Jump to content

ponovni upis ili ne


damirL

Preporučene objave

Pozdrav, vanredni sam student druge godine na visokoj školi za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, dva puta sam pao drugu godinu, kao i moj kolega koji je htio ponovno upisati ali su mu rekli da ne može, zbog tog što je dva puta pao, te su mu rekli da jedino može upisati ponovno prvu godinu svi mu se ispiti priznaju osim jednog što je prenio u drugu godinu, zar nije to malo čudno, prvi puta tak nešt čujem.Dok jedan drugi prijatelj u Požegi upisuje vec milijunti put bez ikakvih problema.Može neka pomoć?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Proucite malo statut i pravilnik o studiranju te visoke skole, tamo bi trebalo pisati nesto o ponovnim upisima.

Inace, na gotovo svim visokim ucilistima izvanredni studenti, za razliku od redovnih, imaju pravo produzetka godine ako nisu ostvarili prava za upis vise godine studija. Tako da, ako iz nekog razloga do sada niste isli na produzetak, raspitajte se o toj mogucnosti.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Dakle, ne preostaje Vam nista drugo nego krenuti u raspravu s nadleznima, vj.referadom. Traziti barem objasnjenje te odluke ako vec ne postoji napismeno ili barem nije jasno naznaceno studentima. No, vasim objasnjenjem onoga sto su sluzbe na faksu predlozile moze se doci do zakljucka da oni tim "ponovnim" upisivanjem prve godine, a pritom priznavanjem ispita, zapravo dopustaju rjesavanje druge ... samo sto to ocito zbog odredbi tog visokog ucilista moraju "prikazivati" kao ponovni upis prve sa priznatim predmetima. Dakle, meni se cini da je to samo pitanje formalnosti a da cete sa studijem zapravo nastaviti gdje ste i stali. A sto se tice placanja - to Vam stvarno mogu reci samo na faksu, u skladu s njihovim dosadasnjim nacinom rada u takvim situacijama. No, moj savijet Vam je da se pripremite na placanje ukupne cijene jer, bilo to nama drago ili ne, fakulteti iskoristavaju priliku za zaradu na studentima gdje god stignu.