Jump to content

POMAGAJTE PROBLEMI S OSIGURANJEM!!!!!!!


anonimno

Preporučene objave

Prijateljica je ovo ljeto imala nesreću na skuteru kao suvozač sa prilično bolnim i relativno opasnim ozljedama potkoljenice. Od osiguravajuće kuće je stigao prijedlog nagodbe i sa ponuđenim iznosom nije zadovoljna. Kako bi trebalo dalje postupati- žaliti se prvo njima ili ići odvjetniku pa ih tužiti? Inače u tom prijedlogu nema roka do kojeg bi trebala odlučiti da li prihvaća njihov prijedlog, niti što da čini u suprotnom slučaju..ako potpiše nagodbu, a kasnije dođe do komplikacija vezanih uz ozljedu, može li im se opet obratiti za naknadu takve, onda buduće štete? Hvala unaprijed pusa

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prvenstveno nadam se da će prijateljica ozdraviti i da neće biti nikakvih trajnih posljedica.

Inače uobičajeno je da ukoiko oštećena zadovoljna ponuđenom nagodbom, da se podnese prigovor osiguravatelju, pa ako ni to ne bude zadovoljavajuće da se ide na tužbu. Savjetujem da se i prije podnošenja prigovora angažira odvjetnik, pogotovo ako se radi o težim ozlijedama, a za tužbu svakako.

Također, naknada štete za pretrpljene ozlijede se utvrđuje tek nakon što je završeno liječenje, a oštećena ima pravo tražiti i naknadu štete za svako buduće pogoršanje zdravlja.

Nije vezana nikakvim rokovima za podnošenje prigovora i tužbe, osim što se mora tužiti u roku od 3 godine od dana nesreće, inače nastupa zastara.

Hvala na ####.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nije vezana nikakvim rokovima za podnošenje prigovora i tužbe, osim što se mora tužiti u roku od 3 godine od dana nesreće, inače nastupa zastara.

Da li se to odnosi i na to kad je zahtjev već podnesen? Naime,curina mama je imala prometnu prije negdje tri godine. Bila je suvozač,auto se negdje u Lici strovalio u provaliju. Euroherc joj ne želi isplatiti odštetu jer kažu da je te ozljede imala prije nesreće. Radi se o puknuću kuka. Sad se tuže/pregovaraju...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ovisi o tome da li je podnesen samo zahtjev osiguravatelju ili je podnesena i tužba.

Ako je tuženo u roku od 3 godine, tada se zastara prekida i ne može više nastupiti. Prema tome jednom kada je sudski postupak jednom pokrenut, više nema nikakvih rokova.

Ni sam nisam 100% siguran da li podnošenje odštetnog zahtjeva prekida zastaru, ali mislim da ne pa prema tome mora se tužiti u roku od 3 godine od dana nezgode.

U svakom slučaju ako nije tuženo, a nije proteklo 3 godine od dana nesreće (gleda se od datuma do datuma, dakle ako je nezgoda bila 15.1.2003.g., mora se tužiti najkasnije do 15.1.2006.g.) NEKA OBAVEZNO TUŽI, bez obzira na pregovore koje vodi sa osiguravateljom.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala na brzom odgovoru..cijela ta ozljeda nije bila baš bezazlena, tako da ne znam da li će se ikad od toga potpuno oporaviti-bilo je i komplikacija-potkožne infekcije, jaki bolovi, a uz sve to i odprije kronično boluje od astme..i dan-danas, skoro 9 mjeseci nakon nesreće, ima problema s tom nogom pri dužem hodanju. Živi i u manjem mjestu gdje izbor odvjetnika nije baš sjajan-jednom se obratila nakon nesreće, uzeo je određenu svotu unaprijed a da ništa konkretno nije poduzeo..inače štetnik je strani državljanin, a taj sjajni odvjetnik ni u mjesec dana (ili možda i više) nije saznao niti koje hrv. osiguranje zastupa njegovo osiguranje, već smo sve to obavili sami, preko neta i telefona za manje od sata..i onda smo znali kome uopće treba podnijeti zahtjev za naknadu..tako da joj u toj fazi ništa nije ni trebao, a pričao je naveliko o tome kako će on napisati neki super zahtjev za naknadu štete, iako za te stvari postoje obrasci koji se dobiju od osiguratelja..postoji li neki rok u kojem se taj prigovor treba uputiti, jer u njihovom prijedlogu za nagodbu ništa o tome ne stoji..i još jedna pusa hvala puno :-)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Inače kad je štetnik strani državljanin zahtjev se podnosi Hrvatskom uredu za osiguranju koje ga onda proslijeđuje nadležnom osiguravajućem društvu, ali ako ste sami našli super.

Žao mi je čuti da su tako teške posljedice, to, nažalost, nikakva suma novca ne može ispraviti.

Nema nikakvog formalnog roka za podnošenje prigovora, ali ne bi trebalo čekati predugo, da se to proba obaviti dok je osiguravatelju spis još na stolu, a ne da se počne šetati po arhivama i slično, jer bi se onda moglo dugo čekati na njiehov odgovor.

Uglavnom, želim joj puno sreće, i lijepo je da ima prijatelje koji se brinu za nju.

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija