Jump to content

žalba na porezno rješenje


tacle

Preporučene objave

Nakon ostavinske rasprave dobila sam oporučno 2/3 ruševne kuće s pripadajućim dvorištem.Danas sam primila porezno rješenje po kojemu moram platiti 8000kn poreza. Pošto sam studentica i nezaposlena, nemam vlastitih izvora prihoda.To mi je prva nekretnina. Živim s ocem, umirovljenikom, koji je vlasnik 1/3 kuće. Zanima me koje bi osnove u žalbi mogla navesti da se smanji iznos poreza na promet nekretnina, ili da se odgodi isplata, ili omogući isplata poreza na rate.Zanima me kako izračunavaju tržišnu vrijednost kuće i dvora (u rješenju piše: u naravi procjena izrađenog građevinskog zemljišta jer je kuća ruševna), čini mi se da je iznos prevelik. 2/3 kuće je bilo tetino.Ona je zadnje 4 godine živjela s nama u kućanstvu.O njoj sam se ja brinula jer je bila stara i slabo pokretna. Zanima me bi li mogla zbog tih okolnosti dobiti neku olakšicu za plačanje poreza.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Draga,