Jump to content

100.000 tema na Legalis portalu!  Nakon 16 godina od pokretanja ove stranice, dana 31.07.2019. na Legalis portalu je pokrenuta 100.000-ta tema. Time je na ovom portalu raspravljeno više od 100 tisuća pravnih pitanja, i to kroz 526.000 pojedinačnih objava korisnika. U ovom trenutku Legalis portal broji 90.700 registriranih korisnika.

Octopus2009

fakturiranje režija

Preporučene objave

Poštovani,

 

da li itko zna neku informaciju, članak zakona vezano za fakturiranje režija najmoprimcima.

Naime, prošle godine smo imali porezni nadzor i kaznili su nas jer na račune za režije nismo stavljali ponovno stopu PDV-a (po nama je to bio porez na porez jer račun od struje i sl. već ima porez sadržan). Nadzor nam je tvrdio da prilikom svakog prefakturiranja mora se ponovno obračunati PDV. To nam je veliki problem, i normalno je da nam se sad najmoprimci žale, ne žele plaćati režije, iste ne žele prebaciti na sebe pa da im direktno dolaze računi itd.

Onda sam zvala RRiF koji mi je rekao da se nipošto ne obračunava ponovno PDV. I sad tko je tu u pravu? Nitko mi ne želi dati na pismeno potvrdu, ni porezna ni RRiF za svoje tvrdnje da se mogu naknadno ako dođe opet do nadzora pozvati na taj dokument.

 

Zahvalna na Vašim mišljenjima i pomoći...

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

ako je posrijedi davanje u zakup poslovnog prostora i ugovoreno je da zakupnik, pored novca, snosi režijske izdatke povezane s poslovnim prostorom tada ste ugovorili ste zakupninu koja se sastoji od dvije komponente. Fiksna komponenta se odnosi na fiksni novačni iznos koji zakupnik duguje. Varijabilna komponenta su režijski izdaci. Moguće je ugovoriti slijedeće:

 

a) da vi zaprimate i plaćate račune dobavljača i potom izdate račun za zakupninu (f. i v. komponentu) zakupniku. ukupan iznos zakupnine je porezna osnovica PDV-a neovisno što možda kod nekih ulaznih računa nema pretporeza

 

b)da zakupnik uz vašu suglasnost prebaci račune dobavljača na sebe i plaća ih. tada ima pravo odbitka pretporeza

 

prema Zakonu o obveznim odnosima zakupnik je dužan dati zakupodavcu samo zakupninu. sve što mu plaća je zakupnina.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Poštovani, da ne otvaram novu temu. Nisam iskusan u iznajmljivanju pa Vas molim. Iznajmio sam poslovni prostor, te u ugovoru naveo da je najmoprimac duzan snositi sve rezijske troskove, te sam za svaki zasebno rezijski trosak( struja,voda,komunalno..) poslao zahtjev za prebacivanje rezijskih troškova na firmu najmoprimca. Ono sto mene zanima je što nastupa ukoliko najmoprimac ne plaća račune. Da li npr isključenje struje i dug ostaju na firmi najmoprimca? i tko placa ponovno ukljucenje struje (nakon raskida ugovora s najmoprimcem)

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite svoj korisnički račun na ovoj stranici. Lako je, potpuno besplatno i trajno!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad




×