliku žalio sam se 24.11., odgovorili su mi tek danas, 5 dana kasnije i u obrazloženju napisali:

 

"Želimo Vas obavijestiti da je Tele2 s Vama raskinuo pretplatnički Ugovor za

broj 095x dana 30.10.2010. godine,na osnovu Vašeg zahtjeva za raskid

pretplatničkog ugovora.

Budući da ste se prilikom potpisivanja Ugovora obvezali plaćati vaše

minimalne mjesečne potrošnje u iznosu od 150 kuna,a raskid je izvršen u 10.

mjesecu, molimo Vas da platite Vaš račun za listopad 2010. godine u

cijelosti.Ovim putem Vas obavještavamo da ste obavezni podmiriti sve Vaše

obaveze po Ugovoru prema Tele2."

 

Eto, moje pitanje je:

 

Mogu li oni mene tlačiti za taj račun za listopad, makar sam im poslao pismeni raskid pretplatničkog odnosa 30.9. i istog dana isključio SIM karticu?

 

Hvala

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

oni očito mogu što žele...i ja sam s njima imala problema...ovako...ako je ugovor potpisan istjecao datumom kada ste ga i raskinuli ne mogu vas teretiti, no ukoliko je završavao (taj rok od 24 mjeseca) u listopadu tek onda mogu..jer prema ugovoru ste dužni isplatit čitava 24 mjeseca...ukoliko nisu upravu nemojte im platiti jer se grebu di god stignu..napišite žalbu. u privitku dostavite ako imate kopiju dokumenta on raskidu i nek se misle...ne mogu vam u tom slučaju apsolutno NIŠTA

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

ako na ispisu za listopad nama ostvarenih poziva

nisidužan platiti pretplatu(ako je istekla ugovorena obveza)

čuvaj odjavu

čuvaj ispis za listopad

čuvaj ugovor (zbog datuma )

čekaj rješenje za ovrhu i žali se u zakonskom roku(8 dana )

žalba obvezno .ako se nežališ ovrha postane pravomoćna i dužan si ispuniti traženo u rješenju za ovrhu)

osporavaj potraživanje u cijelost

uz žalbu priloži kopije ugovora,odjave usluge ,ispis za listopad i dopis od 21.10.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Da prepričam rasplet događaja.

 

Nakon višemjesečnog natezanja i prepiske, Tele2 je stornirao potraživanje za listopad i nekoliko dana poslije me zove Tele2 agent i pita zašto sam prekinuo ugovor s njima i želim li sklopiti novu pretplatu...

 

Tko ima sličnih problema, nemojte odustajati, takve tvrtke će napraviti sve da naplate ono što im niste dužni i imaju logistiku i iskustvo da tjeraju stvari do onog trena kad se vama više ne da. Zato budite uporni, meni je trebalo oko 7 mjeseci da ih se otarasim.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Nemam savjet za pomoć, nego samo komentar.

Vodim tuđi spor između stranke TELE2 tvrtke, i veeeeeć drugog odjela za potraživanje dugovanja.

Da stvar bude apsurdnija početna vrijednost spora je nekoliko lipa manja od 20kn.

Ljudi moji, spor vodim već dvije godine, u svim rješenjima uspjevam dokazati svoje tvrdnje, ali oni na treću sudsku odluku u moju korist ulažu žalbu (ponavljam vrijednost spora je 20 kuna) i u žalbi navode citat zakona USTAVNOG SUDA iz 1977.godina. Blesaviji, inatljiviji, bezobrazniji spor nisam imao duže vrijeme.

Nisam zadovoljan načinom rada pravne službe TELE2 pružatelja usluga i ogorčen sam što su u stanju raditi jadnim kupcima - korisnicima njihovih usluga.

BIRAJTE SI BILO KOJEG DRUGOG OPERATERA, S OVIMA NEŠTO OPASNO NE ŠTIMA U GLAVI!!! :palacdolje:

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite korisnički račun na našoj stranici. Lako je!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad

Sign in to follow this  



×